globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
26.5.2016 v 10:38
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem VTR 1000F a zdá se mi že je nějaká hodná. Známý co ji ma tak mu jede o poznání lépe. Jde mi o maximalku, jemu stejný rocnik jede 240km/h a já se nějak nemůžu dostat kloudně přes 190. Koukal jsem do vTP a mám tam psaných 72kw. Co jsem četl tak motory by měly být stejné (sc36) jen ta moje bude nejspíš škrcená. Koukl jsem do sání a byly tam restrikce, ty jsem vytahl a když jsem měl dole karbece tak jsem zkontroloval trysky. Trysky jsou podle manualu 175. Čím by jeste mohla byt škrcená, jednotkou nebo sacimi vačkami? Dik za odpovědi. D.

Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 12:41 | Nahoru | #1
už jsem si to taky přečetl, jenom bacha na to že tam můžou bejt dva růžový dráty, tak vem ten blíž ke středu. Ale tohle bude fungovat vážně jenom tehdy pokud je to japonská verze s omezením rychlosti, což se neví ...

(reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw

27.5.2016 v 13:08 | Nahoru | #2
Stev> mě, když jsem kupoval 954, začalo Gipro co tam bylo přes 8000 otáček blikat U. Nevěděl jsem co to je, tak jsem volal býv. majiteli wo co go. Hmm nevěděl a nikdy si toho nevšiml. Mrknu na net na manuál pro Girpo a zjistil jsem, že je to jako shiftlight. Prostě býv. majitel nikdy moto nevytočil přes 8tis a jestli jo, byl z toho tak v pánu, že Gipro nestačil sledovat. Popravdě se tomu dalo věřit, protože pneuše měly tak 5cm od kraje z každé strany ještě otisk formy ze zapíkání

Sorry za offtopic, jen jsem si vzpoměl na jedno byť jinný omezení ze svého života
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist