globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější
Ahoj, řeším problém - koupil jsem v prosinci Kawu Z750 2009, vlastně až teď mi dochází, holky se neurazí, že hlavně podle obrázků - prostě se mi líbila. Mám na ní teď najeto cca 1500km a 1) manipulace na místě katastrofa, vysoké těžiště, velká hmotnost (mám 175 cm a 70 kg) 2) nevím, zda to mám blbě nastavené, nejezdím uplně pilu, ale je taková udrncaná, v zatáčkách, pokud jedu rychleji a je tam nerovnost se vlní, nemám na ní jistotu a jízdu si tolik neužiju. Přečetl jsem o tom kde co, před tím jsem měl cbr 600f a tam to bylo prostě jiné. Chci náháče a Triumph se mi uplně nelíbí :) Asi spolu přečkáme tuhle sezonu, ale začínám pokukovat po něčem jiném. Určitě chci ty motorky vyzkoušet, ale vidím to na buď novou Yamahu MT 09 - když to budu brát rozumem nebo lehce jetou MV Augustu 800, když to budu brát vším ostatním. Jezdím hlavně kolem komína, párkrát do roka něco delšího, ale vlastně v rámci republiky. Chtěl bych znát názor, co si o tom kdo myslí - lehčí a ovladatelnější jsou asi obě, alespoň podle recenzí a dat. Nebo se na to vyprdnout a prostě si na zeda zvyknout? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 11:15 | Nahoru | #1
Stev> vidíš a já si myslím že jo... prostě to co se moc hejbe a mění pozice...těžko může bejt čitelný... už jen z fyzikálního principu věci...

To co má bez vlivu na okolní masu absorbovat ráz ...aniž by ho přeneslo dál, musí bejt měkčí - jenže důsledkem toho bude, že přenesení setrvačných sil to musí povolit pod náporem váhy stroje ... je to zákon akce a reakce ... takže analogicky to bude mít opačné důsledky v případě, že bude silnice lepší, tlumení tužší a setrvačný pohyby menší ... jenže to chce zase o krapet lepší povrch ...
To jak ho mám nastavenej já je věcí další... a nezácházejme do extrémů prosím.

(reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 11:25 | Nahoru | #2
t_freedom> na držení hmotnosti stroje a vymezení dráhy tam máš pružiny, a to jak stroj reaguje na nerovnosti je záležitost rychlosti tlumení a odskoku, to může bejt nastavený různě a taky je tam různá úroveň techniky.
Zkušenost mám takovou, že dobrej podvozek je dobře řiditelnej všude a špatnej nikde, a to mezi tím je buď kompromis směrem k pohodlí, nebo sportu.

Do technicko-fyzikálních detailů zacházet nebudu, protože nejsem natolik dobrej technik a fyzik, abych si to dovolil roubovat na to co vím o podvozku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 42 14.5.2024 v 12:51 MilanR1
Rozeta jakoby ohnuta Yamaha MT-09 Krugs 5 4.5.2024 v 16:22 docent
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK


TOPlist