globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější
Ahoj, řeším problém - koupil jsem v prosinci Kawu Z750 2009, vlastně až teď mi dochází, holky se neurazí, že hlavně podle obrázků - prostě se mi líbila. Mám na ní teď najeto cca 1500km a 1) manipulace na místě katastrofa, vysoké těžiště, velká hmotnost (mám 175 cm a 70 kg) 2) nevím, zda to mám blbě nastavené, nejezdím uplně pilu, ale je taková udrncaná, v zatáčkách, pokud jedu rychleji a je tam nerovnost se vlní, nemám na ní jistotu a jízdu si tolik neužiju. Přečetl jsem o tom kde co, před tím jsem měl cbr 600f a tam to bylo prostě jiné. Chci náháče a Triumph se mi uplně nelíbí :) Asi spolu přečkáme tuhle sezonu, ale začínám pokukovat po něčem jiném. Určitě chci ty motorky vyzkoušet, ale vidím to na buď novou Yamahu MT 09 - když to budu brát rozumem nebo lehce jetou MV Augustu 800, když to budu brát vším ostatním. Jezdím hlavně kolem komína, párkrát do roka něco delšího, ale vlastně v rámci republiky. Chtěl bych znát názor, co si o tom kdo myslí - lehčí a ovladatelnější jsou asi obě, alespoň podle recenzí a dat. Nebo se na to vyprdnout a prostě si na zeda zvyknout? Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 11:15 | Nahoru | #31
Stev> vidíš a já si myslím že jo... prostě to co se moc hejbe a mění pozice...těžko může bejt čitelný... už jen z fyzikálního principu věci...

To co má bez vlivu na okolní masu absorbovat ráz ...aniž by ho přeneslo dál, musí bejt měkčí - jenže důsledkem toho bude, že přenesení setrvačných sil to musí povolit pod náporem váhy stroje ... je to zákon akce a reakce ... takže analogicky to bude mít opačné důsledky v případě, že bude silnice lepší, tlumení tužší a setrvačný pohyby menší ... jenže to chce zase o krapet lepší povrch ...
To jak ho mám nastavenej já je věcí další... a nezácházejme do extrémů prosím.

(reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 11:25 | Nahoru | #32
t_freedom> na držení hmotnosti stroje a vymezení dráhy tam máš pružiny, a to jak stroj reaguje na nerovnosti je záležitost rychlosti tlumení a odskoku, to může bejt nastavený různě a taky je tam různá úroveň techniky.
Zkušenost mám takovou, že dobrej podvozek je dobře řiditelnej všude a špatnej nikde, a to mezi tím je buď kompromis směrem k pohodlí, nebo sportu.

Do technicko-fyzikálních detailů zacházet nebudu, protože nejsem natolik dobrej technik a fyzik, abych si to dovolil roubovat na to co vím o podvozku.

1 reakcí na tento příspěvek Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 15:25 | Nahoru | #33
Já nevím, možná dělám herečku ale když existuje něco, co je menší a lehčí, s lépe umístěným těžištěm, tak proč to nezkusit? Já to téma nezakládal proto, že bych chtěl vymluvit změnu Jsem rozhodnutý, že něco zkusím, Zed možná zůstane v garáži jako druhá motorka a uvidím. Každopádně jak jsem pročetl asi 60 stran o MV Agustě 800, tak jestli jí koupim, budu určitě potřebovat dvě motorky

(reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 15:29 | Nahoru | #34
Colt> tak vyzkoušej ty 4 mašiny co jsem psal... resp. 3 co jsi chtěl...a myslím, že malej Triumph 675 by mohl bejt moc hravý a lehký překvapení...

Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 18:44 | Nahoru | #35
Oka, dík, zkusím Streeta. Jen mě štve, že je R-ko tak vysoký....

Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #36
Já teda myslím, že se na Zedovi jezdí velmi slušně a za ty prašule to nabízí hodně zábavy, Kawa motor naladila pěkně, podvozek zrovna oehlins není, ale je univerzál a pro normální lidi musí stačit. U GSX-S1000 si taky odborníci stěžuji na zadní podvozek, ale pochybuji že by to běžný člověk poznal. Prostě je to na tebe velký :D

1 reakcí na tento příspěvek Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

9.5.2016 v 22:03 | Nahoru | #37
Na těch našich rozmrdanejch rádoby silnicích je nejlepší enduro, na silničních motorkách je to trápení. Tam jedině vybrat si úseky, kde dorazila civilizace a je tam rovnej asfalt. Musíme se smířit s tim, že sme prostě spíš východ než západ a musíme jezdit po tom příšernym hnoji. Minulej týden jsem výletoval na kokořínsku a tam co maj za silnice, to je k poblití, krátery na urvání kola, prostě uzbekistán hadr.

(reakce na) Mám Z 750 - chci lehčí, lepší podvozek, ovladatelnější

10.5.2016 v 17:29 | Nahoru | #38
SuperSic58> Svatá pravda. Trasa Liběchov - Česká Lípa super, ale ty ostatní silničky, tam jsem drncal, že jsem to chtěl tlačit.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6
Poptavam parkovani motorky v Milovi... Yamaha MT-09 Dan75 0 19.3.2024 v 19:37 Dan75


TOPlist