chcel by som sa spýtať, nie som si isty či mám alternátor KO. Mám dosť horúce káble z neho tak som ho premeral. Udáva odpor 3,5 ohmu medzi fázami. Po nejakych dvoch minutach ukazovalo aj 6,5 ohm. Pri 5000 otačkach som mal napätie 28V ´, myslím že má byť 50V. Regulátor som mal odpojený. Ak je alternátor KO , je vhodné kupovať z ebayu? Mate niekto skusenosti? Ďakujem :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
Motoblazen5> Popravde nevim jakej zvladne faston proud, ale vyrobce to tak udelal a bezne to tak funguje do dobry nez ty fastnony zoxidujou. Jako samozreme asi by si to mohl napojit naprimo, natvrdo. Ale chces rozebiratelnej spoj ne ?
Především chci spolehlivej spoj, raději než rozebíratelnej. V Elesys máš v balení měděné sériové spojky, takže žádné pájení, paráda. Pak nemusíš řešit problémy kolem vadného regulátoru - z 90% je závada způsobená špatným propojením. A fastony zkus zatížit na zdroji třeba 20A a budeš se divit jak se dokážou procházejícím proudem zahřát a jaký je na nich velký úbytek. U zkratové regulace neteče mezi regulátorem a alternátorem zrovna malý proud. A takovéto fotky vypálených konektorů nevidím poprvé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
U tech fastonu dojde k problemum mnohdy kvuli tomu, ze jsou proste uvolneny. Holt to chce trochu prevence, pak to nehori.
K tem 90%, regler ti odejde (z duvodu vadneho propojeni) pokud se ti znenadani a opakovane odpojuje zatez tzn ss vystup z regleru. Pokud ti shori ta stridava cast propojeni, ktera je neustale zatizena velkym proudem, tak se regleru nic nestane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
Když jsem měl dřív Africu Twin pověstnou odcházejícím regulátorem, tam byla příčina zničení vždy tento konektor. Zajiskřilo v něm a hotovo. Tam jsme to řešili propojením natvrdo, kdo to tak udělal měl na dlouhou dobu klid. Výstup z regulátoru na baterii byl na tomto stroji udělán festovně, dvojitým izolovaným konektorem gumou proti vniknutí prachu a vodě, tam nikdy problém ve spojení nenastával, ani u kamarádů se kterými jsme se na Atavech dělili o zkušenosti.
Nicméně máš svatou pravdu - rozpojení regulátoru a baterie zničí také spolehlivě regulátor, přehřeje se
Tim nejak koncim protoze vic nevim co bych k tomu dodal.
1 reakcí na tento příspěvek Je alternátor KO? ebay
Kdyz prectes co psal motoblazen a ja tak si z toho mozna vyberes. Jako univerzalni recept asi neexistuje.
Ja razim ten nazor ze kdyz to chtel vyrobce udelat odpojovaci tak to tak asi bude mit najekej duvod. Treba aby to slo vymenit, nebo zmerit.
Jeste jsem jeste nevidel spray ktrej by vyresil jiz zacinajici problem oxidace.
Zajimave se stim pere treba triumph kde jsou vsechny svorky rovnou po zacvaknuti promazany vazelinou...ale oxiduje jim to taky. Takze babo rad.
1 reakcí na tento příspěvek Je alternátor KO? ebay
1 reakcí na tento příspěvek Je alternátor KO? ebay
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
Naposledy editováno 30.06.2016 19:38:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
1 reakcí na tento příspěvek Je alternátor KO? ebay
Je jasné, že výrobce dává konektory kvůli montáži, to je jasné. Pokud použiješ originál regulátor při výměně, pak bych konektory ponecal, pokud použiješ druhovýrobu, tak zkrátíš životnost regulátoru pokud je tam ponecháš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
Ale trochu by to chtelo vysvetlit proc by mel odchazet regulator kvuli tomu ze odejdou konektory, Regulator je dost nachylnej k odpojeni a k tomu vetsinou dojde az za dlohouy dobu potom co se konktor rozetece.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je alternátor KO? ebay
ostatním> S tím, že regulátor není náchylnej k odpojení za chodu s tebou "gugo" nesouhlasím. Pokud odpojíš výstup regulátoru za chodu, dojde k jeho zničení, takto mě varuje v datasheetu Vape i Elesys. U originál regulátoru to nevím, u Ignitechu taky ne, nemám od jejich regleru bližší informace.
U konektoru mezi alternátorem a regulátorem na 100% nevím, ale jsem osobně přesvědčen, že je také na vině. Pokud už je konektor roztečený, opravíš propojení tak dost často zjistíš, že regulátor je už v háji. Proč tedy odešel? Já tomu spečenému konektoru přisuzuji vinu. Protože v takovém konektoru může dojít k zajiskření. Na motorce v otáčkách - na rozpojeném alternátoru naměříš mezifázově až 160V, někde se dokonce uvádí až 200V! Když měříš toto stejné napětí s připojeným regulátorem, nikdy nejde přes 17V. Nechám si rád poradit s patřičným vysvětlením, pokud je to jinak a vypálený konektor je OK a nevadí regulátoru.
Mimochodem ukaz me prosim altik na moto kde nameris 160-200 V to by me fakt zajimalo.
Bezne jsem tedy nameril max 60 V.
Mam z tebe pocit ze si proste potrebujes obhajit svoje trubicky , tak napises cokoliv.
Mimochodem nedavno asi pred tydnem jsem delal regulator na VFR, novou kabelaz a ty ss fastony (jelikoz nebyla klec) jsem daval do smrstovacky a pri chodu se na nich dala udrzet ruka, takze okolo 50 stupnu fak nemely. (mereno mou tepelne neodolnou rukou) Proudovej odber mohl byt cca 11A.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |