globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Je to téma co už tu bylo, ale je to déle. Nemam zkušenosti s offroadem (zatím jen pár výletů). Nicméně moje pneu co aktuálně mám jsou naprosto nevhodné, jelikož jsou silniční, takže jsem párkrát měl neskutečnej problém se od někud dostat.

Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.

Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.

Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:41 | Nahoru | #31
KubaLC8> jasne, ja se vyjadroval k tem offroad vlastnostem.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 13:57 | Nahoru | #32
Dej tam E-10 na obě kola, pokud plánuješ častější jízdu mino cesty a jde ti také o přilnavost na silnici.
Nebo E-10 či TKC80 předek a E-09 zadek, pokud upřednostnìš životnost a lepší off na úkor silnice.
No a nakonec obě E-07, jestliže chceš objet půl kontinentu a nejezdit jen po asfaltu.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 14:01 | Nahoru | #33

MARTlN píše: Já rozhodnutej nejsem, čtu to.... Ale potřebuju to nějak co nejdřív rozlousknout. Asi teda možná ty E07..... Sakra to je situace.



jojo ty si kup ..cekal jsem kdy to prijde. TO je totiz nejlepsi guma na svete.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 14:11 | Nahoru | #34
Ja jsem z tech prispevku pochopil a i podle vzorku se mi zda, ze E07 je lepsi na silnici nez E10 ???

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2016 v 15:01 | Nahoru | #35
MARTlN> Moc to řešíš, máš motorku za statisíce a řešíš pneu za dvojku, prostě něco zkus a uvidíš jak ti to bude vyhovovat. Vlastní zkušenost ti forum nenahradí, tady tě můžem jen postrčit.

V neposlední řadě špalky, E09/10 vypadají na motorce "drsňejc"

guga neposlouchej, ten má k Mitasu nepodloženou averzi. Nakonec když přijde na věc, nechce se 07ček tak lehce vzdát.

Naposledy editováno 26.04.2016 15:06:10

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:05 | Nahoru | #36
oukej, jdu neco objednat, co na me skoci z tech mitasek prvni, to beru

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:09 | Nahoru | #37
Tak diky za rady, uz me to taky nebavi resit. Posledni prispevek rozhodnul... Koupim a uvidim





2 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:12 | Nahoru | #38
Guga neposlouchej, nekdo z mitasu mu asi vojel starou

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:15 | Nahoru | #39
KubaLC8>

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:15 | Nahoru | #40
E10 jsem mel na gs. Dal jsem 2500km a byli tak v pulce, ale nejak jsem je nesetril mam je nekde hozeny v garazi pac jsem pak jel na dovcu vesmes silnici.

Ja bych sel do E10 predek a e9 zadek.

Mimo silnici jsem byl spokojenej na silnici mi trosku vadilo chovani predniho kola. A prilnavost jsem extra nezkousel pac jsem je mel hlavne pres zimu

3 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:18 | Nahoru | #41
Sice si objdenal E10, ale tady máš video co jde dělat na E09tkách. Počítej stim, že teď už svoje terénní neúspěchy nemůžeš svádět na gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:26 | Nahoru | #42

KubaLC8 píše: Guga neposlouchej, nekdo z mitasu mu asi vojel starou



hovno..leda konstrukter e07. POrad cekam kdy zvedne nekdo tu hozenou rukavici a prijede ukazat jak ho ty e07 neomezuji v jezdeni a jak snima bude efektivne brzdit.
A porad nikdo a nikdo.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:26 | Nahoru | #43
Tech> Kua ten to ma v pazourach...........................jel bych nejakej OFF kdo se prida

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:28 | Nahoru | #44
... to pujde I na sedmickach :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:29 | Nahoru | #45

gugo píše: hovno..leda konstrukter e07. POrad cekam kdy zvedne nekdo tu hozenou rukavici a prijede ukazat jak ho ty e07 neomezuji v jezdeni a jak snima bude efektivne brzdit.
A porad nikdo a nikdo.



A jak te omezuji? silnice nebo teren? mam s nima par tisic najeto a nejak jako bych nerekl, ze by me omezovaly vic nez scorpiony nebo K60ky, ale mozna jen nejezdim palici páč si to nechci polámat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:32 | Nahoru | #46
KubaLC8> omezuji te v tom ze na asfaltu budes mit tak o 1/3 delsi brzdnou drahu nez s normalni silnicni gumou.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:35 | Nahoru | #47
Tak to jsem nezkousel, ale ono porovnavat SERko s jednim kotoucem v predu je docela zavadejici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:38 | Nahoru | #48
gugo> Otázka co je pro tebe normální silniční guma. Proti zahřátému slicku z MotoGP bych věřil, proti třeba Touranckám ani náhodou. Normálně to snima postavíš na přední a brousíš stupačky, nevím co víc bys chtěl.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:38 | Nahoru | #49
Vždy když přehodím kola a z podhuštěné C-21 přejdu na "silniční" E-07 mám pocit úplně super silniční gumy co brzdí a sama padá do zatáček Ale na nějaké testování brzdné dráhy se fakt necítím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:40 | Nahoru | #50
_zdenda_> JJ přesně tak. To by musely být motorky s ABS a stejný jezdec, aby se z toho nechalo něco vydedukovat. Test oničem, rozdíl by byl zanedbatelný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:41 | Nahoru | #51
Tech> tak me prijed ukazat jak postavis motorku s e07 na predni. Protoze ja to zkousel na 3 vzorcich a jedina ktera toho byla schopna mela dot 2003. Po prezuti na nove ani hovno. A zkousel jsem to jak na lehky motorce tak treba na adv. Nevisi pulkou tela pres riditka.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:44 | Nahoru | #52

Tech píše: _zdenda_> JJ přesně tak. To by musely být motorky s ABS a stejný jezdec, aby se z toho nechalo něco vydedukovat. Test oničem, rozdíl by byl zanedbatelný.



proc by musely byt motorky s ABS ? To je presne vono, jakmile po nekom chci aby to ukazal jak je e07 super cuper guma tak vsichni reknou ze to nejde, nebo proste zmlknou a neprijedou. Vloni jsem se tady na nejakem podobnem vlakne snazil navlect to jako test pneu, ze to budu zadara prezouvat a muze se to vyzkouset, ze i vlastni moto k tomu propujcim a zase nic.

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:45 | Nahoru | #53
gugo> Já jsem posera, neumím brzdit na max, ABS nemám. No proč asi, aby sis v kilu nerozbil hubu.

Naposledy editováno 26.04.2016 15:46:00

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 15:54 | Nahoru | #54
[quote=Tech]Sice si objdenal E10, ale tady máš video co jde dělat na E09tkách. Počítej stim, že teď už svoje terénní neúspěchy nemůžeš svádět na gumy.



Tak jasny, ten tu predni nepotrebuje, kdyz jezdi vsechny brody po zadnim

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 16:03 | Nahoru | #55
Jako jel jsem s klukem.co je mel na stromu 650 ty E07 a honili jsme cestou po slovinsku motardy . Ja jel na touranckach a neznalo se mi ze by mel nejaky problem s prilnavosti kdyz malem brousil kufry. Me se ty gumy nelibi proto je nemam ale asi bych se jich nebal. Ale je fakt ze na ne je dost rozpolupny hodnoceni nekdo bez problemu jinej se na nich malem zabije na rovny silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 16:05 | Nahoru | #56
jetam> protoze voni jim jednou vyjdou super a podruhy stojej zahovno. Ale odeme to nema vahu, me prefikl starej Mitas starou

(reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 16:47 | Nahoru | #57
[quote=Tech]Sice si objdenal E10, ale tady máš video co jde dělat na E09tkách. Počítej stim, že teď už svoje terénní neúspěchy nemůžeš svádět na gumy.



Tak v předu to E09 nebudou, to vypada na regulérní offroad enduro gumu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 16:50 | Nahoru | #58
gugo> To pochybuju, možná dřív. Teď dělaj tolik gum a tolik exportujou, že si velké výkyvy ve směsi nemůžou dovolit.

Edit: Ano, taky mi to přišlo, předek je hrubší. Ale zadek je e09. Takže stejný setup co jezdím já, a napadlo mě to i bez videa. Když u střelí předek je to větší problém.

Naposledy editováno 26.04.2016 16:53:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 17:02 | Nahoru | #59
Tech> ja tuhle polemiku zakoncim jako obykle. Kdo tvrdi ze mu E07 nic nebere at si sni zkusi zabrzdit na mokru a na suchu. Udela si cviceni jako je treba dneska povinny v autoskole. Rada lidi IMHO (ikdyz nechapu jak je to mozny) stema gumama lita jako by slo o silnicni gumu , hrde hlasajic ze to je super guma za super penize a nejaky prodlouzeni brzdny drahy neberou v potaz. Kdyz jedu po asfaltu se spalkama tak pocitam stim ze to moc nebrzdi.

Jinak kte kvalite v posledni dobe... v tomhle roce jsem mel u sebe na servis 2 motorky s e07 jedno byl TA650 nebo 600 ted nevim a druhy uff ta hlava nevim nejaky cenduro. Oboje jsem projizdel a brzdil stim a ta guma zacla ütikat"bokem" pri necem cemu bych ani nerikal razantni brzdeni.
Fakt bych chtel videt kdo na e07 postavi 200 kg motorku na predek, a chtel bych takovo e07 zkusit obout, protoze pak bych treba pochopil tu vasi chvalu.Zatim jsem to nevidel.

Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti

26.4.2016 v 17:05 | Nahoru | #60
Anketa uz pridat nejde co?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS firedept 7 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Chybějící díl na víku ventilů BMW F 700 GS Martasek84 10 14.1.2023 v 21:10 Fantom250


TOPlist