První je volná zadní část spojky viz. přiložený link na youtube.
Obávám se velké vůle?
Druhá věc se týká vydřeného rotoru alternátoru viz. foto.
Moje tušení je špatně vystředěný stator, ale nejsem si jistý.
S jiskrou ani dobíjením problém není, ale obávám se kondice rotoru do budoucnosti při odštěpování materiálu z rotoru.
Předem díky za typy a rady
Video
Vydřená část rotoru
Svár objevený na víku a odřená vnější strana statoru
Naposledy editováno 24.04.2016 08:51:16
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 volná spojka_vydřený rotor(magneto)
Teď je otázka, zda-li to bude mít negativní vliv na motor, jelikož funkci to plní na 100% a měnit to jen kvůli povrchovýmu poškození se mi moc nechce jelikož ten alternátor stojí novej 11 000.
Co se týče spojky tak tu jsem dneska rozdělal a zjistil, že je vyběhaný pouzdro spojkovýho koše, je bronzový nebo mosazný takže se opotřebování moc nedivim po 22 tisících.
Budu rád za jakýkoliv názor či radu ohledně toho alternátoru.
Měřil jsem házení magneta a je tam cca 0,5mm po celým obvodu, ale nevím zda to není od konstrukčně takhle dělaný.
Na stator je podle manuálu přípravek, kterej to vystředí přesně na střed, ale těžko říct jak je to víko vařený takže se toho středu tak nikdy nemusím doměřit.
Když nad tím ale přemejšlim tak přece musí bejt nějějakej určitej distanc mezi statorem a rotorem k vytvoření elektryckýho náboje ne?
v tom magnetu nehledej žádnou kosmickou technologii,změř si venek statoru a vnitřek rotoru-já tipuju,že tam bude vůle kolem 2mm,takže vystředit to od oka,pomocí běžných měřidel,zas nebude takový problém.
to pouzdro koše by asi nebylo špatné vyměnit,otázka je,jestli půjde koupit......
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 volná spojka_vydřený rotor(magneto)
No pokusím se to nějak rozměřit, ale obávám se abych to ještě nezhoršil a nedodělal ten rotor úplně...
Ono tam pravděpodobně nebude moc místa jelikož tam je vybrání na šrouby M6 a jsou pravděpodobně na dost kvalitnim lepidle, jelikož jsem se pokoušel to povolit a bez výsledku.
Nerad bych aby to víko třeba prasklo při vyšším tlaku, no uvidím.
Dík za názor, ptal jsem se pár lidí a ono je to těžký posoudit, samosebou že by bylo nejlepší koupit novej alternátor, víko a centrovací klíč a mám klid ale to je tak 15.
Jo holt bazarový motorky sou bazarový....
huskySM610 píše: To pouzdro je externě zvlášť takže vyměnit de a už du zjišťovat cenu:)
No pokusím se to nějak rozměřit, ale obávám se abych to ještě nezhoršil a nedodělal ten rotor úplně...
Ono tam pravděpodobně nebude moc místa jelikož tam je vybrání na šrouby M6 a jsou pravděpodobně na dost kvalitnim lepidle, jelikož jsem se pokoušel to povolit a bez výsledku.
Nerad bych aby to víko třeba prasklo při vyšším tlaku, no uvidím.
Dík za názor, ptal jsem se pár lidí a ono je to těžký posoudit, samosebou že by bylo nejlepší koupit novej alternátor, víko a centrovací klíč a mám klid ale to je tak 15.
Jo holt bazarový motorky sou bazarový....
víko nahřej,na cca 100°C a lepidlo povolí......
vycentrovat to nějak musíš,tak jak to je to není dobré.
ještě je možnost,že je vůle na ložiscích klikovky.....
No druhou stranu mám skopnutou a vypadá to, že je to všechno ok co jsem tak zkoušel tlak, tah, ale bud ví co je potřeba vyvinout za sílu aby to něco dělalo...?
Tak určitě to takhle nechci nechat, ale je to docela loterie, když to neděláš podle toho přípravku, protože jistej si 100% nemůžu bejt si myslim....ještě když ten rotor hází skoro 0,5mm.
No uvidim buď to bude ještě horší což bych pravděpodobně při větším zkoumání měl i nějakým způsobem slyšet z motoru ne?
Ale zas je to plný oleje takže to bude ten olej dost tlumit pravděpodobně.
S tím nahřejváním si nejsem jistej přes to vinutí to nahřejvat když je na tom ta glazura(pryskyřice nebo lepidlo nějaký), ale moc jinejch variant není no.