Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem
1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
lobo6 píše: Jak se řeší případné škody na cvičišti,protože stresovat trdlo že škodu odskáče není dobré, a upozornují se žáci že 200kg motorku je lepší při pádu pustit než se s ní prát ?
Případné škody se řeší různě, někdo chce zaplatit škodu nebo část. Vzhledem k tomu, že se žák učí tak v tomto případě nic na žákovi nepožaduji. A už jsem psal, že pokud něco slouží k výuce a výcviku, je předpoklad že se někdy něco poškodí. Nemůžu si do autoškoly koupit novou motorku s tím, že bude vypadat stejně jako když s ní jezdí pouze majitel. A to, že je lepší motocykl pustit a ne se snažit ho udržet, s tím žáky seznamujeme hned v prvních hodinách teorie. Pokud je to v malé rychlosti, nebo na místě, ochranné rámy které mám na všech motocyklech zabrání poškození. Tedy zatím zabránily.