Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem
1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
ridicak v VB - 1.cast
ridicak v VB - 2.cast
puffybodie píše: Tak s tim oblecenim jsem si myslel, ze to tak bude. Predtim stacilo proste dlouhe obleceni, ale potrebovali dalsi bod kde se tvarit dulezite. Setkani autoskol v Nemecku je hezke, ale tak jako vetsinou v minulosti se zase inspirujeme u spatne zeme, protoze jak znamo, tak nemec se bez befelu ani nevys... Mnohem lepsi je tento pristup (a taky cena):
ridicak v VB - 1.cast
ridicak v VB - 2.cast
To nebylo setkání autoškol v Německu, ale seminář k praktickému výcviku v řízení motocyklu , kdy jezdí žák sám. Pořádala to asociace autoškol a protože v Německu takto jezdí od začátku, tak nám tam pan Proske sděloval jak takový výcvik provádět.
Jinak si nedovedu představit, že by mi někdo přišel do autoškoly, já bych mu tam něco pověděl o značkách , chvilku bych s ním pobyl na cvičišti a vyrazil poté do provozu se 125. A je jedno jestli to je skútr, nebo klasická 125.