Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem
1 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
Xdemi píše: Mně bylo na zahajovací hodině v autoškole řečeno, že je požadováno, aby byla krytá každá část těla. Tzn. pevné kalhoty, přiléhavá kožená bunda, přilba, rukavice a pevná obuv, nejlépe motorkářská. Samozřejmě se doporučuje motorkářské oblečení, ale není podmínkou.
Máš pravdu, pokud se bavíme o výcviku. Ale uvedená skutečnost je stanovena pro zkušebního komisaře u zkoušek. A pokud na tom bude trvat, musí to žák na zkoušky mít. A při diskuzi s ostatními jsem se docela divil, jak umí být někteří komisaři neústupní v těchto věcech a jaké jsou někde vztahy mezi komisaři a autoškolami.