Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem
2 reakcí na tento příspěvek Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
Naposledy editováno 09.07.2018 18:51:26
motograf píše: Mně to přijde naprosto absurdní. Minulej rok si každej zaplatil 8000 a měl jistotu, že papíry udělal. Teď si snad mám koupit vlastní motorku (bez jistoty, že papíry udělám)? Mám platit 15 klacků za motoškolu? Komu to prospěje?
Dělat si papíry loni tak už mám motorku a jezdím, teď motoškola ještě ani nezačala, na motorky koukám na youtube. Skvěle.
Je potřeba najít autoškolu, která výcvik již provádí a kde to nestojí 15 000 Kč. Ale s tou cenou pozor, protože vzhledem k současným podmínkám je možné, že při nezvládnutí výcviku a potřebě dalších hodin se cena na tuto částku klidně dostane.