globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se
19.3.2016 v 17:33
Zdravím Vás, mám menší problém se svým V Stromem 650, 2006 (dvousvíce) Najeto něco přes 100 tis.. Následující problém bych popsal asi jako, že když dojíždím třeba na světla a vyřadím, zastavim, tak po chvilce slyším jak začne kolísat volnoběh až upadá a upadá a nakonec to chcípne. Poté nastartuji a běží to normálně, drží si to volnoběh a občas se i stane, že poté jak to nastartuji, a chci se rozjet, tak v tu chvíli začne se znovu dusit až se po chvilce zase chytne a jede to normálně. A jako další věc s tím spojenou je, že když jedu třeba 120km/h a zavřu plyn a zpomalim třeba na 80km/h a pak opět přidam plyn, tak v tu chvíli se začne dusit a nezrychluje, až rychlost spadne třeba na 60km/h a poté se zase motor chytne a jede dál normálně. Svíčky jsou fungl nový, občas jsem slyšel, že byl problém s klapkama či čidlo na klapce. Ale nevím jestli je to právě ono. Nevíte někdo co s tím, či co to přesně dělá a jak to případně vyřešit, jestli už se to někomu z vás stalo ? Případně se omlouvám, jestli jsem nezaložil stejné téma, které se tu už někdy řešilo a jen zas rám fórum. Děkuji za rady a příspěvky. v

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

19.3.2016 v 17:53 | Nahoru | #1
Ja mel stroma jednosvicku a delalo mi to neco hodne podobneho.taky to nekdy chcipalo,nakonec mi pomohlo vycistit vsechny konektory v elektrice,ale nevim,jesti to bude tvuj pripad.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

19.3.2016 v 18:17 | Nahoru | #2
kolegovi to blblo tak obdobně, ale za studena a měnil čidlo vody. Radím diagnostiku.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

19.3.2016 v 19:13 | Nahoru | #3
Vzduchový filtr máš v pořádku? Jestli ano tak jen nastav vyšší volnoběžné otáčky.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

20.3.2016 v 12:39 | Nahoru | #4
Zkusim vyčistit ty kontakty, případně dealer mode, jestli to něco neukáže. Jinak vzducháč je fungl novej ale zkusim přidat na volnoběhu, třeba to pomůže

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

20.3.2016 v 14:15 | Nahoru | #5
Tak kolik máš teď skutečné volnoběžné otáčky? Mrkni do manualu a našteluj podle něj.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

21.3.2016 v 08:54 | Nahoru | #6
No je mensi problem ohledne volnobehu. Nemuzu ho nastavit, protoze, sice je papirove r.v. 2006 ale je to model 2007 a ten jak jsem se docetl si volnobeh steluje sam, (computer) takze do toho nemuzu zasahnout pripadne prikladam video, kde je po chvilce videt, ze kdyz se drzi plyn a zavre se tak otacky spadnou pod 1000 a po chvilce se to rozmota a bezi zase na normalni volnobeh. Pri jezdeni to i chcipne.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

21.3.2016 v 09:06 | Nahoru | #7
Četl jsem na netu, že těmto modelům co už si štelujou sami volnoběh pomáhá spojit čidlo na spojce, na rukojeti. Které se používá při startování jako pojistka, aby někdo nenastartoval s kvaltem. To jsem zkusil spojit aby bylo trvale zapnuté a stejně nic. Zkusil jsem ještě dealer mode, taky nic. Tady je to video

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

21.3.2016 v 11:15 | Nahoru | #8
A mám ještě jeden takový bonus. Kterého jsem si už všímal delší dobu, ale nic to nedělalo, ale teď mi napadá jestli to s tím neni spojené. Jakmile otočím klíček do první polohy, tak ještě před startováním má svítit ta kontrolka uprostřed na olej a teprve po nastartování se má rozsvítit. Ale já když už otočím klíčkem, do první polohy tak už nesvítí. Oleje je tam dostatek. Třeba to má s tim nějakou spojitost ?

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

21.3.2016 v 19:37 | Nahoru | #9
Měl jsem K6 a tam byl zleva pod nádrží šroub volnoběhu, šteloval jsem s tím pokaždé do - když jsem vyčistil KN filtr a pak když byl zanesený jsem musel přidávat když to začlo zdechat .V sání jsou dvoje klapky, serva ovládají sekundární,a lankama se tahá za primární zkus je dočasně přištelovat aby se zvedl volnoběh jestli to bude pořád chcípat. 1000ot je málo to nestačí servo reagovat když padají rychle otáčky, dělalo mi to samé stačilo při příjezdu ke křižovatce z vyšších ot. vymáčknout spojku a zavřít plyn a motor se zakuckal a zdechl. Nějaké štelování tam být musí, elektronika není všemocná a sponka v dealer konektoru taky neodhalí občasné závady. Ta kontrolka má snad při nastartování zhasnout až když se natlakuje mazání, to značí poruchu čidla tlaku oleje a to bych řekl že je dost podstatný problém že nevíš jestli je správný tlak oleje.

1 reakcí na tento příspěvek V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

22.3.2016 v 12:34 | Nahoru | #10
Tak kontrolku na tlak oleje jsem jen očistil a už to svítí, asi jen nějakej bordel. Zkousel jsem s tima klapkama obouma hejbat sem a tam a stejně to oboje dělá. I podle manuálu jsem nastavil tu primární klapku aby na displeji při dealer modu to ukazovalo -C00 kdežto předtím _C00, takže takto by to mělo být správně. A pak jsem zkoušel hýbat s tou druhou klapkou a stejně to pořád dělá. Už si fakt nevim rady, ale tušim, že to bude opravdu prkotina. Zkusim ještě jednou něco vymyslet s tima klapkama, věřim, že tam bude zakopanej pes.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

23.3.2016 v 19:07 | Nahoru | #11
Ahoj mel sem stejnej problém teda manželka na svym stromku. Prosimte otáčky litaly stejne jako na videu když sem udelal diagnostiku vyhodilo to chybu vstrikovani synchronizace vstrikovani. Nakonec to byl snimac otáček daval spatnej signal do jednotky vycistil sem ho a pohoda.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

23.3.2016 v 21:20 | Nahoru | #12
Nazdar. Tento problém riešim aj ja na vstrome 650 K7. Pri dojazde na križovatku pri podradovaní a následnom neutráli my skoro zdochol motor,začal sa dusiť, musel som pridávať aby sa prebral. Potom išiel normálne.Po čase som pri rýchlosti cca 120 km/h pocítil jemné vynechávanie alebo dusenie a po vytlačení spojky otáčky klesli na nulu a motor zhasol. Po naštartovaní zasa išiel normálne. Toto sa opakovalo viackrát kým som došiel domov. Po naštartovaní mne otáčky nekolíšu, štartuje na brnk za studena aj tepla otáčky sa držia na 1300 rpm ale som zbadal kolísanie napetia na voltmetri od 13,5 do 11,5 voltov na volnobehu so svetlami. Kúpil som novú baterku ešte tam bola baterka od výroby 9 ročná a po výmene za novú som sa krátko previezol a zatial sa dusenie a vynechávanie neobjavilo.Podľa servisáka to može sposobovať kolísanie napetia ale ja mám podozrenie že tam bude aj niečo iné.Zatial je to dobré ale neverím že sa to odstránilo natrvalo.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

23.3.2016 v 21:35 | Nahoru | #13
Ešte som zabudol. Dnes som čítal váš vstromklub fórum aj maďarský a táto závada sa objavuje viacerým rieši sa to aj na anglickom fóre má to aj svoj názov anglický akože táto porucha ale ešte nikto neprišiel na príčinu že čo to sposobuje. Jeden madar písal že po rozobratí a vyčistený krokového motorčeka sa závada odstránila na trvalo.

(reakce na) V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

23.3.2016 v 22:30 | Nahoru | #14
Pajitu66> Velmi podobnou závadu jsem řešil asi před půl rokem. Závada byla v TPS snímači, který se při ubrání plynu někdy zaseknul v mírně otevřené poloze, zjednodušeně řečeno nevrátil se do nulové polohy. Diagnostikovat by se to dalo v dealer modu, ukazatel se nevrátí na -C00 ale čárka zůstane nahoře. Přepni na dealer mode a jeď se projet. A nezapomeň, že čárka se nastavuje na střed při zahřátem motoru za chodu.

V strom 650, nedrží volnoběh, dusí se

24.3.2016 v 13:12 | Nahoru | #15
Tak snad jsem závadu odstranil, či případně to poladil jiným způsobem, ale zatím to funguje. Asi takto, dát do dealer modu. Nastartovat a nechát ohřát na provozní teplotu. Při nadzvednuté nádrži tak tím čidlem co je u klapky od plynu (manuální), ta vrchní je už celá elektronická, tak u té od plynu tak pootáčet čidlem, aby při provozce byla -C00 a poté při lehkém přidávání plynu z volnoběhu aby při cca 1450 otáčkách se už kontrolka na klapku přehodila do té horní pozice. A poté šroubek na čidle utáhnout a pro sychr ještě víckrát zkoušet a přidávat plyn, jestli se vše vrátí do původní polohy a jestli to funguje jak má. Pro případ aby mi nepadal volnoběh, jsem to udělal následovně. Vedle táhla na plyn jak je ta kolíbka tak vedle ní je udělanej doraz na plyn. Tak tam jsem povytočil šroubek aby vlastně plyn nikdy nedosednul na úplný doraz a malilinko byl přidaný, tim pádem se zvedne volnoběh. Má to jen malinkou nevýhodu, že jestli jste zvyklí když uberete plyn tak kompresí motoru brzdit, tak teď to bohužel nemá až takovou kompresi, protože to jakoby malinko tlačí ten plyn. Ale myslim, že kdybych motorku dal někomu cizímu tak by to ani nepoznal ten rozdíl. Poté jsem odpojil baterii na déle než hodinu. A poté ji zpět připojil. Znovu se načetla data a klapka jela od dorazu na doraz. A udělala si nový záznam. Takto jsem to přečetl na zahraničním webu a trvá to ještě cca 500km než si úplně doladí s nastavením otevírání klapky. Já to takto udělal a od té doby to ještě neudělalo. Najel jsem asi 100km a ani jednou. Samozřejmě budu se snažit ještě teď něco najezdit a podat report jestli to zafungovalo či nikoliv.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13


TOPlist