globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: X-racer 10lithium ion vs Yuasa YTZ10S-BS
 
17.3.2016 v 14:09
Ahoj,
setkal se někdo z Vás už s touto motobaterií? Nebo je lepší bezúdržbovka Yuasa?

Díky
M.S.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-racer 10lithium ion vs Yuasa YTZ10S-BS

18.3.2016 v 16:39 | Nahoru | #1

Fandy2 píše: Jj,elektroniku v sobě mít musí,už jen z důvodu hlídání hlubokého vybití....takže balancer obsahuje možná taky.Li ion jsou háklivý na vybití,přebití a možná i šerednej pohled vadí



vetsina tech LiFe baterek zadnou elektroniku neobsahuje, hluboke vybiti neni nicim hlidane a kdyz ji uzivatel vybije je po ni.
prebiti nehrozi, protoze 4 clanky LiFe maji pri plnem nabiti nekde pobliz 14,8V tzn pokud motorka nabiji spravne lehce pres 14V tak se baterie udrzuje na cca 80procentech nabiti a neni potreba hlidat prebiti.

balancer a ruzne hlidaci obvody maji ten problem ze musi byt osetreny pro pruchod vysokyho proudu pri startovani a to neni tak snadny....

LiFe clanky jsou ale drahy, proto se to (udajne, nemam vlastni zkusenost) snazi vyrobci tech levnejch LiIon aku osidit tim ze tam daji levnejsi LiPol clanky + hlidaci elektroniku, ktera se v seriove vyrobe da vyrobit levne...

baterka s elektronikou je ale levnejsi a horsi (mene spolehlivej) nez ta s LiFe clanky a bez elektroniky....

dnes mi prisly na servis/kontrolu dve z mych samodomo baterek - jedna po zime a druha cca po roce a clanky nejsou temer rozhozene, napeti maji stejne s rozdilem par setin voltu. nabijeny v motorce a nabijeckou typu optimate....

(reakce na) X-racer 10lithium ion vs Yuasa YTZ10S-BS

18.3.2016 v 18:51 | Nahoru | #2

assassin píše: vetsina tech LiFe baterek zadnou elektroniku neobsahuje, hluboke vybiti neni nicim hlidane a kdyz ji uzivatel vybije je po ni.
prebiti nehrozi, protoze 4 clanky LiFe maji pri plnem nabiti nekde pobliz 14,8V tzn pokud motorka nabiji spravne lehce pres 14V tak se baterie udrzuje na cca 80procentech nabiti a neni potreba hlidat prebiti.

balancer a ruzne hlidaci obvody maji ten problem ze musi byt osetreny pro pruchod vysokyho proudu pri startovani a to neni tak snadny....

LiFe clanky jsou ale drahy, proto se to (udajne, nemam vlastni zkusenost) snazi vyrobci tech levnejch LiIon aku osidit tim ze tam daji levnejsi LiPol clanky + hlidaci elektroniku, ktera se v seriove vyrobe da vyrobit levne...

baterka s elektronikou je ale levnejsi a horsi (mene spolehlivej) nez ta s LiFe clanky a bez elektroniky....

dnes mi prisly na servis/kontrolu dve z mych samodomo baterek - jedna po zime a druha cca po roce a clanky nejsou temer rozhozene, napeti maji stejne s rozdilem par setin voltu. nabijeny v motorce a nabijeckou typu optimate....


Díky za info,tohle je dobrý vědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-racer 10lithium ion vs Yuasa YTZ10S-BS

19.3.2016 v 08:02 | Nahoru | #3

assassin píše: … 4 clanky LiFe maji pri plnem nabiti nekde pobliz 14,8V ....



To by mělo být ještě více, ne? 3,7V na článek se udává jmenovité napětí, ale články se nabíjejí (až na výjimky) na 4,2V. Takže plně nabitá by měla mít 16,8V…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist