2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
nemako píše: opravit to neuměli,ale dají v záruce jiný auto. Nejspíš cupru. V pátek pro to snad jedou. Prý se převodovky dělají ve Francii a jsou na hovno
Tak snad cupra bude bez problému, když to má tu stejnou techniku. Jestli je to formentor, tak ten se mi hodně líbí.
DSG se vyrábí na víc místech, třeba i ve Vrchlabí. DQ381 a DQ500, který se dávaly do silnějších arteonů se ale dělají v Německým Kesselu. 1.5 má dsq se suchými spojkami, ty údajně stály za hovno. (no ty v olejové lázni nakonec asi taky, protože výrobce nepředepisuje žádnou výměnu oleje a pak to dopadá jak to dopadá)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babis ven!!!
RomanSS píše: Tak snad cupra bude bez problému, když to má tu stejnou techniku. Jestli je to formentor, tak ten se mi hodně líbí.
DSG se vyrábí na víc místech, třeba i ve Vrchlabí. DQ381 a DQ500, který se dávaly do silnějších arteonů se ale dělají v Německým Kesselu. 1.5 má dsq se suchými spojkami, ty údajně stály za hovno. (no ty v olejové lázni nakonec asi taky, protože výrobce nepředepisuje žádnou výměnu oleje a pak to dopadá jak to dopadá)
Mám Octávii s DSG a výměnu oleje doporučují po 60 000 km. + filtr