globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zpětné otveření výkonu
 
18.2.2016 v 11:04
Ahoj v 18 jsem kupoval V-Stroma 650 s papírovými 25 kW (jinak otevřená). V jednadvaceti jsem si rozšířil řidičák a teď přemýšlím že nechám papírově motorku otevřít. Četl jsem tu že se to dělá přes ofiko servisy a jelikož jsem z Pardubic, tak jsem psal na Motocentrum HK... "Dobrý den, mám motorku Suzuku DL-650 V-Strom, kterou jsem kupoval v 18 s tím že má v TP 25 kW. Následně jsem si v 21 letech rozšířil řidičák a chtěl bych se zeptat zda je možné motorku papírově otevřít zpět na 49 kW. Tento výkon má motorka teď a já se bojím, aby v případě nehody nenastal nějaký problém. Případně by mě zajímala cena.
Děkuji předem za odpověď." Jejich odpověď:
"Dobrý den,
na základě Vaší poptávky Vám zasílám informace ohledně vrácení původního výkonu do TP. Je zapotřebí objednat originální řídící jednotku, která stojí kolem 20.000,-Kč a poté je možné teprve zapsat výkon do TP. " což samozřejmě nikdy nedám.. Je nějaká cesta.. Prosím o radu.
Předchozí
1 2 3
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:07 | Nahoru | #1
JAK máš motorku zavřenou? Pokud je tam sada od Alphatechnik , bývá to podstatně levnější....

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:13 | Nahoru | #2
vikik> To nedokážu říct. nevím jak se to dá najít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:18 | Nahoru | #3
vikik> v Papírech co jsem měl k motorce je jeden papír s obrázek redukce a je na něm:
Suzuki ANSCHLAG. DROSSELKLAPPE 25KW
Teilenr.: 990D0-27G00-UK4

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:19 | Nahoru | #4
No , zavřenou mašinu jsem nikdy neměl , tak ti asi nepovím úplně přesně , ale pokud je to dělaný dodatečně , bude to ve velkým TP a navíc poznačený i na motorce , nejspíš nějak takhle




V případě , že tam máš z fabriky jinou řídící jednotku to bude asi těžší...možná zkusit Dekru ,jestli je to možný přes ně , v případě že si opatříš CDI z otevřenýho Stromka...ale to už fakt vařím z vody

1 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:35 | Nahoru | #5
No , s pomocí Google překladače jsem vygooglil něměckej V-strom klub , pokud se dá věřit překladu , škrtí se CDI ,nebo dorazem na plynu...no a podle čísla dílu , který jsi postnul pod tím , se dá najít škrtící sada za cca. 13liber...bych si docela vsadil na ten doraz...
třeba sem přijde ještě někdo , kdo bude vědět...

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:39 | Nahoru | #6
vikik> Je u toho i fotka kde ten doraz na plynu je naznačený... jediné co mě napadá je opsat vin motorky a sériové číslo jednotky.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:43 | Nahoru | #7
zkus ještě jednou ten servis , napiš jim čísla dílů , oskenuj třeba i ten přiloženej papír , vin jim taky pomůže....pokud je to opravdu škrcený dorazem ,bude nejdražší položka ,ten papír co ti vystaví

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:44 | Nahoru | #8

vikik píše: JAK máš motorku zavřenou? Pokud je tam sada od Alphatechnik , bývá to podstatně levnější....



On ale pise, ze motorku ma otevrenou. A 25 je jenom v TP.

Takze potrebuje jenom papir o tom, ze ma 49kW a ne 25kW.
Servis odepsal, ze ten papir muze vystavit jenom na zaklade nakupu nove otevrene jednotky, ale tu on nepotrebuje, pac ji ma.
Tak to chapu ja.

Naposledy editováno 18.02.2016 11:48:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:49 | Nahoru | #9
Koudy01> Doufá že ji má ale je to tak na 85% jdu rozebrat plasty a opsat čísla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:51 | Nahoru | #10

Chronos píše: Koudy01> Doufá že ji má ale je to tak na 85% jdu rozebrat plasty a opsat čísla.



Takze ty nevis, jestli je otevrena. Jenom si to myslis, protoze ti to tak prodejce rikal?

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:52 | Nahoru | #11
Koudy01> vida , tak to mi uniklo...tak schválně, jestli budou ochotní vystavit doklad , když si jednotku zákazník "namontoval" sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:52 | Nahoru | #12
Koudy01> Samozřejmě vím, že je otevřená podle TP má max. rychlost 145 a já jel v klidu 180..

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:54 | Nahoru | #13
Chronos> Pak sem asi spatne pochopil ten tvuj predchozi prispevek. V co doufas?

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 11:57 | Nahoru | #14
Doufám, že je tam originální jednotka. A doufám že bude stačit, že zkontrolujou že je tam originální jednotka podle VIN a daj mi papír že je zařízení (tj. zřejmě ten doraz) vymontovaný a že výkon motocyklu je 49 kW.

2 reakcí na tento příspěvek Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:38 | Nahoru | #15
Jo jedna cesta by byla - neřešit pičoviny.
Nějak nechápu, proč tak strašně potřebuješ mít v papírech napsaný 49 Kw??? Máš ji otevřenou? - máš. Máš papíry neomezeny? - máš.
Tak se na to vyser a nech tam napsaných 25. Jsou to akorát vyhozený prachy.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:39 | Nahoru | #16
Ještě jednou jsem napsal na servis že jde pouze o doraz na plynovém lanku, Odpověď: Dobrý den,
dle sdělení dovozce, je to jediná možnost, jak zapsat původní výkon. Bez objednání níže uvedené řídící jednotky v systému Suzuki, nemůžeme toto provést.

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:41 | Nahoru | #17
Dablicek200Mph> Jde o to než se něco stane. Kdo bude zodpovědný za nehodu když vozidlo neodpovídá TP.?

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:44 | Nahoru | #18
Ono by to ale muselo mit souvislost s tou nehodou, museli by prokazat to, ze tahle konkretni odchylka od TP mela primy vliv na prubeh nehody nebo nehodu samotnou.

Ja bych to taky neresil, mas to otevrene, tak jezdi.
nejhorsi je smrt z vydeseni.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:45 | Nahoru | #19
Moc to řešíš. Máš papíry na plno - jo. Nic jinýho nepotřebuješ.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:46 | Nahoru | #20
Kdo ti to dokáže, a jestli se bojíš prodej to a kup otevřenou, možná bude za menší peníz otevřena na plný vykon.... Takže na tom můžeš i usetrit. Vis kolik lidí shání moto s 25 kw? Otevřenou?

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:53 | Nahoru | #21
Jde mi jen o to, že chci s motorkou vycestovat a nevím jistě jak to funguje v zahraničí. Nerad bych pak celý život platil někomu trvalé následky. Fakt je, že jsem to koupil s 25 kW v TP a nikdo mi neřekl, že je tam více. Na technickou chodím pravidelně a do motorky jsem vůbec nezasahoval, takže vlastně jezdím s vědomím, že mám 25 kW.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 12:54 | Nahoru | #22
To asi bude vsem jedno v jakem vedomi zijes

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 13:55 | Nahoru | #23
Keď už ti taká blbina nedá spávať, Stroma predaj a kúp si to isté so zapísaným plným výkonom. Ešte vydeláš, pač 25kw Strom má o vyššiu hodnotu než otvorený

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 14:50 | Nahoru | #24
Na papíry to přeci nejezdí ne, nebo mi snad něco uniklo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:04 | Nahoru | #25

Dablicek200Mph píše: Jo jedna cesta by byla - neřešit pičoviny.
Nějak nechápu, proč tak strašně potřebuješ mít v papírech napsaný 49 Kw??? Máš ji otevřenou? - máš. Máš papíry neomezeny? - máš.
Tak se na to vyser a nech tam napsaných 25. Jsou to akorát vyhozený prachy.



Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.

Naposledy editováno 18.02.2016 15:13:19

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:15 | Nahoru | #26
ElFidel> no a kdyby byval pisatel nezalozil toto vlakno, nikdo by to nezkoumal a on by mohl tvrdit, ze o tom nevedel, ze takto motocykl v dobre vire koupil

(reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:18 | Nahoru | #27

ElFidel píše: Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.



jak jsem psal, musi se prokazat ze to melo vliv na nehodu, stejne tak jako treba nepravny rozmer pneu

Ted cekam ze se tu objevi 10000 prispevku jak nekoho znameho kamarad ma pruser protoze toto

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:32 | Nahoru | #28
klidně bych jezdil. Všem majitelům "dobrutálna čipovanejch dehťáků" taky absolutně neva, že výkon v TP a reálnej si neodpovídá.

Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 15:36 | Nahoru | #29
Však jo



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpětné otveření výkonu

18.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #30

ElFidel píše: Tak to je chyba lavky. Pokud jezdis na otevreny motce ktera ale ma mit omezeny vykon tak ikdyz mas neomezeny papiry, ten stroj je nezpusobily a neodpovida TP... (Presnou formulaci neznam)

E: kdyz se pak stane pruser tak se to resi bez ohledu na RP majitele, v TP je napr. 25 kW tak ta motka ma mit 25 kW a pokud se zjisti ze misto 25 ma 50 tak je problem. A je jedno ze ma dotycny neomezeny papiry.
Proto sem se zavrenym motkam vyhybal, odskrceni je zbytecna investice navic.



ElFidel> Ukaž mi jeden stroj jehož výkon odpovídá tomu, co má v TP. Ukaž mi jeden stroj kterému dvakrát naměříš stejný výkon. Vždyť je to úplná blbost, zákon zakazuje provádět nezákonné úpravy, u této motorky někdo změnil plynové lanko (pro hnidopichy, vím, že se ani měnit nemusí, dávám to kvůli kontextu).
Samozřejmě, pokud ta motorka má přes 35kW, tak nespadá do kategorie A2, což by mohl být velký problém pro někoho, kdo nemá oprávnění řídit vozidla kategorie A, ale toto není ten případ.
To už jsi tak zmagořelý systémem, že vy ti připadalo v pořádku nesmět sahat na svou vlastní motorku?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist