globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: novy ladak-chuda smes-strikacka
14.2.2016 v 16:14
Zdravím, nekamenujte me, ale dal jsem ladak a dnes jel 100km bez killeru a svíčka viz foto. Chudý jak svina, je to strikacka. Jak se to da poladit? Nerad bych tou chudobou něco zkurvil. Dik





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:43 | Nahoru | #1

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.


Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...



nebude :) doporucuju tlacitko hledat. a ano strikacka si nic nedoladi ani ta s lambdou :)

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #3

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...


Zdar, čistě teoreticky a ne k případu této Hondy, lambda sonda je ve výfuku právě proto, aby zjišťovala bohatost a následně upravovala vstřikování. To pásmo, ve kterém dolaďuje, je docela široké. Podle materiálů Triumphu je lambda aktivní u všech jejich modelů při rychlostech od 50 do 145 km/h.





Řídící jednotka si ty korekce vstřikování snaží zapamatovat, ukládá je do extra paměti, a v diagnostice vidíš jak moc musí upravovat, hodnoty do 30% od základní mapy jsou ještě v normálu, pokud jsou vyšší mělo by se zkoumat co se na motorce sere.
Pokud vím, tak tyto postupy ale používají hlavně evropští výrobci, Triumph, KTM a Italové. Japonci jedou buď na nějaký jiný systém nebo do toho nenechávají vůbec nahlédnout, takže asi bude pravda, že Honda se na laďák, co tak hodně ovlivnil plnění motoru a bohatost, nebude adaptovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S Mišáneeek 8 12.8.2023 v 09:03 Strider


TOPlist