globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: novy ladak-chuda smes-strikacka
14.2.2016 v 16:14
Zdravím, nekamenujte me, ale dal jsem ladak a dnes jel 100km bez killeru a svíčka viz foto. Chudý jak svina, je to strikacka. Jak se to da poladit? Nerad bych tou chudobou něco zkurvil. Dik




Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:27 | Nahoru | #1
Nemyslím že by laďák mohl mít vliv na bohatost směsi.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:38 | Nahoru | #2

torvik píše: Nemyslím že by laďák mohl mít vliv na bohatost směsi.

Tak se mu asi ta diference na svíčce udělala z blbé konjunkce slunce s měsícem

Naposledy editováno 14.02.2016 16:39:10

3 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:38 | Nahoru | #3
Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:39 | Nahoru | #4

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.

...pokud nemá vadnou nebo odpojenou lambdu

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:42 | Nahoru | #5

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.



Mužeš mi to trochu přiblížit? Včem má vliv konkrétně, k čemu tam docházi že to ovlivní bohatost směsi. No stou lambdou to je fakt. Ja měnil výfuk a lambdu tam nechal, tak jsem to nějak nedomyslel ze by ji mohl vyprasit. OK omluva za mystifikaci.

Naposledy editováno 14.02.2016 16:46:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:43 | Nahoru | #6

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.


Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #7

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...



nebude :) doporucuju tlacitko hledat. a ano strikacka si nic nedoladi ani ta s lambdou :)

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:53 | Nahoru | #8
To vím, hledal jsem aleasi blbe. Tak když uz ses tady, mohl bys pls? Jak se taková věc ladí.

Vkladam svice s origo vyfukem pred vymenou



1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:59 | Nahoru | #9
Nejlepsi bude, kdyz si zavolas, kde ladej motory, treba do DK racing, tam ti to vysvetlej okamzite a nebudes muset tady cist ruzny bludy a domnenky.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:05 | Nahoru | #10

NočníJezdec píše: Nejlepsi bude, kdyz si zavolas, kde ladej motory, treba do DK racing, tam ti to vysvetlej okamzite a nebudes muset tady cist ruzny bludy a domnenky.



hele dneska se mi nechce bejt hnusnej, ale to presne sedi na tvuj prispevek cislo 3 - to je ukazkovej mytus co se vstrikovani u motorek tyka :)

levrto: chce to nejakou pridavnou jednotku co umi ovlivnit palivo - power commander od dynojetu, rapid bike... atd...

mas naky detaily k provedene uprave? jakej vyfuk, co je to za rok ta motorka... atd....

2 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #11
Jako, co se tyce zmeny bohatosti po zmene vejfuku, za tim si stojim.

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:12 | Nahoru | #12
Je to kámo cbf600s 2008, vyfuk je beowulf viz odkaz http://www.beowulfu...p?prod=HO072OMSS38CE

Svody jsou samo původní, lambda je na nich před koncovkou. Myslíš, ze s killerem by to mohlo bejt lepsi? Ale je to jen taková trubicka s "vickem"

Edit: Hrubka jak svins jsem na ceste

Naposledy editováno 14.02.2016 17:14:40

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:15 | Nahoru | #13
A další tvl
Ridim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:16 | Nahoru | #14

NočníJezdec píše: Jako, co se tyce zmeny bohatosti po zmene vejfuku, za tim si stojim.



ja uz po tech letech nemam potrebu to nekomu vyvracet ... ale kdybys o to mel zajem, tak mam k dispozici sirokopasmovou lambdu a muzem rozdil pred a po na nejakem stroji zmerit.

ne kazdej vejfuk udela tak velkou zmenu aby to bylo znat na jizde a nebo aby to bylo nebezpecne pro motor.
treba u novejch motorek s "kamnama" s katalyzatorem pod motorem je vymena koncovky jen minimalni zmena... vymena vyfuku i s tim katem ale uz je zasah velkej a casto se to projevi i tim ze motorka mizerne jede...

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:19 | Nahoru | #15
levrto: hondy moc neznam, ale tipnul bych si ze v te puvodni koncovce je katalyzator - proto tak velka zmena, pozorujes pri jizde nejaky propady vykonu? hreje se to vic nez driv?
s killerem to bude lepsi...

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:26 | Nahoru | #16
Jede to dobre, je to nahoře trochu jiny, nedokážu říct lepsi/horsi, proste jiny. Do vyfuku žádná strelba při ubrani ani ohen.

Myslíš, ze se na to vys..t?

Na to jestli se to hřeje vic nedokážu odpovedet

Naposledy editováno 14.02.2016 17:28:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:30 | Nahoru | #17

levrto píše: Jede to dobre, je to nahoře trochu jiny, nedokážu říct lepsi/horsi, proste jiny. Do vyfuku žádná strelba při ubrani ani ohen.

Myslíš, ze se na to vys..t?

Na to jestli se to hřeje vic nedokážu odpovedet



s jistotou ti to nereknu, ale kdyz je to hodne mimo tak je to znat i na tom ze to mizerne jede, hlavne po prudkym pridani...

kdybys mel cestu kolem prahy - nebo nekdy o vikendech byvam kousek od pribrami tak to muzem zmerit lambdou... hondu ale neumim poladit v jednotce (jen suzuki)

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:35 | Nahoru | #18
assassin> Diky za nabidku. Psal jsem to vseobecne, je jasny, ze kazda motorka bude reagovat jinak.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 18:08 | Nahoru | #19

assassin píše: s jistotou ti to nereknu, ale kdyz je to hodne mimo tak je to znat i na tom ze to mizerne jede, hlavne po prudkym pridani...

kdybys mel cestu kolem prahy - nebo nekdy o vikendech byvam kousek od pribrami tak to muzem zmerit lambdou... hondu ale neumim poladit v jednotce (jen suzuki)



Rad bych se stavil, hod mi do sz tvoje číslo. Ted budu dávat dělat ventily, pak bych se ozval. Pokud by to teda šlo.. Dik

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 19:16 | Nahoru | #20
kolik má najeto ta svíčka?myslím celkově..........

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 19:52 | Nahoru | #21
Zdravím dolphe. Myslím tak 250km? Asi tak..

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #22

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...


Zdar, čistě teoreticky a ne k případu této Hondy, lambda sonda je ve výfuku právě proto, aby zjišťovala bohatost a následně upravovala vstřikování. To pásmo, ve kterém dolaďuje, je docela široké. Podle materiálů Triumphu je lambda aktivní u všech jejich modelů při rychlostech od 50 do 145 km/h.





Řídící jednotka si ty korekce vstřikování snaží zapamatovat, ukládá je do extra paměti, a v diagnostice vidíš jak moc musí upravovat, hodnoty do 30% od základní mapy jsou ještě v normálu, pokud jsou vyšší mělo by se zkoumat co se na motorce sere.
Pokud vím, tak tyto postupy ale používají hlavně evropští výrobci, Triumph, KTM a Italové. Japonci jedou buď na nějaký jiný systém nebo do toho nenechávají vůbec nahlédnout, takže asi bude pravda, že Honda se na laďák, co tak hodně ovlivnil plnění motoru a bohatost, nebude adaptovat.

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #23

Japonci jedou buď na nějaký jiný systém nebo do toho nenechávají vůbec nahlédnout, takže asi bude pravda, že Honda se na laďák, co tak hodně ovlivnil plnění motoru a bohatost, nebude adaptovat.



Podelana honda

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:56 | Nahoru | #24
Třeba potrebuje cas víc casu

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:00 | Nahoru | #25
Gelos: otazka je jestli triumph nepouziva wb lambdu - podle toho schematu by to skoro odpovidalo - podle skokovy lambdy jde totiz ladit jen stechiometricka smes (14.7 AFR) a to je pro motorku a akceleraci malo. Tzn se to da pouzit opravdu jen pri velmi male zatezi motoru ... Z obrazku je ten closedloop rezim pomerne velkej - treba u TL je otackama omezenej nekde mezi 3-4tis a otevreni klapky bych rekl ze tak max 10-15procent...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:23 | Nahoru | #26
assassin> Ten systém řízení a adaptací je u Triumphu popisován se skokovou lambdou. Korekce probíhají v celé closed loop oblasti, pro ukládání do adaptační paměti se oblast zmenšuje. Zkusím pohledat odkaz a můžeš si to přelouskat sám. Adaptace se dají diagnostikou vyresetovat, což je funkce, kterou žádný Japonec nemá.

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #27
Gelos: jo vypada to jako automobilovej system - za link bych byl rad

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:38 | Nahoru | #28
geloš> Jo Triumph je jinej, taky jsem si hrál se Speedym v TuneEcu přes OBDII a čuměl jsem co všechno si tam můžu ladit, resetovat, vyřadit, jenže to Japka s origo ECM neumějí...

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:52 | Nahoru | #29
assassin> Je to na webu tune ecu, Adaptive fuel systems, jazyk se vyber sám. Podle těch informací, by se měly Triumphy přizpůsobit v obrovském rozsahu, ale v praxi to asi bude trochu složitější. Kamarádovi začal nový XC800 Tiger při 7000 km trochu zlobit, vyšší spotřeba, horší volnoběh atd., dealer mu řekl že to určitě více honí v terénu, což byla pravda, obvykle se to prý začne podobně projevovat později. Pak mu zřejmě vymazal adaptační pamět a za půl hodiny zas motorka šlapala jako nová.
Já mám ze své praxe s Italama taky dost případů, kdy by bylo lepší mít motorku bez paměti a schopnosti učit se. Ono to někdy vypadá, že se mapa veme z nějaké podobné motorky, narychlo se trochu upraví a zbytek by měly zařídit korekce a adaptace. Japonci zjevně dávají na trh pořádně odzkoušené systémy, které nepotřebují v provozu další změny.

2 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 22:50 | Nahoru | #30
Takova otazecka. Nemohl jsem tím za tu chvilku něco nakurvit? abych nemel za chvilku deravej pist
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S Mišáneeek 8 12.8.2023 v 09:03 Strider


TOPlist