2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Jarrinn píše: vsw> jak dopadl?
Běhá po venku, zůstal v oboru, jeho verze příběhu je samozřejmě jiná než ta v článku, údajně šlo o konkurenční boj. Která verze je blíž pravdě si netroufám soudit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
vsw píše: Běhá po venku, zůstal v oboru, jeho verze příběhu je samozřejmě jiná než ta v článku, údajně šlo o konkurenční boj. Která verze je blíž pravdě si netroufám soudit.
Od lidí z oboru jsem slyšel, že investorovi nasliboval hory s horákama a doplatil na nereálnost svých slibů.
Problém s předpisy EASA je v tom, že neřeší domácí kutily. Všechny formulace odpovídají situaci, kdy vyvíjíš pro budoucí výrobu.
Pokud by s tím přišel na území, kde vládne EASA (letiště), je postup jasný od chvíle, kdy tam vkročí. Jinak si myslím, že přechod od OZ k letectví nastane odlepením od země. Možná...
Záležitost s filmovým Wellingtonem Nebeských jezdců budiž varováním, že to tak být nemusí