globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netáhne
19.12.2015 v 09:52
Nazdárek. Tak jsem si dovezl starého Fazera. Vše vypadá v cajku, ale ve vyšších otáčkách, když třeba chci předjet a vezmu za plyn, se to hrozně přidusí. Dostat se na 130 je peklo... Olej ani chladící kapalina se neztrácí, ani nesmrdí ničím čím by neměli. Pod motorkou mám čisto, nikde nic neteče. Předchozí majitel těsně před prodejem dal na moto zpět originál lauf. Předtím tam měl laďák a prý mu to jelo, je to možné že je to tím, že stačí jen poladit karburátory?? Díkec za typy a rady... Už v cajku. Vyčištěno, zesynhronizovańo a jede....

Naposledy editováno 03.09.2016 18:57:37
Předchozí
1 2
Následující

Netáhne

19.12.2015 v 09:57 | Nahoru | #1
tak pokud sis ho přivezl a nnezjistil si toto, tak to trč do servisu, kde ti řeknou co vše na tom je špatně a co vše by se mělo opravit/upravit.
A hlavně sám karbce nejspíš neuděláš.

Netáhne

19.12.2015 v 10:00 | Nahoru | #2
možná membrány v karbecech? Každopádně servis

Netáhne

19.12.2015 v 10:35 | Nahoru | #3
proč to kupuješ,když to nejede?

Netáhne

19.12.2015 v 10:55 | Nahoru | #4
To jsou rady. Když jsem to kupoval tak bylo mokro, sice jsem to projel, ale tohodle jsem si nevšimnul, páč jsem za to moc netahal... Za 30tis jsem ani neočekával, že tam bude všechno v cajku. Startuje na brnknutí a nikde jsem zatím nic nenašel. Myslel jsem jestli s tím nemáte někdo zkušenost. Vím že když se u karburatorů mění vejfuk, že je potřeba to poštelovat, tak když tam byl otevřenej a teď je tam origo, tak to asi nějaký vliv mít musí, ne...

Netáhne

19.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #5
tak to nastav podle manualu a uvidíš,bude chtít poštelovat směs.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

19.12.2015 v 12:07 | Nahoru | #6
No, manual jsem si sice nějaký stáhnul, ale vzhledem k tomu že neumím anglicky, se v něm nějak nevyznám Nevíš kde a jak se to šteluje

(reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 13:10 | Nahoru | #7

Karp007 píše: No, manual jsem si sice nějaký stáhnul, ale vzhledem k tomu že neumím anglicky, se v něm nějak nevyznám Nevíš kde a jak se to šteluje


ideální čas se naučit pár základních anglických slov studiem manuálu.

Netáhne

19.12.2015 v 13:32 | Nahoru | #8
Jo jo zima teprve začne, takže máš dost času na lekce angličtiny a pak hurá na to..

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

19.12.2015 v 14:21 | Nahoru | #9
Tak Vám teda kluci děkuji za rady Teď jsem to projížděl a strejda gugl překládal, ale nic jsem tam nenašel jak to poštelovat...

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

19.12.2015 v 15:48 | Nahoru | #10
Sundej vejfuk a jdi to projet, jestli to pojede líp tak to pak nech někde seřídit na origo vejfuk, akorát sousedí tě budou mít v oblibě

(reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 15:48 | Nahoru | #11
Karp007> Dej to do servisu budes to mit 100% a bez srani,pokud to neumis rozjebes to jeste vic

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne

19.12.2015 v 16:27 | Nahoru | #12
Co vzduchový filtr? Nezůstal tam otevřený KN? Barva svíček?

(reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 16:27 | Nahoru | #13
dewwil> konečně nějaká hodnotnější informace... Dobrý nápad, jestli u nás někdy přestane pršet, tak to zkusím Sice z jedné strany měšťák a z druhé bachař, ale na sousedy prdím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 16:30 | Nahoru | #14
Fazer-FZS> Filtr tam byl KN a bylo to s ním ještě horší, tak jsem tam vrátil origo a je to malinko lepší, ale stále nic moc... Svíčky jsou spíše do bíla...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 16:42 | Nahoru | #15
Karp007> to je jasný,je to chudý,bylo to vyladěno na KN + karb+laďák. Málo paliva. I trysky mohou být jiné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 17:02 | Nahoru | #16
Fazer-FZS> Co mě borec popisoval, tak vesměs cele dva roky jezdil na origo filtr a otevřený laďák. Pak před prodejem sehnal KN a dal ho tam a párkrát na tom vyjel. No a těsně před prodejem jen vyměnil laďák za origo koncovku a to už na tom pak nejel... Bohužel ten laďák už prodal Asi mi takhle od stolu neřekneš, jak to poladit...

Naposledy editováno 19.12.2015 17:03:24

(reakce na) Netáhne

19.12.2015 v 17:10 | Nahoru | #17
Karp007> no od stolu lze prohlédnout trysky v karburátorech a dál jejich nastavení což už vyžaduje měřidlo. Ještě mě napadá jestli je v pořádku palivové čerpadlo (cvaká po zapnutí klíčku?) a palivový filtr,zdali není přicpaný.

Netáhne

19.12.2015 v 17:41 | Nahoru | #18
Palivový filtr jsem ještě nekontroloval, ale mám to v plánu. Jinak čerpadlo cvaká, když zapnu zapalování. Vím z předchozích motorek, že bzučelo, ale tady jen cvaká. Ale jinak to startuje na brnknutí...

Netáhne

19.12.2015 v 19:35 | Nahoru | #19
Jestli máš bílý svíčky tak je to chudý, což je paradox protože když se dává laďák a otevřenej filtr tak se směs spíš obohacuje. Teď s originál filtrem a výfukem bys jí měl mít tedy bohatou. Ale to nemáš.

I když nemáš moc zkušeností, tak můžeš ze spodu karburátorů najít šrouby bohatosti směsi volnoběhu (v manuálu pilot screw), zašroubovat je naplno a spočítat počet otáček. V manuálu najdeš základní nastavení, to bývá 1,5 - 2 otáčky od úplnýho dotažení, a od toho se můžeš odrazit.

Jenomže to je jenom základ, chtělo by to ty karburátory rozdělat, podívat se jestli tam jsou trysky který tam mají být (původní majitel tam mohl skrz popisovaný úpravy dát větší) a zkontrolovat na kterým zářezu je nastavená jehla (jestli se dá vůbec posouvat). Taky není od věci ty karburátory vyčistit, zkontrolovat jestli nejsou prasklý membrány a jestli někde není netěsnost přes kterou to přisává falešný vzduch. Synchronizace jednotlivých karburátorů už je pak spíš záležitost volnoběhu..

Tak si to přeber, jestli se do toho pustíš nebo to raději necháš na servis..

Naposledy editováno 19.12.2015 19:35:55

Netáhne

20.12.2015 v 00:22 | Nahoru | #20
U fazeru trosku klasika, alespon u FZS 600, taky jsem ho mel... Podivej se na priruby karburatoru, urcite budou popraskane... Nastartuj a dej k nim plamen svicky ci zapalovace nebo zapalenou cigaretu, pokud to bude nekde nasavat kour ci plamen je prothla skrz a saje to vzduch proto i chuda smes. Dale casto odchazi civky zapalovani, jsou tam dve, zacina to ve vysokych tockach. Jeste jedna varianta ( ta se stala me) uchyceny kabelů ve fsjfkach velice rado koroduje a nefunguje potom fajfka jak ma.

Netáhne

20.12.2015 v 08:49 | Nahoru | #21
Jop, Blesk má pravdu. Gumové příruby karbců popraskaj a přisává to tam. Pak se mašina v určitém spektru otáček začne dusit, pomůže změna kvaltu (pásma otáček). V tvém případě už jsou asi porupaný daleko víc než jsem měl já, mě se to stávalo jednou za čas. Nový stojej cca 5 litrů, pokud je teda nechceš patlat medvědími hovny a podobnými pokusy

Netáhne

20.12.2015 v 16:41 | Nahoru | #22
Moc díky za typy. Příruby předchozí majitel měnil, ale napadá mě, jestli je tam třeba blbě nenasadil... Zkusím na to kouknout po Vánocích a když tak to pak lupnu do servisu...

2 reakcí na tento příspěvek Netáhne

20.12.2015 v 18:14 | Nahoru | #23
Stejnej problém jsem měl u CBR 600F.
Do 120ti táhla krásně, pak se začala dusit a nad 130 ani ťuk.
Karburátory jsem čistil, svíčky měnil, všechny cesty prošel, vše bylo ok.
Nakonec jsem zjistil, že byly prohozené hadičky vedoucí vzduch do ventilu, který přepíná z náporového sání na hlavní sání.
Pokud tvůj stroj něco podobného má taky, mrkni na to

(reakce na) Netáhne

20.12.2015 v 18:22 | Nahoru | #24
kuceraz>

Netáhne

21.12.2015 v 11:56 | Nahoru | #25
Velká bolest fazerů jsou popraskané difuzory - u karburátorů, jsou teda i dost drahý stále, ale mohlo by to být ono. Pokud se nehrabal v karburátorech, tak tam bych vinu neviděl, spíš tohle. S KNkem to bude jezdit vždycky lépe, pokud ho máš k dispozici, vyčisti ho spešl sadou KN a vrať zpět. V první fázi jdi opravdu po difuzorech...

Netáhne

22.12.2015 v 16:37 | Nahoru | #26
Tomidlo: s KN to rozhodně lépe jezdit nebude, pokud na něj neodladí směs, ikdyby mu to karbíky přechroupaly, což pochybuju (třeba 600 Hornet s KN bez úprav karburace nešel přes 8000 otáček), tak či tak, chudší směs produkuje menší výkon, jak směs ideální a nejlíp na to jem lehce bohatší

Kapr007: jak psali kluci, rozhodit karburaci, vyčistit, zkontrolovat co vní vůbec je, už jsem viděl ledasco a někteří lidi ladí na oko trochu toho, trochu toho. Příruby poznáš lehce, nastartuj, nech prohřát a pak na ně foukni třeba breakcleaner, nebo viz. výše, cigaretovej kouř apod. Až budeš vědět tento základ, možmo jít vůbec dál

(reakce na) Netáhne

22.12.2015 v 17:35 | Nahoru | #27

kuceraz píše: Stejnej problém jsem měl u CBR 600F.
Do 120ti táhla krásně, pak se začala dusit a nad 130 ani ťuk.
Karburátory jsem čistil, svíčky měnil, všechny cesty prošel, vše bylo ok.
Nakonec jsem zjistil, že byly prohozené hadičky vedoucí vzduch do ventilu, který přepíná z náporového sání na hlavní sání.
Pokud tvůj stroj něco podobného má taky, mrkni na to


Los Fazeros nemá náporový sání. Pokud teda nebudeš prdět pod sedačku

Netáhne

22.12.2015 v 20:32 | Nahoru | #28
Tak pár poznatků z dneška... Sundal jsem lauf a krom děsného kraválu to vůůůbec nejelo. Pak jsem jej zpátky nasadil a zjistil jsem, že když při akceleraci dám sitič, tak to jede podstatně lépe. Jinak teda jsem to dneska rozdělal a našel jsem toto. Je tam díra, asi tam něco chybí. Vede to pod membrány, pod kterýma teda taky byl docela bordel. Je možné, že by to tam přisávalo falešný vzduch?? A ještě jedna fotka jak vypadjí svíčky... Jsou všechny stejné...













Netáhne

23.12.2015 v 11:07 | Nahoru | #29
Ta díra slouží na vyrovnání atmosferického tlaku, většinou vede do airboxu přes molitanovej filtřík, nebo může mít sólo výstup, který je taky ukončen filtříkem. Určitě karbíky vyndej a kompletně vyčisti, možná toho objevíš vícero

Netáhne

24.12.2015 v 10:40 | Nahoru | #30
Tak teda scháním tuhle tu hovadinu, nemáte to doma někdo, popř. nějaký typ čím to nahradit??




Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer alinn 62 17.2.2024 v 21:50 MilanR1
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak


TOPlist