globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ1 katalyzator
 
3.12.2015 v 11:18
Zdar mam dotaz.
Mam nechat vyndat katalyzator nebo nechat a proc.
Na FZ1 mam KN filtr+ Leo Vince. A na jare tam chci davat Powercommander V. Dik za rady.

Naposledy editováno 04.12.2015 12:15:08

FZ1 katalyzator

3.12.2015 v 17:32 | Nahoru | #1
von

FZ1 katalyzator

30.12.2015 v 21:26 | Nahoru | #2
mám podobný problém s FZ8. KN filtr, LeoVince bez DB a katík venku teda už, jen nevím zda koupit PC ;)

FZ1 katalyzator

30.12.2015 v 21:34 | Nahoru | #3
Za mě kat ven, koncovku, úpravau sání a molitan filtr, odstranění AIS eko systému, jednotku a pak šup s tím na brzdu..

Mě už chybí jen to podstatné jednotka a brzda, snad to stihnu do jara.

S tímhle by jsi měl být na cca 150 koních na zadním kole, série mívají kolem 130-140 na kole.

Jinak svody dělá Arrow nebo Yoshimura, ale u FZ1 je to oproti novým masinam celkem bez problémů když se vyklepe kat.. Na výkonu ty svody už přidají jen pár koní..

Naposledy editováno 30.12.2015 21:36:15

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 09:21 | Nahoru | #4
Jestli máš ladák, tak už máš kat venku, ne? Kat je v origo výfuku.

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 09:22 | Nahoru | #5
Johny89 : AIS si vyndával celej, nebo si ho jen zaslepil?

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 13:16 | Nahoru | #6
Vilouš> Na FZ1 je ještě další kat na konci svodů, takové rozšířené místo, kat má na délku cca 4 cm a vyndání je samozřejmě nevratné, trochu ho rozvrtáš dlouhým vrtákem a pak vysekat a vytahat, vyluxovat zbytky a vyfouknout prach motorem a je to.

AIS mám celý venku, tzn. musíš na ventilové víko vyrobit víčka jako záslepky (já měl chvíli jen zaslepená původní víčka, viz. foto), el. konektor od ventilu stačí pořádně zaizolovat a do airboxu dát místo té hadičky z každé strany gumovou podložku sevřenou šroubem, či to jinak zaslepit- to jsem bohužel nefotil..










































Pokud nedáš pryč AIS, střílí to do výfuku dost brutálně.. bez AIS si to občas třelí když zavřeš ve vysokých otáčkách, ale pro klid s tím půjdu na brzdu a jednotku, hlavně bez naladění je přidaná hodnota jen ten zvuk a váha.

Ještě bych chtěl odstranit motorek přívěry, nyní mám jen odpojená lanka, chybu to nehází, ale na co tam mít zbytečnou věc, takže se to snad povede přes tu jednotku, nebo holt nějaký oblbovák z ebay.

Naposledy editováno 31.12.2015 13:20:40

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 13:28 | Nahoru | #7
Fotky z netu, úprava airboxu:












Pak se dají ještě upravit klapky, ale do toho už hrabat nebudu.












Dost informací je na tomto fóru.

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 13:40 | Nahoru | #8
Jo viděl jsem na youtube jak to celý borec vyndával. já bych to chtěl spíš nějak jen ucpat na tý hadici do airboxu, abych to mohl dál po původního stavu. zatím tam mám jen ladák, KN filtr a PC.
O tom druhým katu jsem nevěděl.

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 13:41 | Nahoru | #9




FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 13:45 | Nahoru | #10
Johny89 : ještě prosím tě, jak máš starou mašinu a kolik máš najeto? Dík.
A ty klapky s menším průměrem jsou dobrý k čemu?

Naposledy editováno 31.12.2015 13:49:43

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 14:43 | Nahoru | #11
Do původního stavu, to kromě katu a úpravy air boxu dáš v pohodě, jenom to tam prostě vrátíš, to je čistá práce, ale samozřejmě chápu, prý je to minimální rozdíl zda je to ucpané, či úplně pryč.

Mám rok 2009 a najeto celkem 65 tis. km, kupoval jsem ji s nějakými 35 tis. km.

Jinak modifikace klapek, podle toho co jsem vyčetl, zlepšuje odezvu na plyn, větší reakce na zavření plynu a hlavně zlepšení ve střední části otáček.. Naopak na vršku to údajně ubere. Já zůstanu asi u origo, už je to přeci jen větší zásah a přidána hodnota nebude taková.

Jo a na tom PC máš jakou mapu? Nebo to jsi tam jen tak dal? Chce to hlavně na tu brzdu a někoho kdo tomu rozumí, řekl bych.

Naposledy editováno 31.12.2015 14:46:08

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 19:39 | Nahoru | #12
tak mapu jsem si stáhnul nějakou na Leo vince s aftermarketovým filtrem. jen to co lze stáhnout na stránkách Powercomanderu. takže jsem si jednu prostě vybral a bouchnul ji tam.
Ale na brzdu chci jit na jaře. At to mám naladěný na výfuk.
Jinak jede to pěkně a i odezva na plyn se malinko zlepšila. Je to ted takový živější, řekl bych.
jinak na všechny tyhle upravy AIS, Klapky, instalace PC atd. jsou pěkný videa na Youtube. Stačí zadat "Yamaha fz1 tutorials video" moc pěkný a já z toho čerpám informace

Naposledy editováno 31.12.2015 20:43:32

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 20:05 | Nahoru | #13
Mě přijde, že mám lepší vršek, ale těžko říct.. Za to zcela jistě utrpěl spodek. Jednotka, brzda a šikovné ruce to myslím srovnaji a bude to lepší jak origo.

O těch videích vím, je to pěkně natočené. Na základě toho jsem se taky rozhodl do toho jít.

1 reakcí na tento příspěvek FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 20:48 | Nahoru | #14
Na tyhle změny výkonu k horšímu jsem háklivej. Kdysi jsem dával na FZS 1000 ladák a spodek uplně mrtvej, zato vršek šel nahoru. tak jsem ladák vyhodil a vrátil origo. Nechtěl jsem to dávat přetryskovávat.

Ted mám spodek v pohodě a vršek neřeším. mám tam i o zub menší pastorek.

(reakce na) FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 21:44 | Nahoru | #15
Vilouš> jojo..já s tím počítal a co nevidět to bude snad hotový. Takže budu spokojen, mám rád vršek.. Jinak o zub menší pastorek, to je jak o dva zuby věští rozeta cca, ne? Koukal jsem na to podle gearing commanderu a přemýšlím o zub menší pastorek a o dva zuby věští rozetu.. Maximalka nějak na 240-250..což je v pohodě, na okreskach by to znamenalo že dám konečně při palbě i pětku Jenom se bojím spotřeby při cestování..

FZ1 katalyzator

31.12.2015 v 23:03 | Nahoru | #16
No, při takovýchto upravách asi na spotřebu moc koukat nemůžeš. Ale asi jo, budeš víc vytáčet motor. Mě ten jeden zub stačí
jeden zub vepředu je asi jako dva vzadu.

FZ1 katalyzator

1.1.2016 v 01:44 | Nahoru | #17
To je taky fakt..nějak je mi to jedno..jen při té dovolené se to tak nějak nahrodmadi a je to znát.. Ale zase ten pocit.. Budu zkoušet až mi odejde řetězovka..má přes 35 tis km a furt drží..

FZ1 katalyzator

1.1.2016 v 08:34 | Nahoru | #18
Tak to drží pěkně.
no o tom pocitu je to především at to žere co chce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist