globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster
Zdravím, přišel čas přesedlat z varana na něco silnějšího a velice mě oslovil "malej monstr" zajmalo by mě jestli s ním máte někdo nějáké zkušenosti, a pokud ano byl bych rád když se podělíte předem díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 11:41 | Nahoru | #1
..Roko..> ono jde v podstatě o to, že dneska není motor o konstruktérech ale o EU.

Konstruktéři udělají svou práci, navrhnou nějaký dělo co se odbrzdí a zjistí se jestli splňuje konstrukční parametry...a pak příjdou "konstruktéři" EU a zašpuntujou ho... mapu udělají tak, aby jel těsně na hranici chudosti a aby z něj vycházelo impotentní cvakání.
Moje 998ma je toho absolutním příkladem - originál pod 4t rpm vůbec nebylo možný použít v tahu, na popojíždění za autobusem ve městě možná, ale nedej bože abys otevřel klapky. Když si někde občas brutálně dobržďoval ke křižovatce, stalo se i že to zdechlo (prostě vodorovnej válec po vejfuku neprošel proti svojí hmotnosti a kompresi svislýho - i proto se stavěly volnoběhy dle manuálu na 12-1400 rpm) ...
Zajímavý, že hned jak vypadla lambda a kat, nastavila se bohatost a udělaly se na to podtlaky, motor je do 3.kvaltu krásně použitelnej i na 2t rpm ...jasně, pulsuje...ale necuká a nevymlátí spojku... průběh ve středním pásmu znatelně zhutněl a do otáček to letí krásně lineárně (což origo nebylo ...mezi 4,5-6,5trpm to bylo dost jalový) a vršek točí až do 10,5trpm...a nedovolím si odhadovat o kolik to má víc...protože fakt nepoznám 5-10HP na vršku 130HP motoru...ale letí to sakra dost...
Tím chci jen říct, že řeči o továrním NEJLEPŠÍM nastavení motoru ...a že inženýři dobře vědí co dělají...jsou dávno pasé. To co se dnes s motory dělá...je prostě jedním slovem znásilňování....a s tím co je pro ně dobrý, to nemá pranic společnýho...

Naposledy editováno 30.11.2015 16:14:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 21:36 | Nahoru | #2
t_freedom> já s tebou plně souhlasím, o tom nepochybuju, např. dost jsem si s VTR hrál, alespoň co se volnoběžnýho okruhu týče.(dostal jsem se na rozumnej konsum a mužu dát od 2,5tisíce otáček plnej plyn a motor se ani něak moc neklepe) Origo laufy jsou težký a přehnaně tichý, ale dá se dát výfuček, co jen trošku ten zvouček na bassuje a nemusí řvát, jako MOTOGP. Taky nemám rád co EU káže za srance, ale hodně lidí to už fakt přehání. Na poslední vyjíždce, cca 14dní -3 týdny (už se nepamatuju ) zpět jsem v Přostějově potkal něakýho joudu na BMW 1000 R a samože hulán ,jak kráva a samože všechny musel předjíždět a řadit, aby si všichni "užili" quickshift a trubku místo laufu.

Dave27: když si třeba stoupneš na cílovku, přiklad Brno a slyšíš V2ky (motor co zní, že nikdy nemá dost) je to kolikrát až komický, to trrr trrr trrrrrrr, než se začne na konci podřazovat, pochopitelně Když jsem měl SP1ku po čase mě připadal ten zvuk ,jako když prdíš do hrnca, ale tehdy jsem byl ještě mladej a blbej a V2 jsem nepochopil, teď mám mnohem jemnější véčko, slabší, navíc po Firebladeovi aaaaa nevyměním, dozrál jsem na ně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák horního kufru Ducati Monster ... Ducati Monster 695 Neu94 0 11.5.2024 v 19:49 Neu94
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 tomasiiik 8 4.6.2023 v 15:10 DucAdy


TOPlist