globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz 506 New prase
5.11.2015 v 21:29
Přidávám odkaz na nové prase co na to říkáte??? stránky výrobce video:

4 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase

7.11.2015 v 01:31 | Nahoru | #1
Seikos, SimpleManCZ, ST-M a spol: nevím, čemu tleskáte.

1. Udávaný dojezd 100km - nenechte se vysmát.
Baterka 4,8kWh, jmenovitý vykon motoru 5kW - při ideálnim stavu je možné jet na plny výkon necelou hodinu. Jak rychle se pojede na plný výkon na rovince s necelými sedmi koňmi a hmotností okolo 250 kilo (moto + pilot)? Cca 80, pokud nebude foukat protivítr. A to ještě nesvítíme nebo nejedeme za chladnějšího počasí, kdy výkon baterií ještě klesá. Do města to nebude uplně pravé. Sice rozjezdy budou v pohodě, trakční síla elektromotoru je lepší, než u spalováku, ale ve městě jsou křižovatky, semafory, atp. Tedy nutnost se rychle rozjet a pak nutnost brzdit ... a energie je v háji. Baterie mají malou hustotu enrgie a v případě elektrovozidla je hmotnost klíčová. Snažit se zastavět elektropohon do skoro čtvrtunového prasete je blbost.

2. Tohle znáte?
Za toto by měl někdo dostat kriminál. odporuje to jakékoliv normě na světě. Používat zásuvku s kabelem se živou fází na kolíku je prostě naprostá prasečina. je to potenciálně smrtelná záležitost a nikdy by se tohleto nemělo dostat mezi lidi. Je to nehorázná chyba, NEOMLUVITELNÁ, byť i na "prototypu". Tady jde o život kohokoliv, kdo tu upravenou šňůru vytáhne a náhodou mu sjede ruka na živé kolíky. Naprostý amatérismus, vlastně se ignorují normy a předpisy.

3. Cena čtvrt mega? Všichni z toho sednou na zadek. Ano, bude se dodávat laminátový PAV za 18 tisíc. Všichni víme, kdo ho ve skutečnosti vyrábí za 15.

4. Celková prezentace je naprosto ubohá. Když chci s něčím vyjít na svět, pak tomu musím dát náležitou formu. To neznamená, že nechám fotit chcuchvalce drátů pod sedlem. Možná by stačilo vysvětlit, že stačí pár elektrikářských pásek a 20 minut na uspořádání kabeláže.

5. Zpracování.

Tohle mluví za vše. Elektrovýbavu drží stavebnice merkur a přímo nad předním kolem, tedy v místě ostřikujícího bláta a vody je nabíječka, jakkoli chráněná.

Ergo - supertěžká cihla, s výkonem malé kývačky, dojezdem elektrického invalidního vozíku, elektokabeláží, která Vás může zabít, nulovým úložným prostorem a cenou čtvrt mega? Ne děkuji, raději do svého prasete koupím za ty prachy benzín a budu jezdit, jako král...

(reakce na) Čz 506 New prase

7.11.2015 v 06:35 | Nahoru | #2
jawarmaniak> zdejsi slunickari/cyklobuzny te zaslapou do zeme!

K Tvym bodum bych jeste pridal
6. je to mistama rezavy uz v tomhle psaudoprototypu, kde konstrukkter zrejme zapomel testovat antikorozni ochranu.
7. mechanicke zpracovani sestav sileny: kridelko zamku "nadrze"poskozuje vysoce kvalitni asi cinsky lak!


Kdyz si dame paralelu ze zeleznice: Predchudcem elektricke trakce byla PARNI!!! Zacne konecne nekdo delat motorky na paru? Budou jeste vic smrdet nez nase kraaasne veteranske 2T a se zelenejma slunickovejma ekoteroristama to konecne svihne .... znam bohuzel jen jedinej prototyp

(reakce na) Čz 506 New prase

7.11.2015 v 08:25 | Nahoru | #3
jawarmaniak>

Mě vynech, prasoskůtry jsem měl dva, a zažil s nima jen to dobrý. jediný co chlapovi závidím, jsou práva na design a označení Čezeta. a jak píšu, pro mě jedině s konvenčním motorem.

Kdyby prasoskůtry vyráběl někdo se solidním spalovákem, vmáčknu se do pořadníku.

Naposledy editováno 07.11.2015 08:25:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase

7.11.2015 v 13:02 | Nahoru | #4
jawarmaniak> Přesně tak, s tou zásuvkou je to naprosté selhání a amatérismus, za to bych toho dementa vzal tím bastlkabelem přes pazoury - a že kabelem CGSG 3x1.5 to bolí solidně. Přitom, když je to pod víčkem, nebyl by žádný problém dát tam přístrojový konektor, jaký se běžně používá všude možně, nejznámější je z PC. Ale každopádně by se musela dát zásuvka jinak, ne orientovaná směrem vzhůru - takto jsou ideální podmínky pro zatečení vody a ani víko "nádrže" to nezachrání. Je to celé fakt bastl od sekery a nevěřím tomu, že někdo ze zahraničních zájemců to opravdu koupí, až uvidí ten bordel "pod kabátem". Ten Anglán to asi trochu přehnal s irskou a skotskou, nebo je to blázen, když vážně uvažuje o tom, že takový bastl pustí do prodeje a ejště za tak nesmyslnou cenu - to je jako chtít čtvrt mega za shnilé embéčko, vytažené po 30 letech z pod jabloně.

K těm zmíněným elektrokolům - pro důchodce, nebo jinak hůře mobilní osoby, prosím. Ale stále tam platí, že v celkových nákladech to vychází o hodně dráž, než provoz motorového mopedu. Elektroskútr je kravina, pokud tedy nepůjde fakt jen o půlkilometrové cukačky pro rohlíky (tam by se benzinový motor ani neprohřál). Před časem tady někdo řešil čínský elektroskútr za 80000,- a bylo mu rychle vysvětleno, že je to kravina a prodělá na tom kalhoty, jelikož tolik peněz neprojezdí v benzinu ani za 5 let a navíc po těch pěti letech už ten čínský elektroskútr dávno jezdit nebude.
A bastlit takto amatérským způsobem elektriku do prasete je už naprosto zcestné. Ba jak se u něčeho v názvu objeví "New", hned vím, že nemá smysl se tím dál zabývat a že to bude katastrofa. Viz třeba New Beetle, natož New Trabi - odporné paskvily.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase

9.11.2015 v 21:07 | Nahoru | #5

jawarmaniak píše: Seikos, SimpleManCZ, ST-M a spol: nevím, čemu tleskáte.

1. Udávaný dojezd 100km - nenechte se vysmát.
Baterka 4,8kWh, jmenovitý vykon motoru 5kW - při ideálnim stavu je možné jet na plny výkon necelou hodinu. Jak rychle se pojede na plný výkon na rovince s necelými sedmi koňmi a hmotností okolo 250 kilo (moto + pilot)? Cca 80, pokud nebude foukat protivítr. A to ještě nesvítíme nebo nejedeme za chladnějšího počasí, kdy výkon baterií ještě klesá. Do města to nebude uplně pravé. Sice rozjezdy budou v pohodě, trakční síla elektromotoru je lepší, než u spalováku, ale ve městě jsou křižovatky, semafory, atp. Tedy nutnost se rychle rozjet a pak nutnost brzdit ... a energie je v háji. Baterie mají malou hustotu enrgie a v případě elektrovozidla je hmotnost klíčová. Snažit se zastavět elektropohon do skoro čtvrtunového prasete je blbost.



Netvrdím, že ta motorka je dobrej nápad, asi s tebou souhlasim v bodech 2.-5., ale to co jsi napsal v 1., je pěkná kravina.
a) není důvod jet na plný plyn, když pojedeš na míň plynu, může být efektivita využití energie lepší (zohledni odpor vzduchu, který roste s kvadrátem rychlosti)
b) jestli deklaruje 100km, tak by to mělo být i s puštěnými světly, které jsou v ČR povinné (jestli to zohlednil nebo ne, to samozřejmě nevím)
c) takovýhle ekoblbosti jsou primárně do města, sice nemůžeš při městském provozu počítat s maximálním deklarovaným dojezdem, ale kdo kromě kurýrů potřebuje ujet denně po městě 100km? předpokladá se, že je to přes noc na síti

P.S.: Nekoupil bych si to ani za 50 tis., jenom se mi nelibej tvoje argumenty ;)

Naposledy editováno 09.11.2015 21:10:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist