globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: baterie varta
 
23.10.2015 v 17:03
Cau,

tak mi zdechla baterie VARTA, po roce. Chci teda vsechny varovat, protoze sem o nich cetl jiz kdysi, ze ta kvalita sla do kopru, ale presto sem chtel mit osobni zkusenost a koupil ji pred rokem novou a dneska po tydnu stani (pred tydnem dobita do plna a projizdka 20km) ma 12.3 V, pri startu klesa na 5.7 V, sem tam nastartuje, sem tam jen drnci rele.

Priste zkusim EXIDE, nebo doporucujete neco jinyho?

Cus, Bub

baterie varta

24.10.2015 v 10:48 | Nahoru | #31
YUASA (6V), koupená v obchodě vydržela těsně přes 1rok -KO 1 článek (rekl.neuznána); tak jsem koupil pak Bannerku (6v) a OK, 5let v pohodě
V nafťácích máme Varty 4-6let a jsou naprosto v pohodě taky; známý co dělá servis především služebním autum si je taky chválí.
Motocyklové Varty máme 2 (6V) 1,5r a 4r a OK
Až mi kiksne tovární YUASA v CBFku půjdu s klidným srdcem do Varty

baterie varta

24.10.2015 v 11:14 | Nahoru | #32
Vartu už nikdy, mám stejnou zkušenost z 6V12Ah do simsona. Dříve vydržela 6let, teď jsem rád za 3roky a to se o ní starám a poctivě nabíjím přes zimu i v průběhu sezóny. U velkých motorek taky nemám dobrou zkušenost. Do všeho dávám EXIDE a maximální spokojenost cena menší nebo stejná jako u Varty ale při větší kapacitě Jinak YUASA už taky asi není co bývala, takže se za ty ceny nevyplatí...

baterie varta

24.10.2015 v 11:59 | Nahoru | #33
A důvod je zcela jednoduchý, Jako ve všem žádný výrobce dnes nepotřebuje, aby ti takovéto spotřební zboží vydrželo dlouho. Potřebují aby jsi si každej druhej rok mazal pro zboží nové.

baterie varta

24.10.2015 v 14:37 | Nahoru | #34
Mě varta klekla po půl roce. Reklamaci uznali, dokonce vratili peníze.

baterie varta

24.10.2015 v 17:37 | Nahoru | #35
Baterie NITRO po roce KO Ted jsem koup nejakou neznackovou tak jsem zvedav co vydrzi

Naposledy editováno 24.10.2015 17:38:36

1 reakcí na tento příspěvek baterie varta

24.10.2015 v 20:13 | Nahoru | #36
uz sem tu, dneska celej den litani a startovani na brnk (pres noc sem ji nabijel udrzovackou 600 mA z Lidlu), dokonce i zmizelo to co sem pricital starteru, totiz ze jen cvaklo a zhasly budiky (ale nedrncelo rele), a na 3-4. pokus to normalne nastartovalo, cili mozna to bylo taky baterii, nicmene mam objednano EXIDE, mozna to zkusim zitra jeste zrusit a jeste tu Vartu prubnout, jen ted chci jezdit castejc a asi to bude fungovat pocitam jeste, nicmene teda jeste uvidim a koukam ze je to skoro jedno co se koupi, dneska je to asi fakt naprd vsechno a spis jde o konkretni kus, a taky je nahouby ta reklamace, ze se z toho vyvlikaj, tusim zrovna na kapacitu baterie je zaruka snad jen 6mesicu.

ale MiGM nejakej noname z ciny frcel 5 let, samo pres zimu sem to posledni 2 zimy sem tam nabijel a nechaval doma v teple a taky posledni 2-3 roky mi po startu blikal xenon (s tou novou Vartou to zcela zmizelo), ale presto 5 let mi prijde takovy normalni co by baterie mela vydrzet v motce a samozrejme v prvnich 3-4 letech musi vydrzet i 2-3 mesice stat v motorce a pak na brnk. tak jeste uvidim teda, ale v podstate je to prvni pripad kdy se mi tohle stalo.

1100Virago: LiFePo4 sem se jeste nerozhodl, precijen to je vetsi investice a je treba se k tomu nejak chovat tusim ale spis sem to pozapomnel co se kolem toho psalo

(reakce na) baterie varta

24.10.2015 v 21:24 | Nahoru | #37
Bubrak-ZX10R: Nesmíš ji jen nechat hluboko vybít. Jakmile napětí klesne pod kritickou úroveň, je po ní.
A dneska už ty LiFePo4 jdou sehnat za celkem rozumné peníze. Nebo si ji nech od assassina vyrobit Akorát mám pocit, že výrobce těch článků ze kterých to skládal už to zabalil.

baterie varta

24.10.2015 v 21:34 | Nahoru | #38
virago: jj a123 batteries myslim krachly, ale baterek je porad vsude mraky. nekterym lidem dela docela problemy s tou baterkou zachazet, Jasek uz ma snad 4tou ... me maka stale ta puvodni....
druhou co mam do berga jsem dnes startoval golfa ve kterem mi umrela baterka :)

baterie varta

24.10.2015 v 21:41 | Nahoru | #39
Kupoval jsem vartu do TT, po dvou letech taky K.O. Nejvetsi opruz bylo ze jsem porad nechtel uverit ze je baterka v hajzlu

1 reakcí na tento příspěvek baterie varta

24.10.2015 v 21:45 | Nahoru | #40
me varta vydrzela to same co yuasa.... asi kus o kusu. rekl bych ze bude u tehle vykonnych agm baterek zalezet i na tom kde jsou umistene, vibrace muzou u tech tenkejch desek udelat svoje...
plus jakym zpusobem se motorka pouziva, jarni startovani az do okamziku kdy se motor neotoci apod jim asi dobre nedela....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie varta

24.10.2015 v 22:04 | Nahoru | #41
assassin: Je fakt, že ta Varta co mi drží už pár let je klasická dolívací kyselinovka, ne AGM. Možná i tohle hraje tu podstatnou roli.

(reakce na) baterie varta

24.10.2015 v 22:32 | Nahoru | #42

1100Virago píše: assassin: Je fakt, že ta Varta co mi drží už pár let je klasická dolívací kyselinovka, ne AGM. Možná i tohle hraje tu podstatnou roli.



rekl bych ze jo, ty AGM umiraj nahle a tipoval bych ze za to muze nejake mechanicke poskozeni "elektrod", snaha dosahnout velkejch ploch = tenke a olovo bude mit problem pak drzet integritu... vibrace v podsedlaku, zvlast treba pokud je baterka spatne pridelana tomu zrovna nepomuzou....

baterie varta

25.10.2015 v 11:13 | Nahoru | #43
já bych chtěl zkusit LiFePo4.....

baterie varta

25.10.2015 v 15:37 | Nahoru | #44
Dneska jsem měřil startovací proud horneta za studena - teplota 9°C, baterie nabitá, průměrná hodnota kolem 65A, max. hodnota zachycena 82A. Měřeno dvěma klěťovýma ampérmetrama oba měly hodnoty +- stejné. Chtěl bych tam nabastlit 4 články LiFePo4 WINA 10Ah, mají sice max špičkový proud 70A, ale tak snad nebude vadit...

baterie varta

25.10.2015 v 15:45 | Nahoru | #45
Patt: to neni moc rezerva.... Proc ne ty a123 2300mAh? Jsou vyzkousene a podle toho co pises by to nejspis dokazal i 4clanek ? Ty maj dat spickove 120A - to uz je preci jen i trochu s rezervou.
Tech 10Ah co tam chces dat je podle me zbytecne vysoka kapacita, budes vozit ssebou zatez navic....

Ja davam 8clanek - 4seriove, 2serie paralelne.....

baterie varta

25.10.2015 v 16:05 | Nahoru | #46
Kapacitu jsem chtěl větší, protože se mi párkrát stalo, že najednou hornet nechtěl chytnout. Točil jsem asi 3x 5s. Pak jsem zjistil, že imobilizer svítí, tak jsem vypnul zapnul zapalko, začal startovat, ale než to chytlo (ulitý válce) tak se vybila 5Ah baterka a ačkoli starter točil, tak to jiskru už neházelo... Nebo také po zimě když jsou prázdné karburátory, tak musíš chvilku točit, než se naplněj a chytne to a většinou se stane, že se baterka vymlátí dřív... Prostě to musí chytnout na první drc, jinak je to blbý

Další věc je že když někde na srazu nechám hodinku zaplý podsvícení, tak pak horko těžko nastartuju...

Na úsporu hmotnosti si nijak moc nehraju, jestli tam bude o půl kila méně.....

Jinak problém s imobilizérem byl v klíčku - nechal jsem si dělat náhradní a čip byl asi moc daleko od cívky u spínačky a občas to vzalo, občas ne...

Ale koukal jsem a stejné články se vyráběji i 10Ah, ale mají větší vybíjecí porud, tak když je seženu možná bych šel spíš do nich..

baterie varta

25.10.2015 v 16:10 | Nahoru | #47
Ja mam 16Ah v aute :) a to jsem to asi prepiskl, protoze mi to normalne startuje na tu 4.6Ah co mam do motorky :)
Ono 5Ah olovo a 5Ah life se neda srovnat, z toho olova odeberes 2Ah a uz nema silu otocit starterem. Ta life doda v podstate veskerou energii bez poklesu napeti/proudu...

Asi jediny to sviceni bez beziciho motoru by mohlo bejt na skodu, ale spis jen pokud to ma nakej vetsi odber...

1 reakcí na tento příspěvek baterie varta

25.10.2015 v 16:16 | Nahoru | #48
Mě vždycky učili "pokud se vejde dej tam babterku co s největší kapacitou" Uvidím co seženu.. Jinak v práci jsme teď začali dělat s LiFePo4 40Ah, vyrábím k tomu řízení, balancování, odpojování atd. tak jsem celkem překvapen s vlastnostmi těchto článků.

baterie varta

25.10.2015 v 19:43 | Nahoru | #49
A co baterie Shorai ? Čtvrtinová hmotnost oproti obyčejným baterkám.

(reakce na) baterie varta

25.10.2015 v 19:45 | Nahoru | #50
patt_01> Sice jsem byl pred 14ti dny na skoleni o baterkach,jsem spis pospaval a zral chlebicky,ale rikal at nedavame vetsi baterky nez je predepsano.Ze prej je snad nedobijem nebo se dobijej zbytecne dlouho.No,poslali tam toho pravyho

baterie varta

25.10.2015 v 21:49 | Nahoru | #51
Já mám Vartu v motorce už víc než 2 roky a zatím spokojenost

baterie varta

26.10.2015 v 00:40 | Nahoru | #52
pred cca 5ti lety jsem si koupil Vartu do osobaku. Mela se mnou krusnej rok. Mel jsem celkem tri automobilove nehody a baterie mela vzdy tu smulu ,ze byla ve voze se kterym jsem byl ucatnikem a poskozenym. Zpetne me tak napada, ze jsem vlastne nikdy nenarokoval zkraceni zivotnosti baterie po narazu :D hmm priste to uz narokovat budu. dik za vnuknuti myslenky jinak ta baterie stale funguje ;)

baterie varta

26.10.2015 v 07:50 | Nahoru | #53
EXIDE jsem po pročítání webu zvolil taky, jediné co zatím nemám jsou delší zkušenosti-mám ji jenom 3/4roku.

baterie varta

26.10.2015 v 21:50 | Nahoru | #54
Po přečtení se mám asi na co těšit, cca. týden mám v autě VARTU, jsem zvědavej co vydrží

baterie varta

27.10.2015 v 03:39 | Nahoru | #55
Dříve jsem měl Vartu a fungovala 5 let. Teď jsem si koupil Banerku a odešla po dvou týdnech, reklamaci mi uznali.

Naposledy editováno 27.10.2015 03:39:37

baterie varta

27.10.2015 v 05:54 | Nahoru | #56
Protoze byly v motorkach original yuasy vyborne a spolehlive, tak jsem ji chtel i pres vyssi cenu znovu. Des. Jsem presvedceny, ze ty originalni jsou z vyroby jine. Navic vzdy reklamace neuznana. Takze u me tato znacka jaky symbol kvality skoncila.

baterie varta

27.10.2015 v 07:35 | Nahoru | #57
Používám Motobatt a už nemám problém se starty. V Tuonu ji mam 5let ve Futuře 2 roky a žádný problém

Mohu jen doporučit

baterie varta

27.10.2015 v 08:19 | Nahoru | #58
Já teď měnil baterku v autě. Byla to Varta a měl sem jí tam sedm let. Možná by šla dobít, nevím, nezkoušel sem to. Prostě sem si řekl že po sedmi letech má nárok.

baterie varta

27.10.2015 v 08:38 | Nahoru | #59
zas na druhou stranu-pokud seženu baterku za cca 1/2 ceny a vydrží mi cca 1/2 doby oproti nějaké dražší, tak v podstatě není v ničem problém-teda krom toho, že řeknu, že ten šunt vydrží jen dva/tři roky

baterie varta

27.10.2015 v 14:11 | Nahoru | #60
No chtěl jsem Vatru kupovat do auta tak asi nic. Při mém štěstí to bude zrovna špatný kus. .
A proč si chci novou? Stará tam je dva roky, a vybije co 3 týdny. A teď mi došlo že je to taky Varta

Naposledy editováno 27.10.2015 14:17:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist