Naposledy editováno 28.03.2017 19:50:29
chladicí soustava u motorky funguje jinak nez auta, kd eje expanzka součástí okruhu. Na motroce je uzavřený okruh, zvyšováním teploty se kapalina roztahuje a zvyšuje svůjobjem - tím okruh tlaku a při překročení tlaku (kapalina je nstlačitelná ne rozdíl od plynu) odchází jednocestným ventilem ve víčku do expanzky
při chladnutí pak dochází ke zmenšování objemu a snižování tlaku a ten podtlak si zase nasaje chladicí kapalinu z expanzky - pokud je vše v pořídku cca tsejný objem
problém je pokud nasej vzduch tak už se do chladiče idky nevrátí, dolití do expanzky za studeného motoru nepomůže
to co popiszuješ ještě mívá další příčinu a tou je špatné těsnění pod halvou nebo špatně dotažená hlava - u 2004 na ot byla i svolávačka, bežně se to neprojevovlao ale u vysokých otáček to jemně probublávalo do kapaliny ta vřela byle přetlakovná a utíkala do expanzky - řešení byly jiné šrouby s větší dosedací plochou a znovu dotažená hlavy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |