globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard
12.9.2015 v 14:00
Zdravím a poprosím o radu, zkušenost..

Po vleklých problémech s neustálým dobíjením baterie, potížích s elektrikou jsem se rozhodl pro koupi nové (včetně nových svíček, fajfek a měděných kabelů k nim). Ovšem při bádání a hledání na netu jsem našel rozpor - bude pasovat baterka z Suzuki Boulevarda do Introuše? Nechce se mi moc spoléhat na to, že se jedná o typově stejný stroj, a mnohde v obchodem tuto informaci neuvádějí, ani rozměry.
Díky za každý názor.

Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

12.9.2015 v 17:49 | Nahoru | #1
Ahoj na každé baterií je nápis který vyjadřuje její typ nebo baterií vem a ukaž ji prodejci..

1 reakcí na tento příspěvek Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

12.9.2015 v 19:11 | Nahoru | #2
VéeSka byla svině na kvalitu benzínu, což přičítám svíčkám, dával jsem NGK, dnes na jiný motorky dávám Denso a problémy nejsou. Proč tam kurva chceš dávat měděný kabely? Ty se snad na motorky přestaly dávat někdy kolem roku 1970, ne?? Jestli chceš pro introše něco udělat, zavez to elektrikáři, ať ti zjistí, kde je problém, jestli v alternátoru (už si fakt nepamatuju, jestli tam je jen třífázový magneto nebo buzenej altík) nebo v kabelech nebo v regulátoru. Typ baterky si zjistíš v manuálu, bude to něco jako "YT12B" (příklad, nepamatuju se a na hledání jsem línej), a ta má danej rozměr. Vzhledem k umístění baterky na introši se tam moc improvizovat nedá.

Naposledy editováno 12.09.2015 19:19:05

Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

12.9.2015 v 19:17 | Nahoru | #3
Google tvrdí, že typ akumulátoru je YB16B-A1, tady je levná a slušná varianta
Varta YB16B-A1

Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

12.9.2015 v 20:11 | Nahoru | #4
u VS 800 bejval hodne castej problem s tim,ze se plusovej kontakt dotknul kastliku ve kterem je baterie umistena, nevyhorela zadna pojistka ,ale masina zdechla a pak nesla nastartovat. Pokud se tam da baterie podle vyrobce tak tomu zkratovani dojit nemuze, ale kdyz tam nekdo da lehce vetsi baterku a nebo baterku naopak rozmerove mensi ,ktera ma lehce jinak resene kontakty tak pak je problem na svete.

(reakce na) Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

14.9.2015 v 21:23 | Nahoru | #5

Dráťa píše: VéeSka byla svině na kvalitu benzínu, což přičítám svíčkám, dával jsem NGK, dnes na jiný motorky dávám Denso a problémy nejsou. Proč tam kurva chceš dávat měděný kabely? Ty se snad na motorky přestaly dávat někdy kolem roku 1970, ne?? Jestli chceš pro introše něco udělat, zavez to elektrikáři, ať ti zjistí, kde je problém, jestli v alternátoru (už si fakt nepamatuju, jestli tam je jen třífázový magneto nebo buzenej altík) nebo v kabelech nebo v regulátoru. Typ baterky si zjistíš v manuálu, bude to něco jako "YT12B" (příklad, nepamatuju se a na hledání jsem línej), a ta má danej rozměr. Vzhledem k umístění baterky na introši se tam moc improvizovat nedá.



Svíčky jsem objednal nové, ale měděné kabely mi elektrikář právě doporučil, navíc je doporučují i v motoobchodě. U elektrikářů to bylo už o dvou, ale nikdo mi nebyl schopen poradit. Baterka je na 98% špatná, ale střílení do výfuku a škubání za jízdy to nezpůsobuje.. Jen jsem z toho nešťastný, měsíc to jezdí bez problémů, tankuju u stejný benzínky, pak se bojím někde zastavit nebo jet někam dál, bo motka zlobí tak, že se taky nemusím vrátit. Tak rád bych jel někam do Alp, ale dokud není na motku spoleh....

1 reakcí na tento příspěvek Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

15.9.2015 v 16:05 | Nahoru | #6
Co to přesně dělá nebo nedělá? Nějak se v tom ztrácím. Startér točí pomalu a motorka občas chytne a občas ne? Nebo to jednou startuje normálně a podruhý vůbec?

(reakce na) Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

16.9.2015 v 13:38 | Nahoru | #7
Dráťa> Jednak nestartuje (ani se neotočí startér, jen svítí světla a kontrolky) - to připisuju kleklý baterce, protože osmdesátikilometrová jízda ji dokáže nabít tak na tři, čtyři startování. Když už se mi ji podaří nastartovat přes kabely, tak jede, ale bezdůvodně (zastavení/tankování/atd.) po nějakém čase začne střílet do výfuku, ač předtím jela x-desítek kilometrů bez problémů. Výměna svíček nepomáhá.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

16.9.2015 v 21:55 | Nahoru | #8
Tak baterka asi po smrti bude, když to jde nahodit přes kabely, ale příčina je jinde, a fakt netuším kde, o elektrice vím, že nemám sahat na vedení, kope. A to je asi tak všechno.

Je mi divný, že to začně kravnout až po nějaký ujetý vzdálenosti. Altík evidnetně funguje, když to vytřískanou baterku oživí. A pak tedy zbývá regulátor, víc toho v tý motorce není. Po nějaký době se může třeba přehřát a přestat fungovat, ale fakt střílím od boku. Nebo dokud nabíjí akumulátor, může to být v pořádku, ale v okamžiku, kdy je aku nabitá a regulátor má přebytečný ampéry (pokud to nemá buzenej altík) začít zkratovat proti kostře, se to může vysypat.

Hele, fakt nevim, to chce profíka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

18.9.2015 v 22:39 | Nahoru | #9
Dráťa> Jj, na profíka to vidím taky, jen netuším o žádném - ani v širším - okolí. Otec je sice elektrikář, ale nikoliv auto/moto, takže může proměřit průtok, odpory a tak, ale víc toho nezjistíme.. Zajímavý je, že někdy to vydrží devadesátikilometrový okruh bez jediný starosti, a posledně jsem se málem nevrátil, neboť jsem nemohl nastartovat a tlačit 200kilového macka domů šedesát kiláků se mi taky moc nechtělo. Nakonec jsem to nahodil z kopce přes pětku rychlost a přes výfukovou střelbu jsem na dvojku, trojku dorazil domů. Navíc bez osvětlení (naštěstí aspoň ve dne, mám americkou verzi s extra zapínáním světel), protože jakmile jsem za jízdy zapnul elektriku, motka začala neuvěřitelně škubat, střílet a při zastavení okamžitě chcípala..

Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

19.9.2015 v 08:33 | Nahoru | #10
Zdravím, kup si novou baterii a bude to OK zde:http://www.nastartujes.cz/cs/motorky-trakturky-21ah-a-vice/19-motobaterie-motobatt-mb18u-225-ah.html
mám vyzkoušeno a naprostá spokojenost.
Ciao Píny

(reakce na) Baterie do Introuše VS 800 versus Boulevard

19.9.2015 v 10:13 | Nahoru | #11
Dilv>Možná ti moc nepomůžu ale jak to tady čtu, tak tu bude asi každá rada dobrá.U Introše je docela zákeřná zrada na kontaktech baterky. Nevím jestli to u tebe už někdo nepředělal ale normálně je v kontaktu baterky takovej hranolek zastrčenej z boku a zhora dotaženej šroubem kterej jde skrz ten hranolek.Potom se teprve z boku do toho hranolku přišroubuje kabel.A tady může vzniknout právě ten problem.Ten šroubek přitahující kabel,musí bejt opravdu krátkej protože ty ho sice utáhneš na fest ale on se opře uvnitř o ten šroub zhora ale kablík zůstane volnej.Osobně jsem jednou něco podobnýho řešil a problem byl přímo v tom volným hranolku uvnitř kontaktu.Vše jsem pořádně podotahoval a bylo po problému.Joooo,špatnej kontakt je sviňa a to kdekoliv (třeba ukostření) a to jak to tu popisuješ (chvilku dobrý,chvilku špatný) docela na takovej problem ukazuje.Tak držím palce,ať se daří.

Naposledy editováno 19.09.2015 10:16:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist