BladeRider píše: Proč to dělat ? papíry mám od 17ti neomezený a těch pár korun za motorku mě nevytrhne.
Tak víšco když by jsis to tak vzal tak v podstatě kdybych to prodal měl bych na litra ale zas jsem takovje kutil a baví mě to si dělat takovéto úpravy navíc si budu jist že jsem aspon originální :D vim že tu je riziko s nehodou ale to neřešim jezdim ukázkově :D ale i nákej trotl mě muze sundat a i když mě sundaj tak mín jak 200 nejezdim tak stejně budu na kaši :D :D né dělám si prdel,prostě si upravim sradika na litra tlumiče a vše komplet,vybavenou dílnu na to mám takže kdybych to chtěl prodat muzu s litrem nebo s 600kilem a rám hodim starej a je to to zas neni takovej problém když jsou na to věci zvedáky a atd ... mít nevybavenou dílnu je nejhorší no.
Jinak jsem čekal že někdo mi třeba napíše a dá nějaký typy na to vinko ale uvidim no jak to bude
1 reakcí na tento příspěvek VINko na rámu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu
Misisu754 píše: To už by chtělo sehnat zručného týpka co mi to dobře zavaří tigem anepřivaří mi to křivě by bylo na píču :D
.........tak si tam udělá rysku,jak to bylo,ne?nějaký milimetr,nebo dva nepoznáš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu
Dolph-cz píše: .........tak si tam udělá rysku,jak to bylo,ne?nějaký milimetr,nebo dva nepoznáš....
Nebo to omeri podle násady od koštěte ...
No tak ted vážně ...tomu vareni jiného krku řízení bych se obloukem vyhnul přeci jen je to dost namáhané místo a tím ze to prevaris to bude v okolí svaru náchylné na prasknutí a to nemluvim o tom ze by to muselo byt svařené v přípravku a to PRESNE jakmile by to bylo byť i o 2mm dole na kole by to bylo daleko vic abys pak neměl dvoustope vozidlo ...
Naposledy editováno 02.09.2015 12:07:06
21hopperfun píše: Kdyt ti to psali vyvarit obrousit a nechat vyrazit novy číslo a nepozna nikdo nic to samy na motoru pac ti asi nebude sedět typ předpokládám ...
Ano to budu také muset předělat ale hlavní je to vinko na motoru je to brnkačka oproti rámu :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu
21hopperfun píše: Nebo to omeri podle násady od koštěte ...
No tak ted vážně ...tomu vareni jiného krku řízení bych se obloukem vyhnul přeci jen je to dost namáhané místo a tím ze to prevaris to bude v okolí svaru náchylné na prasknutí a to nemluvim o tom ze by to muselo byt svařené v přípravku a to PRESNE jakmile by to bylo byť i o 2mm dole na kole by to bylo daleko vic abys pak neměl dvoustope vozidlo ...
Tak to samozřejmě. Je to ten nejsložitější způsob.
Ale "nejlegálnější". Vlastně necháš původní rám a jen vyměníš jeho zadní část. Nic nepaděláš.
PS: ty 2 mm mě rozesmály. s touhle odchlkou na několika cm délky se nevaří ani vrata. Samozřejmě to musí být přesně upnuté. To je jasný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu
PetrL3 píše: Tak to samozřejmě. Je to ten nejsložitější způsob.
Ale "nejlegálnější". Vlastně necháš původní rám a jen vyměníš jeho zadní část. Nic nepaděláš.
PS: ty 2 mm mě rozesmály. s touhle odchlkou na několika cm délky se nevaří ani vrata. Samozřejmě to musí být přesně upnuté. To je jasný.
jakou zadní část ? rám má jné úchyty u 600ccm rám co má by se musely ubrousit a ubrousit kousek bloku motoru co jsme koukal na video,jedině ta ražba,to převaření je blbost jesložité to trefit
Misisu754 píše: jakou zadní část ? rám má jné úchyty u 600ccm rám co má by se musely ubrousit a ubrousit kousek bloku motoru co jsme koukal na video,jedině ta ražba,to převaření je blbost jesložité to trefit
Ta "zadní část" měla bejt v uvozovkách, aby to bylo jasnější asi. Prostě od krku dál. Kvůli legislativě, kdyby do toho někdo v budoucnu šťoural. Nemyslel sem řezat to v půlce.
E: Fakt sem nepředpokládal, že by to dělal někdo, kdo to neumí a že to bude přidržovat babka berlí. Jen vím, že změna vinka na krku je podvod, na kterej se může (a nemusí) přijít. Když vezmeš celej krk (třeba jen s kouskem rámu a dáš dovnitř výztuhy, aby to bylo bezpečný) tak nebude snad problém se zákonem do budoucna, když se něco stane.
Naposledy editováno 04.09.2015 09:58:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VINko na rámu
Misisu754 píše: Ano v TP pouze 25 kw takže s A2 pohoda,jinak jak nahoře jsme daval video tak týpci řezaly 2x držáky protože se jim to tam nevešlo a pak ještě trochu brousily karter ale jinak to hodily v poho do rámu 600ccm, já si nechci kurvit rám tak jsem si sehnal z litra a když se mi to nebude líbit tak přehodim rám s kyvkou a motorem a je to,navíc v zimě je stejně hovno co na práci takže co,jinak jestli to půjde tak bych chodil celej předek a bočáky z 600kilča a podsedloví plasty z litra,když to budu chtít prodat tak to odstrojim a hodim to na 600kilčo a nebo prodám tak jak to bude ale zatim neplánuji žádný prodej
A ty mas Kčkovou řadu gsxr nebo Srada? Srad a K1 v 600ccm ma jinej rám, ale 600 K1-3 a 750 K1-K2 A 1000 K1-K2 maj stejnej rám!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |