globalmoto_kveten





Téma: Zla skusenost s e-shopom MAD MAX
19.8.2015 v 16:32
Ahojte,
chcela by som vsetkych motorkarov varovat pred predajcom moto oblecenia - firma MAD MAX (http://www.madmax-eshop.cz/).
Kupit sice kupite, ale pri reklamacii sa moze stat, ze budete cakat 8 mesiacov, kym sa vam tovar vrati.
Zacalo to uplne nevinne. Priatel si vybral oblecenie - Lindstands Qattara, MAD MAX mu ponukol vybornu cenu na komplet - bunda, nohavice, tak sme kupili.
Odjazdeny jeden vylet - Spanielsko (link na cestopis + foto: http://www.motorkar...30346.html?kid=31776)
Po Spanielsku sme zistili, ze povolil zips na rukave bundy, ktory spaja vlozku s bundov, a kedze je bunda nepremokava iba s vlozkou, nedala sa v dazdi pouzit. Odjazdili sme este par malych vyletov, po sezone sme sa rozhodli kontaktovat MAD MAX.
Reklamacia prebiehala nasledovne: v decembri 2014 sme poslali mail s fotkami bundy a otazkou, ako postupovat pri reklamacii. Vo februari 2015 (ano, o 2 mesiace na to) prisiel po nasom opatovnom domahani sa odpovede mail, ze bundu treba odoslat postou s popisom chyby. Tak sme teda bundu poslali.
Februar... Nic. Marec... Nic... V aprili sme zdvihli telefon a zistovali, co sa deje. Informovali nas, ze mali nejake problemy s vyreklamovanim tovaru, ale ze vsetko vyriesili a bundu uz poslali.
Taki sme boli radi, ze uz v aprili - na zaciatoku sezony - bunda bude doma, parada... Sezona moze zacat. Tesili sme sa ale predcasne.
Ked ani po mesiaci bunda nedorazila, MAD MAX nezdvihal telefon a neodpisoval na maily, tusili sme, ze nieco nie je v poriadku. Asi po 200 neuspesnych telefonatoch (a to neprehanam) mi konecne zdvihli s vysvetlenim, ze bunda sa na poste stratila a prave v ten den (aka nahoda) posielaju fungo novu a dorazi 23.6. (aj s presnym datumom). Hovorim si, dobre, sice meskaju, ale aspon bunda dorazi "uz" v juni....
Odvtedy mi nezdvihli telefon ani raz, neodpisali na sms ani na maily. Na konci Jula som im poslala predzalobnu vyzvu, ktoru sice prebrali, ale nereagovali na nu. Asi su na zaloby zvyknuti.
Minuly tyzden som sa rozhodla kontaktovat priamo vyrobcu vo Svedsku s prosbou o pomoc pri rieseni reklamacie.
Cuduj sa svete, o 2 dni zvonil telefon, zastupujuca firma v Cesku mala nasu bundu 3 mesiace u seba - bez popisu chyby, bez kontaktu na majitela, takze nevedeli, co s nou. Chybu na zipse nasli a opravili, este v ten den nam posielali cislo balika, kurier bundu priniesol nasledujuce rano.... Po 8 mesiacoch, na konci augusta, sme sa konecne dostali k bunde, trikrat hura.

Tento pribeh skonil stastne, avsak ako sme sa dozvedeli, nie sme jedini, s kym bolo takto jednane. A to nehovorim, ze sme boli donuteni kupit dalsiu bundu, aby sme z tejto sezony mali aspon nieco.

Ak ste sa stretli s podobnym problemom s firmou MAD MAX a znackou Lindstands, obratte sa na:
Vladimír Kolbábek, SCOOTERS a.s., Czech Republic. Pan Kolbabek zastupuje Lindstrands v Cesku, velmi mily a ochotny pan.

Okrem toho, ze nie sme ojedinely pripad, MAD MAX dlzi firme Lindstands peniaze a uz s nimi ani nespolupracuju.

Dufam, ze to niekomu z vas pomoze pri rieseni podobnych problemov a do buducnosti dufam, ze sa nikto z vas neda takto nachytat.

Dajte mi vediet, ak sa vam stalo nieco obdobne, a ako ste situaciu vyriesili. Dakujem za moznost vyjadrit sa, caute

Erika

Naposledy editováno 19.08.2015 16:34:59

2 reakcí na tento příspěvek Zla skusenost s e-shopom MAD MAX

20.8.2015 v 09:34 | Nahoru | #1
To nevis, ze kdyz nevyresi reklamaci do mesice, tak mas narok na vraceni penez?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zla skusenost s e-shopom MAD MAX

20.8.2015 v 11:20 | Nahoru | #2
SirIndy> Slováci asi nárok nemaj

(reakce na) Zla skusenost s e-shopom MAD MAX

20.8.2015 v 14:00 | Nahoru | #3
SirIndy> Viem, my sme stale dufali, ze je to len nedorozumenie, tie pribehy zneli hodnoverne. Ked ti niekto povie, ze mal nehodu a je v nemocnici, tak nepredpokladas, ze si z teba robi dobry den...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist