paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 1000S umřela
25.7.2015 v 18:23
Zdravim Vás, potřebuji poradit.

Dnes jsem vyjel z garáže že se pojedu projet, moto(suzuki sv 1000s) chytla cca po měsíci nadrc, tak sem ji nechal zahřát trošku a vyjel jsem, cca po 2km jsem zastavil na Beznzině, natankoval plnou a že pojedu dal, otočil jsem kličkem do polohy ON rozsvítili se světla kontrolky, rozběhlo se čerpadlo, ale nestačilo ani dojet a moto zhasla, uplně umřela. (čerpadlo běžel cca 1-2 sekundy).

Baterka po napichnutí na nabiječku ukazuje 12,6V, když zamknu řídítka a otočím ještě kličkem na parkovačku tak ta se normalně rožne, jinak nic.
Když jsem natahl na motorku startovací kable z auta od baterky k baterce a otočil kličkem do polohy ON, rozsvítili se světla, rožly se kontrolky, rozběhlo se čerpadlo a načerpalo. Zmačknu spojku a start....buď točí hrozně pomalu ale stejně nechytne a nebo jen cvaká nějaké relátko vedle baterky a netočí vůbec, přitom se ještě začne vždycky kouřit od kleští startovacího kabelu mínusu.

Napadá prosím někoho čím by to mohlo být????

Naposledy editováno 25.07.2015 18:32:09

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 21:05 | Nahoru | #1
Ještě je otázkou, zda byly použity skutečně solidní startkáble a ne zvonkové dráty v tlusté gumě, z pumpy, nebo obchoďáku. Všechno je to podvod na kunčafty a jediné pořádné štartkáble jsou ty, co si člověk vyrobí sám. A při podezření na baterku odpojit jeden její pól a na odpojený kabel (lépe odpojit (-)) připojit kleště startkabelu. Vyloučí se tak zbytečné zatížení startkabelů a pomocné baterky svodem v baterce motorky. Pak se uvidí, co dál.
A jinak ano - i dva roky stará baterka klidně může odejít "náhlou smrtí"... bohužel s přibývajícím letopočtem jde kvalita do kopru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 21:52 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Ještě je otázkou, zda byly použity skutečně solidní startkáble a ne zvonkové dráty v tlusté gumě, z pumpy, nebo obchoďáku. Všechno je to podvod na kunčafty a jediné pořádné štartkáble jsou ty, co si člověk vyrobí sám. A při podezření na baterku odpojit jeden její pól a na odpojený kabel (lépe odpojit (-)) připojit kleště startkabelu. Vyloučí se tak zbytečné zatížení startkabelů a pomocné baterky svodem v baterce motorky. Pak se uvidí, co dál.
A jinak ano - i dva roky stará baterka klidně může odejít "náhlou smrtí"... bohužel s přibývajícím letopočtem jde kvalita do kopru.



Ono to nebude tak horky, ted jsem startoval 1.4golfa z modelarsky baterky pres vodice co pouzivam v RC modelech (AWG 12 - tzn prumer asi 2mm) pres konektor kterej ma rating asi 50A a uplne v poho...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist