globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

25.11.2015 v 18:06 | Nahoru | #1

petrumr píše: protože ty ráfky jsou z nerezu a nemají duše a ty špice nevedou do kola, aby tam šel bordel narozdíl od hondy.. Česká solanka se před sto lety nepoužívala. Já se nebojím o ty špice, ale o ty hliníkový ráfky.


Zkus vystrčit hlavu ze zadku BMW a podívej se kolem . Překvapivě zjistíš, že existují i kvalitní výrobky od jiných výrobců. Mám doma originální hliníkové ráfky z Afiky i Transalpa staré čtvrt století a stále fungují. Honda kolem roku 1985 také montovala na XL600LM ráfky s uchycením hlavičky drátu na vnitřním lemu tak, že ráfek nebyl vrtaný naskrz do prostoru pneumatiky, takže šlo používat bezdušáky na cestovním enduru. Ale po pár letech od toho upustila. Nejspíš jsi u nich nepracoval ve vývoji, abys jim vysvětlil, že dělají chybu
Apropo, když máš paniku ze solanky v ráfku, tak si pro jistotu silikonem opatlej i ventilek. Nejspíš i u BMW povede skrz. Nebo skrz nevede a mají to vyřešené jinak, určitě lépe? Jo a nezapomeň si proti soli ponořit do toho silikonu celou motorku, protože Báwo je z drtivé většiny hliníkové
No a protože se nestydím přiznat , tak jsem do teď žil v nevědomosti, že Báwo má ráfky nerezové. Předpokládal jsem, že to je eloxovaný hliník (pro puntičkáře slitina na bázi hliníku). Plechové ráfky jsem viděl jedině na jízních kolech typu Liberta a pak na socko verzi XT-čka kolem roku 2000.

Naposledy editováno 25.11.2015 18:14:01

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

25.11.2015 v 18:42 | Nahoru | #2

vilemx píše: Zkus vystrčit hlavu ze zadku BMW a podívej se kolem . Překvapivě zjistíš, že existují i kvalitní výrobky od jiných výrobců. Mám doma originální hliníkové ráfky z Afiky i Transalpa staré čtvrt století a stále fungují. Honda kolem roku 1985 také montovala na XL600LM ráfky s uchycením hlavičky drátu na vnitřním lemu tak, že ráfek nebyl vrtaný naskrz do prostoru pneumatiky, takže šlo používat bezdušáky na cestovním enduru. Ale po pár letech od toho upustila. Nejspíš jsi u nich nepracoval ve vývoji, abys jim vysvětlil, že dělají chybu
Apropo, když máš paniku ze solanky v ráfku, tak si pro jistotu silikonem opatlej i ventilek. Nejspíš i u BMW povede skrz. Nebo skrz nevede a mají to vyřešené jinak, určitě lépe? Jo a nezapomeň si proti soli ponořit do toho silikonu celou motorku, protože Báwo je z drtivé většiny hliníkové
No a protože se nestydím přiznat , tak jsem do teď žil v nevědomosti, že Báwo má ráfky nerezové. Předpokládal jsem, že to je eloxovaný hliník (pro puntičkáře slitina na bázi hliníku). Plechové ráfky jsem viděl jedině na jízních kolech typu Liberta a pak na socko verzi XT-čka kolem roku 2000.



není jednoduché vytáhnout hlavu z analu BMW,bývá tám velmi hodně zabořená
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist