globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK Ricany - nepritel motorkaru
 
17.7.2015 v 09:06
Zdravim panove (a damy) . Tak jsem neprosel na STK
Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.

Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 14:23 | Nahoru | #1

sered píše: , naopak jsme byli radi treba za valcovou zkusebnu brzd a moc z nas tam dobrovolne jezdilo mimo poradi za stovku brzdy vyzkouset



A zastavovali ste sami u policajtů, aby vám dali dejchnout, že? Můžeš mi vysvětlit, co ty brzdový válce odhalí za vady, který neodhalíš ty sám při užívání vlastního vozidla? Chápu, že technik to má jako nástroj pro zkoušku, ten neví, jak to auto brzdí, ale majitel, co s tím jezdí???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 16:33 | Nahoru | #2
PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

28.7.2015 v 12:29 | Nahoru | #3
PetrL3> Náhodou, někdy to dokáže být dost zrádné - mám dva Accenty (lišící se jen motorem), s jedním jezdí prakticky jen brácha a když jsem s ním na jaře jel na TK, ukázalo se, že jsou vyteklé zadní tlumiče a přední brzdy mají 50% rozdíl v intenzitě. A jde o to, že za jízdy jsem nic nepoznal, přitom bych logicky poznat měl, když jsem do auta sednul po dlouhé době a jinak jezdím s druhým, které se pár dnů na to ukázalo na TK jako zcela bez závad.Tím spíše bych si závad měl všimnout... přitom zadek v hrbatých zatáčkách seděl jako přibitý, neuskakoval a vůz při silném brzdění také neuhýbal na stranu.
Takže, i když bych tomu jinak moc nevěřil, ne každá závada, která se na válcích ukáže, se nápadně projeví i v běžném provozu. Kor, když člověk řídí takovým způsobem, že nenastane-li nečekaná situace, brzdy prakticky vůbec nemusí použít. Jinak samozřejmě souhlas, že jezdit na válce "preventivně" je vcelku zbytečné, pokud se tedy nejedná o nějaký extrémné nespolehlivý vůz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist