chtěl bych se zeptat jestli je tu někdo, kdo měl možnost jezdit na MV Agusta Brutale 910 R a Kawasaki Z1000. Nějaké srovnání těchto motorek. Mám zeda a přemýšlím o brutale, tak bych chtěl vědět jaká by to byla změna.
Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale 910 R vs Kawasaki Z1000
Dobrá motorka (upozorňuji že "dobrá" je ve škole za 3), dobře jela, dobře brzdila, dobře se řídila... motor spíš bez spodku, kolem 6t. dost citelné vibrace, ergonomie pro dva dost bídná... spotřeba tak ňák normální cca 6-8, po roce šla...
Pak jsem koupil téměř novou Brutale750, se svody Arrow bez katu a předtlumiče, s filtrem BMC a s čipem od CRC v jednotce jela tak od 4 do 9t velmi lineárně a příjemně a od 9 do 12 brutálně letěla , brzdy brutální podvozek brutálně tvrdý a chirurgicky přesný, pro "palbu" super, pro kochačku očistec... spotřeba BRUTÁLNĚ-BRUTÁLÍ!!! Pomalu sem nikdy nejezdil a nikdy sem se nedostal pod 10 spíš 12 razím heslo "když máš na opičku, musíš mít i na banány" ale tady ta spotřeba byla fakt otravná, musels hodně přemýšlet kde je která pumpa
Servisuji několik MV a Achylovou patou je pomocná ř.j.(zalitá krabice, která nahrazuje všechny relátka a přerušovač + pojiskovka v jednom) existuje několik verzí(prý vždy už vychytanějších) ale odchází všechny stejně... cena na EBAY cca 400é, občas některou dokáže opravit ten správný "blázen s mikro-pájkou"
Občas je třeba vyměnit speciální ložisko v z.náboji, ten se má měnit celý ale jsme Češi a ložisko lze vylisovat a najít náhradu...
Brutálně drahé jsou "padací" díly a na EBAY jich až tak moc není... proto je moto750 i 910 celkem dost za bratru 120-150t ale skoro na všech, najdeš pár odřenin na vidli, rámu, brzd.pumpě aj...
Prodal sem jí po deseti letech a s láskou vzpomínám ta motorka, si své jméno zaslouží
edit.: S tou motorkou prostě NESMÍŠ spadnout... jinak hrozí téma, přesně v tomto duchu:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=176219
Naposledy editováno 13.06.2015 16:03:56
Zadní ložisko s intervalem 18tis, to je taky nesmysl. Vyplatí se koupit náboj z B2, ten už má interval 50 tiskm a je záměnný. Mimo to přední ložiska bez gufer... to je taky kapitola sama pro sebe. Jinak je pravda že svody arrow bez katu udělaj uplně jinou motorku, a to i s origo koncovkou. Ale zas tak brutální ta moje 910R nebyla, jela, to jo, ale čekal jsem to vostřejší, hlavně vzhleem k tej spotřebě
Ale ten chrapot z airboxu, ten je nezaměnitelnej a návykovej .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |