bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 08:14 | Nahoru | #33331
Antihop je podle mně super věc,ale musí mít člověk trochu citu a zkušeností, aby poznal jestli tam hodil před zatáčkou falešný neutrál a nebo jestli to pobral antihop a pustí ti to za chvilku do záběru (viz archaický antihop TuonoV2).

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 08:23 | Nahoru | #33332
já žádnej anti nenám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 08:37 | Nahoru | #33333

strakon píše: já žádnej anti nenám


To bude tím že lemtáš Budvar

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 08:44 | Nahoru | #33334
Tifone> no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 08:49 | Nahoru | #33335

strakon píše: já žádnej anti nenám



Já taky ne

A piju Plzeň

Naposledy editováno 19.02.2018 08:49:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:14 | Nahoru | #33336
Honzatuu> tak jááááák, leštíš, leštíš? Dnes Ti pošlu ty redukce

Naposledy editováno 19.02.2018 09:18:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:20 | Nahoru | #33337
strakon> super díky
Snažím se do toho jsem ještě začal tchyni obkládat koupelnu. Už mám ale opravený ty plastíky pod nádrží(ty s těma průduchama) a začal jsem ty svody.
Nechci je ale vyleštit do bezvědomí.
Jen aby byli pěkný čistý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:22 | Nahoru | #33338
Honzatuu> jasný, oni se stejně teplem zabarví hned po první vyjížďce, ty plasty jsou na som voser, kluci v acerbisu někde udělali chybu, praskaj ty úchyty jako svině, na předním blatníku praskaj ty tenký přepážky, ještě, že to mám karbonový a ten přední blatník už ten vylepšenej, ten už nepraská

Naposledy editováno 19.02.2018 09:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:26 | Nahoru | #33339
strakon> holt Italské plasty
Ale už je opraveno.
Jen v originále jsou černé a první majitel si je stříknul na červeno.
Chci je dát zase do černé.
Jak jsi to měl na prvním Raptorovi?
m
Matná a nebo lesklá černá?
A pod lakem nebo bez??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:30 | Nahoru | #33340
Honzatuu> Ona je to spíš taková tmavě šedá matná, ten plast je takovej strukturovanej, jako imitace karbonu, ale u tebe už to bude asi překytovaný

Naposledy editováno 19.02.2018 09:32:48

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:31 | Nahoru | #33341

PETARDAK píše: Nevím jak dlouho se motáš u motárdů, ale jako "vyjímka potvrzující pravidlo": Jirka Boček, nikdy antihop v motorce neměl (a zarytě ho odmítal) a "republikový titul" udělal, tuším 8x


Jak píšeš, výjimka potvrzující pravidlo a trochu i stav českého mistráku, protože jestli si to pamatuji dobře, tak si dal roční pauzu a stejně pak dal titul : ) Nevím ale o nikom ve světě, kdo by jel bez něj.

A je to jako v každém sportu, čím větší jsem dřevák, tím lepší techniku potřebuji. Já na něj nedám dopustit, na silnici mi pomohl snížit počet krizovek, na okruhu mi umožňuje si jízdu líp užít. Asi to bude ale tím, že na nějaký "charakter" motorky moc nejsem, až na jednu výjimku to pro mě bylo vždycky jen sportovní náčiní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:32 | Nahoru | #33342
strakon> OK něco vymyslim.
Ono těch motorek moc není aby to člověk někde okoukal.
Na tom blatníku to mám taky prasklý.
Byla to jejich nemoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:34 | Nahoru | #33343
Honzatuu> jj, Jarda to podlepoval minulý týden, u mého už je ta přepážka asi tak 3x širší, tam už to nepraská Někdo jí odstraňuje úplně, je tam stejně k hovnu a nejlepší je tam dát blatník z Tuňáka, asi ho tam časem taky dám, ale karbonovej Jako to má tenhle na poslední fotce www.motorkari.cz/motorka/

Naposledy editováno 19.02.2018 09:42:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:39 | Nahoru | #33344
strakon> taky už tam tu přední přepážku nemám.
Jedna úplně chyběla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:42 | Nahoru | #33345
Honzatuu> tak vyhoď i tu druhou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:43 | Nahoru | #33346
strakon> stalo se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:44 | Nahoru | #33347
Honzatuu> tak vidíš, opraveno Mám tu jeden ten plast kolem spínačky,jako novej, kdybys ho měl v prdeli, nebo nastříkanej

Naposledy editováno 19.02.2018 09:47:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:54 | Nahoru | #33348

JollyJoker píše: Antihop je podle mně super věc,ale musí mít člověk trochu citu a zkušeností, aby poznal jestli tam hodil před zatáčkou falešný neutrál a nebo jestli to pobral antihop a pustí ti to za chvilku do záběru (viz archaický antihop TuonoV2).


Na dobře fungujícím antihopu nic takového nehorzí. Jeho funkce je téměř neznatelná a naprosto plynulá. Dokonce si troufám říct, že dokud nebudeš ovládat spojku binárně, tak nemáš šanci rozlišit, jestli ten antihop vůbec funguje. Jen se prostě nestane situace, že by se ti bloklo zadní kolo a to ani v případě, že používáš zadní brzdu při pouštění spojky (pokud to samozřejmě nezadupneš).

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:58 | Nahoru | #33349
strakon> ten mám naštěstí v pohodě.
Ale děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:06 | Nahoru | #33350

PetrS píše: Franco82> A není lepší se naučit najíždět do zatáčky slidem, když už si chceš užívat to malování čar zadním kolem? Budeš to mít daleko víc pod kontrolou a z dálky to nebude vypadat jak když z toho máš před každou zatáčkou vystoupit : )



No já bych chtěl umět věcí...
Pro mě bylo to tahání zadku bezpečnou cestou k troše té poťouchlé radosti. Kdybych zkoušel slidovat, tak si určitě rozbiju čuňu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:07 | Nahoru | #33351
PetrS> Jojo,antihop fungoval dobře. Prostě jsem se spletl v podřazování a nevěděl jsem,jestli tam něco mám. Ale byla to fakt krizovka, už jsem se viděl v kačeru...
Určitě jsou daleko lepší antihopy,jen si člověk na ně musí zvyknout. Je to skvělý pomocník,nedám na něj dopustit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:21 | Nahoru | #33352
Franco82> Vidíš to a přitom slide je daleko bezpečnější, než podřazení a puštění spojky na hulváta : ) Protože zatímco při té první variantě máš celou věc aspoň trochu pod kontrolou, v té druhé jen doufáš, že to zase vyjde : ))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:26 | Nahoru | #33353
JollyJoker> Přesně jak píšeš. Tohle se mi stalo párkrát v Písku. Je tam rovinka a pak vracák do kterého řadím o 3 kvalty dolů. Bohužel je tam nabrzděná roleta a jak to tam skáče, tak se mi párkrát stalo, že jsem místo 2 zařadil 1 a to se ze mě pak stává věřící.

Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:54 | Nahoru | #33354
Nejsem si úplně jistej,jestli by bylo moudrý vypustit do světa 160-200ps dvouval bez antihopu apod. jen kuli pocitu,ze mam tu správnou Ducati,což je v tu chvili v podstatě mylná představa chtít neco podobnyho od výrobce,kterej se drzi tolik let na špici ve vývoji a uz spoustu let bych řek i v kvalitě.Nehledě na to,že ve srovnání s aktuální konkurencí jsou stejne porad dost osobitý.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 11:16 | Nahoru | #33355
PetrS> Přesně tak! Ono to bez něj jde zvládnout,ale ničemu to nepomůže. Naopak,jezdec s antihopem se soustředí na zatáčku a né na to,jestli to trefil,nebo zdali to pohnojil trošičku či hodně moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 12:35 | Nahoru | #33356
PetrS> ja to myslel spis tak ze ty ctyri stokubikovy valecky toho zas tolik neubrzdej, aby to bylo vylozene zivotu nebezpecny a bylo nezbytny za to davat 700GBP..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 13:58 | Nahoru | #33357

PetrS píše: Na dobře fungujícím antihopu nic takového nehorzí. Jeho funkce je téměř neznatelná a naprosto plynulá. Dokonce si troufám říct, že dokud nebudeš ovládat spojku binárně, tak nemáš šanci rozlišit, jestli ten antihop vůbec funguje. Jen se prostě nestane situace, že by se ti bloklo zadní kolo a to ani v případě, že používáš zadní brzdu při pouštění spojky (pokud to samozřejmě nezadupneš).



Jezdil jsem oba SF s i bez. Jeden byl úplný standart a ten druhý měl kompletní antihopp od DUC Performance. Tehdá za to ten slovák vyvalil neuvěřitelnou raketu. Ten SF měl s tím antihopem najeto cca 7tis.km. Že to při podřazování tak zvláštně pumpovalo do páčky, na to bych si asi zvyknul, ale bylo to proti snadartu dost divné. Ale že se mi několikrát při rozjezdu stalo, že to jako klouznulo a udělalo "shrrrrrssssssssscccccccct" a motorka se nerozjela. Dělo se to při takovém neomaleném rozjezdu, když jsem si třeba párkrát vrknul plynem a chtěl se rozjet jako by rychlejc, na prasáka. Při podřazování jsem v podstatě žádný velký rozdíl nezpozoroval. Samozřejmě tam nekopu nižší rychlost v osmi tisících ot./min a nepouštím spojku na hulváta, ale normálně plynule řadím jak na horu tak dolů a myslím si, že žádný antihop k životu nepotřebuju. Za prvý ten dvouválec brzdí motorem jak šílenej, při plynulé jízdě brzdy vlastně nepoužávám a když jedu rychleji, tak stačí ty přední kusadla jen jedním prstíčkem polechtat a motorka stojí na fleku.
Pro obranu antihoppingové spojky musím ještě podotknout, že novému majiteli museli ve 12tis. měnit de-facto skoro celou spojku, pokud si dobře pamatuju. Byla prej poskládaná nějak na piču. Jedna lamela tam byla opačně a něco se stalo. Ale už je to dávno a nepamatuju si přesně detaily. Vím jen, že po úplně prvotní montáži v DUC Bratislava byla od předchozího majitele velká nespokojenost s fungováním spojky a tak vezl motorku na servis do Prahy, kde to údajně měli poskládat správně. Su z toho jelen..
Každopádně mé zkušenosti s antihoppem nejsou nijak zásadní a vlastně ani moc pozitivní.

Naposledy editováno 19.02.2018 13:58:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 14:13 | Nahoru | #33358
kerut> Pokud s tím nejezdíš na okruh, tak by to byly úplně vyhozené peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 14:24 | Nahoru | #33359

drippera píše: Při podřazování jsem v podstatě žádný velký rozdíl nezpozoroval.


Jak už jsem psal, výhoda antihopu je znát až když přestaneš stíhát tu levou páčku ovládat dostatečně plynule. Pokud jsi mezi klasikou a antihopem nepoznal rozdíl, tak prostě nejezdíš tak, abys měl s ovládáním spojky problém. Nic víc ten antihop stejně neumí, než eliminovat chybu jezdce při prudkém puštění spojkové páčky.

Ten prapodivný zvuk při prudkém rozjezdu mi to dělalo taky, ale spojka neklouzala. Když jsem to někde hledal, je to prý normální, tak jsem to neřešil.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 14:35 | Nahoru | #33360
PetrS> No mě to přišlo, jako by to na chvilku ztratilo záběr. Ale je dost možný, že jsem se vždycky leknul a přestal spojku pouštět a kousek ji zpátky přitáhnul.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist