globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 09:54 | Nahoru | #1

JollyJoker píše: Antihop je podle mně super věc,ale musí mít člověk trochu citu a zkušeností, aby poznal jestli tam hodil před zatáčkou falešný neutrál a nebo jestli to pobral antihop a pustí ti to za chvilku do záběru (viz archaický antihop TuonoV2).


Na dobře fungujícím antihopu nic takového nehorzí. Jeho funkce je téměř neznatelná a naprosto plynulá. Dokonce si troufám říct, že dokud nebudeš ovládat spojku binárně, tak nemáš šanci rozlišit, jestli ten antihop vůbec funguje. Jen se prostě nestane situace, že by se ti bloklo zadní kolo a to ani v případě, že používáš zadní brzdu při pouštění spojky (pokud to samozřejmě nezadupneš).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 10:07 | Nahoru | #2
PetrS> Jojo,antihop fungoval dobře. Prostě jsem se spletl v podřazování a nevěděl jsem,jestli tam něco mám. Ale byla to fakt krizovka, už jsem se viděl v kačeru...
Určitě jsou daleko lepší antihopy,jen si člověk na ně musí zvyknout. Je to skvělý pomocník,nedám na něj dopustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.2.2018 v 13:58 | Nahoru | #3

PetrS píše: Na dobře fungujícím antihopu nic takového nehorzí. Jeho funkce je téměř neznatelná a naprosto plynulá. Dokonce si troufám říct, že dokud nebudeš ovládat spojku binárně, tak nemáš šanci rozlišit, jestli ten antihop vůbec funguje. Jen se prostě nestane situace, že by se ti bloklo zadní kolo a to ani v případě, že používáš zadní brzdu při pouštění spojky (pokud to samozřejmě nezadupneš).



Jezdil jsem oba SF s i bez. Jeden byl úplný standart a ten druhý měl kompletní antihopp od DUC Performance. Tehdá za to ten slovák vyvalil neuvěřitelnou raketu. Ten SF měl s tím antihopem najeto cca 7tis.km. Že to při podřazování tak zvláštně pumpovalo do páčky, na to bych si asi zvyknul, ale bylo to proti snadartu dost divné. Ale že se mi několikrát při rozjezdu stalo, že to jako klouznulo a udělalo "shrrrrrssssssssscccccccct" a motorka se nerozjela. Dělo se to při takovém neomaleném rozjezdu, když jsem si třeba párkrát vrknul plynem a chtěl se rozjet jako by rychlejc, na prasáka. Při podřazování jsem v podstatě žádný velký rozdíl nezpozoroval. Samozřejmě tam nekopu nižší rychlost v osmi tisících ot./min a nepouštím spojku na hulváta, ale normálně plynule řadím jak na horu tak dolů a myslím si, že žádný antihop k životu nepotřebuju. Za prvý ten dvouválec brzdí motorem jak šílenej, při plynulé jízdě brzdy vlastně nepoužávám a když jedu rychleji, tak stačí ty přední kusadla jen jedním prstíčkem polechtat a motorka stojí na fleku.
Pro obranu antihoppingové spojky musím ještě podotknout, že novému majiteli museli ve 12tis. měnit de-facto skoro celou spojku, pokud si dobře pamatuju. Byla prej poskládaná nějak na piču. Jedna lamela tam byla opačně a něco se stalo. Ale už je to dávno a nepamatuju si přesně detaily. Vím jen, že po úplně prvotní montáži v DUC Bratislava byla od předchozího majitele velká nespokojenost s fungováním spojky a tak vezl motorku na servis do Prahy, kde to údajně měli poskládat správně. Su z toho jelen..
Každopádně mé zkušenosti s antihoppem nejsou nijak zásadní a vlastně ani moc pozitivní.

Naposledy editováno 19.02.2018 13:58:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist