globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:07 | Nahoru | #49021

strakon píše: t_freedom> to byla blbá fotka


Tohle je verze TFC, limitka (tuším 750ks), je to lehčí, má to poladěnej motor na 107PS/115Nm, vohlinsy i vepředu a nějaký karbony a další drahý píčoviny, cena 17,5k GBP, takže to je kousek fakt pro nadšence.

Ale tohle už mě taky napadlo, jako když přemejšlím co až vyhraju v tý sportce
Prostě nějakej takovej jinej bajk, než je hypernaked. Taky R Nine T (to origo, ne ty odvozeniny jako scrambler, racer, pure apod.). Nebo jako doplněk by mohlo být něco mrštnýho typu Street Triple RS, Duke 790 apod.
Na ty kapotovaný stroje taky nejsem, ale trochu mě a ta hláška překvapuje u Freedoma vzhledem k tomu, co poslední dobou nakupuje ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:14 | Nahoru | #49022
t_freedom> aktuálně Triumphy s Moto Guzzi podle mně asi nejhezčí sériovky v ještě rozumných cenách. Jen se mně zatím na žádným Triumphu dobře nejezdilo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:33 | Nahoru | #49023
dejf.> Nezapomíná a byť po cca půl roce tak hlásím dneska první,asi 6kilometrů první jízda do práce A asi jsem byl za magorečka ale nešlo jinak

A ne nedělal jsem zase úplné nesmysly!!!Ale tady u nás na Marianskohorske prostě plný,auto,ubrat,auto na bok a zase hyjeeee
Juchu-u

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:36 | Nahoru | #49024
Lazyfucker> Stejně koupíš to BMW ale na tom Strycu už máš minimálně připraveno na kufry,koupíš akorát Atrapa a jedeeeeeeeem bomby vole Za mě to je jasné Stryca

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:37 | Nahoru | #49025
strakon> Možná by nepřijel úplně tak v pohodě ale rozhodně mnohem ale mnohem rychleji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:41 | Nahoru | #49026
Šuty> Fak-t paráda A to mi připomnělo že asi JPŘ-éčku dlužím pivo (coooo Jendo???) a tak mu budu muset na Trojšutráku dvě!!!koupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:50 | Nahoru | #49027
Attim> bla bla blááá ...furt jen blbý kecy... u "uloženek" a "investic" se to tak neber ... ...to kupuješ s úmyslem zbohatnout a sereš na vnitřní cítění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:51 | Nahoru | #49028

Palomoto píše: t_freedom> aktuálně Triumphy s Moto Guzzi podle mně asi nejhezčí sériovky v ještě rozumných cenách. Jen se mně zatím na žádným Triumphu dobře nejezdilo



ten Thruxton 1200R s kapotkou vepředu je prostě zcela to samý jako ten Norton 961 ...jenže Norton za 609000 a Trhuxton R v základu kolem 350000 ale už s Vohlinsema a Brembákama MONO

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 14:58 | Nahoru | #49029

t_freedom píše: Attim> bla bla blááá ...furt jen blbý kecy... u "uloženek" a "investic" se to tak neber ... ...to kupuješ s úmyslem zbohatnout a sereš na vnitřní cítění


No to víš, že jo. Todle můžeš asi vykládat doma, ale tady s tím neuspěješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:01 | Nahoru | #49030

t_freedom píše: ten Thruxton 1200R s kapotkou vepředu je prostě zcela to samý jako ten Norton 961 ...jenže Norton za 609000 a Trhuxton R v základu kolem 350000 ale už s Vohlinsema a Brembákama MONO


Thruxton R v základu, tj. i bez tý kapotky je tuším někde 380-390, ono to zas tak levný není úplně. Trochu to vybavíš a seš přes 4 kila. A vohlins to má jen vzadu, socka jedna Komplet má jen ta TFC verze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:04 | Nahoru | #49031
Attim> běž něco dělat a nekaž mi tu sny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:08 | Nahoru | #49032
t_freedom> nojono ...
Teď má T novýho Speed Twina, není to Thruxton z pohledu komponent, jízdní pozice, je to spíš na pohodu na kafe, ale na druhou stranu motor je stejnej jako v Thruxtonu, obutý do Rosso 3, nemuselo by to bejt úplně marný a celkem se mi to i líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:25 | Nahoru | #49033
Ivos> tak to by přijel už ve středu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:37 | Nahoru | #49034

Attim píše: t_freedom> nojono ...
Teď má T novýho Speed Twina, není to Thruxton z pohledu komponent, jízdní pozice, je to spíš na pohodu na kafe, ale na druhou stranu motor je stejnej jako v Thruxtonu, obutý do Rosso 3, nemuselo by to bejt úplně marný a celkem se mi to i líbí



Me na tyhle sere ta retrovidle s brzdama.Stejne to smrdí dnešní dobou,tak tam mohli dat USD a nějaký M4 ....jestli to teda nemaj někde v katalogu doplňků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:45 | Nahoru | #49035
Zmulin>
Zatím ne. Princip je asi i cena, u nás to stojí 314k což není zlý, s USD a monoblokama by to bylo na ceně Thruxtonu R.
Ale taky by se mi líbila nějaká R verze, tedy vlastně to, co má Thruxton R s tímhle lookem a posezem.

Mimochodem tyhle nízkonákladový věci jsou vidět všude, koukni třeba na R Nine T. Ty verze Pure, Scrambler, Racer mají přesně tyhle retrověci, asi to lidi chtějí páč to vypadá eště víc retro a to dneska frčí a krom toho to má dost dopad do ceny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:49 | Nahoru | #49036
Attim> Je fakt,ze tohle lidi asi moc neresej.Spis poměr designu,nějakýho výkonu a ceny.
U toho NineT Scramblera se mi “líbí”, ze to ma za příplatek i drátěný kola..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:50 | Nahoru | #49037

strakon píše: Ivos> tak to by přijel už ve středu



neli v úterý

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:51 | Nahoru | #49038

zmulin píše: Me na tyhle sere ta retrovidle s brzdama.Stejne to smrdí dnešní dobou,tak tam mohli dat USD a nějaký M4 ....jestli to teda nemaj někde v katalogu doplňků



Přesně A takové detaily mě serou na více motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 15:54 | Nahoru | #49039
zmulin> ještě k ceně Speed Twin, ono 314 je vlastně kurva hodně, když se podíváš co to je a že Street Triple RS stojí 299k ... to fakt musíš tenhle "classic" fakt chtít, aby sis cenu ospravedlnil. Ale tak to je, lidi to chtěj, proč jim to nedat, že jo

Nine T za mě jedině to klasický, taky má drátěný kola, ostatní jsou odvozený socky. A scrambler, tam vůbec netuším k čemu taková motorka vlastně je. Ani do terénu, ani na silnici, je to prostě marketingově správně

Naposledy editováno 06.03.2019 15:55:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 16:02 | Nahoru | #49040
Attim> On ten jejich Scrambler vlastně ani Scrambler neni.Dobrej je akorát teď novej od Triumphu a Desert sled.Jeste Moto Morini trochu.Kdo nechce nejakou Afriku,Tenere apod a na polnacky,v Italskejch Alpách ty vojensky sotoliny a tak by chtěl,tak je to super motorka a je to i lehčí.
Za 314 by tam prave uz mohl bejt nejakej ostřejší předek..
NineT souhlas.Me se ani ten bobek za sedlem nelíbí,tak bych vlastně ušetřil díky svymu vkusu asi

Naposledy editováno 06.03.2019 16:03:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 16:45 | Nahoru | #49041
zmulin> Já myslel obecně ty scramblery. Chápu, že to je taková reinkarnace strojů z dob, kdy žádný endura nebyly, ale v dnešní době to považuju za marketing. Jo taky jsem četl tu místní recenzi nedávno, asi desert sled s těma vyššíma zdvihama bude lepší do terénu, ale na silnici to bude spíš na obtíž, prostě je to kompromis z obou stran.Třeba to někomu fakt jako vyhovuje, já v tom nevidím žádnej přínos - ale off nejezdím a tu lesní cestu, bude-li třeba, projedu i na SD

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 17:45 | Nahoru | #49042
Tak hlásím že umyto a pokud večer nezmoknu tak připraveno
A jak jsem onehdá chtěl přeložit co přeložit jsem chtěl tak tedy= FinalFejs

Nový zadní blatník Barrakunda
Původní přední třmeny
Klín pod motor zůstal pod postelí
Ještě loni ale nasazeno zpět plexi MRÁčko
A teď už jebat Opavu a jedem bomby

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 17:51 | Nahoru | #49043
Ivos> pěkné

Máte někdo zkušenosti s lestěním svodů? Zabarvení jde lehce ale napečený černý svistvo, hlavně u hlavy jde dost blbě. Jde to smirglem ale to se mi moc nechce, máte někdo něco osvědčeného? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:07 | Nahoru | #49044
miki83> Zrovna jdu kolem..

Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:28 | Nahoru | #49045
něco českého na Ohlinsech
https://www.cyklobaz...ci-a-tlumicem-ohlins

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:30 | Nahoru | #49046
Kubák> mám autosol to je to samý ne? Spíš mě jde o to jestli to nechat působit jenže pak to zaschne nebo brus a ruce

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:35 | Nahoru | #49047
miki83> Autosol-netusim..
Tohle je pasta,maznes na hadr a surujes.Setres a podle vysledku opakujes ke sve spokojenosti..Ja treba zacinam hrubou stranou houbicky na nadobi,pak druhou,stary tricko,mikrovlaknova uterka..Docilim tim tak vetsiho lesku a odstranim drobny skrabance zpusobeny prvnima necistotama a houbickou..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:47 | Nahoru | #49048
Po třech dnech “tady” (suspension school) jsem na ohlins slysel jen samou špínu, hlavne co se oem veci tyka - takze to ze nekde nejsou, je spis výhoda :D

Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 18:51 | Nahoru | #49049
Ivos> ty cerny laufy s klinem jsi udelal dobre, myslim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 19:29 | Nahoru | #49050

assassin píše: Po třech dnech “tady” (suspension school) jsem na ohlins slysel jen samou špínu, hlavne co se oem veci tyka - takze to ze nekde nejsou, je spis výhoda :D

Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(


Vis co, ja uz toho slysel a cetl tolik a casto protichudnyho, ze uz to vubec neresim. Jako k necemu asi WP ty racing veci vyrabi, ale kilo nebo vic do toho nejsem ochoten dat, stejne me to sere nejvic na dromu a tam jsem jen obcas. Ted mam oboje trochu poladeny, tj. zatim nejaky ty planzety, hladina oleje, neco taky delali s ventilama vevnitr apod, takze jsem zvedav co to bude vlastne delat a jak se to projevi.

Btw u jaky firmy jsi na skoleni? Nejaka nezávislá, nebo je to napojeny na nejakou firmu z branže? Jen aby bylo jasno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist