kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Po třech dnech “tady” (suspension school) jsem na ohlins slysel jen samou špínu, hlavne co se oem veci tyka - takze to ze nekde nejsou, je spis výhoda :D
Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(
Vis co, ja uz toho slysel a cetl tolik a casto protichudnyho, ze uz to vubec neresim. Jako k necemu asi WP ty racing veci vyrabi, ale kilo nebo vic do toho nejsem ochoten dat, stejne me to sere nejvic na dromu a tam jsem jen obcas. Ted mam oboje trochu poladeny, tj. zatim nejaky ty planzety, hladina oleje, neco taky delali s ventilama vevnitr apod, takze jsem zvedav co to bude vlastne delat a jak se to projevi.
Btw u jaky firmy jsi na skoleni? Nejaka nezávislá, nebo je to napojeny na nejakou firmu z branže? Jen aby bylo jasno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)