kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Po třech dnech “tady” (suspension school) jsem na ohlins slysel jen samou špínu, hlavne co se oem veci tyka - takze to ze nekde nejsou, je spis výhoda :D
Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(
Vis co, ja uz toho slysel a cetl tolik a casto protichudnyho, ze uz to vubec neresim. Jako k necemu asi WP ty racing veci vyrabi, ale kilo nebo vic do toho nejsem ochoten dat, stejne me to sere nejvic na dromu a tam jsem jen obcas. Ted mam oboje trochu poladeny, tj. zatim nejaky ty planzety, hladina oleje, neco taky delali s ventilama vevnitr apod, takze jsem zvedav co to bude vlastne delat a jak se to projevi.
Btw u jaky firmy jsi na skoleni? Nejaka nezávislá, nebo je to napojeny na nejakou firmu z branže? Jen aby bylo jasno