NoFear4> No někdy tě třeba na školení pozvu, když budeš chtít... Jinak sám se furt učím, základy jsou furt stejný, ale co novej model motorky to zas nějaká nová fičura v technice takže to taky musím nastudovat. Jde o to naučit servisní základy naše mechaniky ve firmě postupně, ne aby se hned vrhli na GO motoru atd... Od lehčích servisních úkonů po složitější. Takže jsou dvě skupiny, začátečníci (automechanici co chtějí mít znalosti i v moto servisu) a pokročilí (automechanici co jezděj a motorku vlastní a zvládají ten základní servis). Školení je rozvrženo do více jednotlivých kategorií jako: pneuservis, servis brzd, servis podvozku, výměny všech náplní, servis rozvodů motoru, diagnostikování závady, atd... je toho dost i na mě, ve firmě jsem jako přejímací technik/prodejce, motomechanik a teď nově i školitel na motoservis, ale baví mě to, jinak bych to už nedělal
Třeba jen školení ohledně pneuservisu trvá celý den, dopoledne teorie a odpoledne praxe....