PauliniEnrico> Už to tu zaznělo - rozhodnout o tom zda vozidlo je/není technicky způsobilé k provozu, nejde na základě nějakého rozhodnutí podle data platnosti zkoušky způsobilosti. Takové tvrzení nedává smysl - to by bylo jako tvrdit, že datem propadnuti termínu auto přestane svítit, troubit, brzdit a bude z něj scát olej po kýblech. Což je nesmysl. Rozhodující o způsobilosti je skutečný fyzický stav vozidla a prošlý termín zkoušky je jen administrativní přestupek. V případě nehody se sice pojišťovna bude chytat každého hovna, aby se mohla vyhnout plnění, ale už zde rovněž bylo uvedeno, že i méně zdatný právník pojišťovnu utře na tom, že nejde prokázat příčinnou souvislost s průběhem nehody. Pakliže vůz bude v takovém stavu ,že by TK bez problémů prošel, nemůže se pojišťovna prošlým termínem zkoušky ohánět, musí pěkně zacvakat a prošlý termín se bude řešit odděleně, jako další přestupek, nesouvisející s nehodou. A nejde argumentovat ani tím, že "když nebyla platná zkouška, neměls tam s vozem co dělat a nehoda by nevznikla" - opět tam neexistuje příčinná souvislost. Je pravdou, že pojišťovny se snaží z lecčehos vykrucovat, ovšem člověk s nesmí leknout a musí se umět ozvat.