paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dobrý servis
ahoj všichni GOLD WINGáři.Mám na Vás dotaz,kde servisujete své miláčky a jak Jste spokojeni? Já našel jen jeden na internetu v Týnu nad Vltavou,A jedno doporučení do Prešova /Slovensko/ což se mi zdá poněkud z ruky.Díky za pomoc.Petr.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

2.9.2016 v 15:06 | Nahoru | #1
Ani nevím, zdali zde mám vůbec plýtvat časem. Šuma má pravdu a ač jsem na motorkářích už dost let, jsem tu málo kdy a jak vidím, o nic nepřicházím.

ANOVK-chcete se zde něco dozvědět? Já taky. Takže s p. Hodným i jeho technikem jsem mluvil několikrát a probírali různé věci. Po telefonu nedovedu odhadnout, jak opravují motorky, ale je velice slušný a ví kde co. Plánuji, že se tam někdy stavím a uvidíme. Ale dal mi p. Hodný dobrý typ na opravy GL.

Jedná se o p. Radka Pokoru z Opavy - www.chrome-galaxy.cz. Ani jsem netušil, že se známe už dlouho. Kdysi mi opravoval Dragstara 1100. Je to slušný člověk, ceny řekne či odhadne předem, jsou bych řekl normální, zbytečně nekecá, nikoho za jeho zády nepomlouvá a já jsem celkem spokojen. Navíc sídlí v pěkném areálu a lze se s ním dobře domluvit. Je zřejmé, že někdo může mít jiný názor či zkušenosti, ale tak už to chodí.

ANOVK pouvažuji o tom, že popíšu způsob opravy u Winga, ale až podzim-zima. Nevím, zdali to bude někoho zajímat. Třeba to porovnám s Pokorou.

Chtěl bych tu upozornit na jednu věc z vlastní zkušenosti a BigRad mi je svědkem. Na GL mé přítelkyně byly namontovány rovné ventilky. Nějaký důvod ohledně ohýbání při vysoké rychlosti či co. Dle mého názoru kravina, je tam PVC podpěra. V Rumunsku se jí zdálo, že GL nějak plave. Chtěli jsme zkontrolovat resp. dofoukat vzduch, Wing říkal kolem 3-3,1 atm. Ale člověk u pumpy, který měl na starost jen vzduch a adaptéry, nemohl kola s rovným ventilkem nafouknout a navíc - jak jsem doma zjistil, 0,5 atm ufouknul. Byli jsme zkrátka v háji. Zbytek cesty cca 1500 km na podhuštěném předním kole. Ale pro ty, kteří tuto zhovadilost na svých GL a jiných motorkách mají, mám radu. Sehnal jsem adaptér, který se na rovný ventilek našroubuje a ten adaptér má 90° nebo i 120°. Pak se kolo nafouká, adaptér vyšroubuje a je klid. Něco podobného viz: http://www.bikespor...entil-av_4000037470.

Ano, Wing má opravdu dobré ceny ND, ale cena za jeho montáž bude určitě vyšší.

Naposledy editováno 02.09.2016 15:13:38

(reakce na) dobrý servis

4.9.2016 v 19:19 | Nahoru | #2
AloisNowak> takhle nějak jsem si toto téma představoval.Konkrétní rada a varování před(, jak se na první pohled zdá),takovou banalitou jakou je ventilek,ale i ten, jak je vidno,může pěkně nasr...Chci říci pozlobit.Dík.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing zjedz 2 10.3.2024 v 23:16 zjedz
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing Polous 16 7.2.2024 v 12:25 Danielodek
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing winner820614 6 22.10.2023 v 13:29 winner820614
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing Tommp3 47 2.9.2023 v 09:46 Číkus
kvalitní baterie [1, 2, 3] Honda GL1800 GoldWing šuma 85 5.10.2022 v 16:43 MotoMike