globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enfield Diesel - přihlášení
 
15.2.2015 v 12:06
Ahoj všem,

mám doma v garáži několik Dieselových Enfieldů přivezených z Indie, které renovuji - viz. profil.

Bohužel je zde nejde příhlásit (dovoz mimo EU, starší 8 let, bez homologace, bez schválení ES)

Přihlášení na veterány díky velmi aktivní snaze importéra aktuálně nejde, protože mu individuálními dovozy utíkají kšefty, takže účelově blokuje jejich veteránskou registraci.

Legální přihlášení možno např. v Německu nebo Polsku, kde nejsou tak přísné normy ohledně dovozů a následně to jde u nás, protože moto už bylo registrováno jinde v EU. Pokud někdo máte jiný, rychlejší a levnější nápad a možnosti, jak to přihlásit, prosím o SZ.

Prosím pouze konstruktivní debatu, příspěvky o tom, že mám smůlu, ničemu nepomohou. Motorky mám v garáži jako fanda značky, coby sběratelský a technický unikát ale rád bych se projel dál než po dvoře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enfield Diesel - přihlášení

16.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #1
J.M.K.> Jj, s menšími úpravami - podvozku (tlumiče), brzdy apod. je to ideální cestovní stroj do zemí 3. světa...spotřeba nula nula nic, jezdí to patrně i na použitý fritovací olej...

(reakce na) Enfield Diesel - přihlášení

16.2.2015 v 22:50 | Nahoru | #2
2stroke> Neznám podrobnosti použitého motoru, ale je-li to klasika s čerpadlem na způsob klasického řadového, tak skutečně "schramstne" skoro cokoli, co vypadá jako olej a dokáže to mazat. Na cesty pár km pro mlíko to nebude ideál, ale na delší štreky by to bylo výborné. Měl jsem sice docela nahnáno jezdit do práce na skútru 50ccm na 3km úseku, kde zrovna nebyla prakticky žádná kloudná krajnice a být předjížděn kamiony s 30cm bočním odstupem nebylo dvakrát echt, ale na takové klasice, kor s unikátním nafťákem, bych se toho nebál - zajímavý to jev.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist