globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motolékárnička
7.2.2015 v 21:41
Čus lidi mám dotaz jestli někdo má Hondu Rebela 125 kam se dává lékárnička když nemam brašny a nechci je kupovat tak někde musí být místo poraďte pls ? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #1

Johann píše: Vy jste střelci, teda...
To já vozím sebou hodně věcí, pro pocit sucha a bezpečí. Nevyjmenuju všechno, ale jen nejnutnější:

Lékárnička (moto)
Žárovka do přední lampy 3x
Žárovka do zadní lampy 2x
Žárovka do osvětlení RZ 2x
Žárovka do ukazatelů směru 4x
Žárovka do kontrolek 3x
Pojistka 15A trubičková 5x
Pojistka 3A nožová 5x
Lepení a knoty (souprava)
Bowden spojky (kompletní)
Bowden plynu (kompletní)
Bowden zadní brzdy (jen lanko+svorky a napínací tyčku)
Ventilek (bezdušový) 4x
Měřič tlaku v pneu 1x
Souprava nářadí (klíče vel. 8 až 19 v souvislé řadě, vč. klíče na svíčku)
Nimbus (sada co potřebuji - asi tři velikosti)
Šroubovák 2x (velký, malý)
Svíčka NGK (typ si nepamatuji) 3x
Souprava na čištění chromu a celkové čištění lakovaných částí
150ml destilky ve spešl kapsli na dolití baterky 2x
Pumpička 1x
Izolační páska 2x
Vteřinové lepidlo 50ml lahvička 1x
Měděný drátky na čištění trysek (souprava)
Spray na hledí helmy 1x
Speciální svorka na nouzovou opravu lanka 5x
LED čelovka vysokosvítivá na nutné opravy v noci
Náhradní hadice ku chladiči oleje 2x
Náhradní tesnění tamtéž 5x
Plastové řemínkové spojky na utažení čehokoliv 20x (různé velikosti)
Olej 10W40 1 litr v origo lahvi
Rezervní brejle (tedy dioptrické, mám je napsaný v ŘP)

Hodně jsem toho nenapsal, ale jedna veselá příhoda: Zastavili mne a klasika: Fouknout do testeru, lékárnička, žárovky a další. U žárovek otázka: Pane řidiči, proč jich máte tolik?
Odpovídám, jak jsem nahoře popsal, k čemu a kam jsou. A tyto čtyři? Ptá se policista. Odpovídám: Jsou do ukazatelů směru. A proč čtyři? Opět otázka policisty. Inu, říkám, to kdyby ruply všechny čtyři najednou. Policeman už neřek ani popel, jen jeďte! Jeďte! Ani papíry vidět už nechtěl. Normálně jsem ho úplně psychicky rozložil...



jestli neni lepsi, koupit nejakou zabehlou znacku moto, na ktere se ti vetsina techdle veci nevys*ere ani za 50 000 km. A nedovedu si predstavit tohle s sebou tahat na kazdou vyjizdku :) vazne? sprej na hledi? 3x svicka? 2x hadice k chladici? nezapomnel jsi tam pripsat jeste 5x rezervni kolo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motolékárnička

10.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #2

Quikec píše: jestli neni lepsi, koupit nejakou zabehlou znacku moto, na ktere se ti vetsina techdle veci nevys*ere ani za 50 000 km. A nedovedu si predstavit tohle s sebou tahat na kazdou vyjizdku :) vazne? sprej na hledi? 3x svicka? 2x hadice k chladici? nezapomnel jsi tam pripsat jeste 5x rezervni kolo?



Sprej na hledí? Třeba vyčistit plexi od svinstva a hmyzu, dřít to nasucho asi nebude ono a sprej je malý, lahvička s tlakovou pumpičkou je asi 10 cm dlouhá. Prostě se mi ty věci líbí. A což je nepochybně hlavní, kupuju si je za svý.
Pokud se svíčky týká, všeobecně platí, že (a to je všeobecně známo), že i nová nemusí pálit. O žárovkách to samý. A pak je tu problém. Zbytečnej.
Také bych neřekl, že by se motorka srala: Pravda, po nakitování na 110ccm to nelibě nesla převodovka (ložiska) a spojka (původní třílamelová pro 50ccm měla snahu klouzat) musel se též nechat předělat zadní náboj (větší tah). Nakonec to vyřešila komplet nová licenční Opice na 125ccm s pětilamelovou spojkou. Zcela bezproblémová, pouze bylo třeba si zvyknout na jiné řazení 1 dolů-234 nahoru a poměrně dlouhou čtyřku, která je při 6500RPM už na 75-80 km/h. Následně silnější řetěz a jinou rozetu pochopitelně. Kupovat novou motorku?? Proč??
A taky kde seženu malou a lehkou motorku (85kg suché váhy) a nízkou (sedlo 550mm nad silnicí) s tuhým polštářkovým rámem, který se nekroutí a drží stopu. Navíc po zimě bezproblémově startuje, žádný nasrávky, tahá do kopců 8-10% krpál dává ještě za 4, tak o co vlastně jako jde?
Chladič byl dokoupenej a hadice k němu skutečně stály za hovno (Čína). Servisman řekl, že mi dá nový, ale já na to, aby to neřešil. Koupil jsem si obyčejnou nepancéřovanou hydrauliku u Špácala, metr za 25,- peněz a spokojenost dodnes.
Nenechala mne zatím nikde a to ji mám už osmý rok. A navíc je to pohledově zajímavý stroj,(je to replika Hondy Jazz, vyráběné okolo roku 1979) kam přijedu, očumování a dotazy. Zvuk má hezkej, pohodlná na jízdu, po 300 km stále svěží a bez únavy. Pro mne dobrá, protože v mládí jsem měl fatální bouračku a těžký úraz páteře. Velkou motorku bych prostě nezvládl, protože už kdyby mi jen pouze padla, nedokázal bych ji zvednout.
Tak nějak mám z toho divný pocity, jako bych ani nebyl na motorkářích, ale na novinkách. Nic nikomu nevnucuju, na čem jezdím a co si vozím sebou, je přeci moje věc. Nebo snad ne, pokud se pletu, opravte mne. Děkuji.

Naposledy editováno 10.02.2015 19:25:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist