globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory VFR 750
31.1.2015 v 19:55
Ahoj, zajímám se o tenhle motor.
Tady na foru jsem si něco přečetl o rozdílech mezi různými verzemi, mmj pohon vaček, seřizování ventilů...
Potřeboval bych tyhle verze rozeznat od pohledu. Ideálně fotky, vyražený typ na bloku ap
Děkuju.
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory VFR 750

8.2.2015 v 13:50 | Nahoru | #61

Quasar píše: Pher> Motor měl 75kg včetně svodů bez reduktoru. Výkon to mělo vyšší než Subaru EA 81 (59kw), protože zapůjčená těžká vrtule se přetáčela o cca 500 ot. min.. Nechal jsem si udělat speciál s větším úhlem náběhu( o 4 stupně)a hlubší listy. To se trefilo přesně a motor na max. otáčky točil 5100 (to už byl pěkný šrumec). Na horizont to letělo na 3700ot.min. a když to dobře nosilo tak i na 3600.



Hmm, tady se lítá :) výběr motoru jsem měl jasný. Suzuki 1,6 od Drahošů. Nemá 75, ale 86 kg, nicméně je to vodník, tj. v zimě vyroluješ, zahlásíš se a letíš, žádné ucpávání větracích průduchů v masce jako u Rotaxů. Totéž při klesání z FL65 na zem - můžeš klidně letět s vypnutým motorem, při zařazení do okruhu brnkneš o startér a přistaneš - nemusíš řešit teploty.

Celé je to, s reduktorem s příčně zubatým řemenem, lehčí než neupravený motor VFR.

Při tebou uvedených otáčkách vzlétám a pak držím horizont ve dvojím.
V sóle stačí na vz/let pouhých 4800/3300 ot./min
Jo, a bere to jen 7 l/h v sóle a 8 ve dvojím. To Rotaxáci nedokážou odpustit.

(reakce na) Motory VFR 750

8.2.2015 v 15:45 | Nahoru | #62
Pher> tak to si tady stáhni servisní manuál ke konkrétnímu tipů a budeš vědět. Ale na partsdepot je to bych řek lepší, dohledáš kde jakou pružinu.
Lítat budu v Krnově, litá se tu i vlna, ale to je ještě daleko, ještě jsem nezačal 😁

(reakce na) Motory VFR 750

8.2.2015 v 21:07 | Nahoru | #63
Pher> Krabička č.1 je regulátor dobíjení - 750 neměly žebrovanej a č.2 bude nejspíš filtr, aby membrány karburátorů nesály bordel.

(reakce na) Motory VFR 750

8.2.2015 v 21:54 | Nahoru | #64
rrss> Tak to je suprová váha. 75kg bylo bez reduktoru, tak to jsem na stejné váze. Od Drahošů mám hydropneumatický tlumící jednotky a super. Pozor na zubatý reduktor. Nenech motor tlouct na volnoběh, ale lehce přidej, trhá to zuby na řemenu a pak ti odejně celý výkon právě při startu, kdy potřebuješ plný výkon. Také jsou nevhodná elektronová reduktorová kola, která se brzy vydřou. Já se vrátil po letech nouzáků k spolehlivému spojení klasických, dostatečně dimenzovaných klínových řemenům a byl pokoj. V mém okolí došlo také k více nouzáků díky vytrhání zubů a já sám jsem to absolvoval 3x. Jakmile najdeš na řemenu jakoukoliv trhlinu nezi zubem a samotným řemenem, okamžitě ho vyměň!!!!

Naposledy editováno 09.02.2015 09:51:33

(reakce na) Motory VFR 750

9.2.2015 v 00:28 | Nahoru | #65
rrss> díky za tip, mrknu na to.
Každopádně motor z VFR mne zajímá i kvůli možnosti řazení. Majitel rogala tuto domněnku potvrdil a dodal zajímavé výkony a spotřeby. Zajímavá varianta ke stavitelné vrtuli...

Otázka reduktorů je dost široká, včetně momentu setrvačnosti vrtule ap. Další detail je ohybový moment na klikovce způsobený tahem řemenů...

Mary.VFR: Nějaký filtřík by to teoreticky mohl být. Pán detaily neřešil, jak to vzal do ruky, tak to pověsil a tříkolku

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750

19.2.2015 v 16:10 | Nahoru | #66
Dej pak vědět jak to dopadlo, jsem zvědavý.

(reakce na) Motory VFR 750

20.2.2015 v 00:42 | Nahoru | #67
satandha> to bude jeste chvili trvat
Ted znam parametry nekolika vhodnych motoru a muzu podle toho pokracovat s projektem...

Motory VFR 750

20.2.2015 v 15:12 | Nahoru | #68
No tak držím palec. BTW nenapadlo tě zkusit motor rc46? Je to 800 vstřikování, rozvody stále soukolí a bez V-tec.
No já se každopádně těším až v březnu prodám kawu, sleze sníh a hurá na letiště.

Motory VFR 750

20.2.2015 v 15:22 | Nahoru | #69
taky bych řekl, že spolehlivá stříkačka bude ok a rc46 je nej volba

Motory VFR 750

21.2.2015 v 17:39 | Nahoru | #70
Po pravde mam z te strikacky obavy. V jednoduchosti byva spolehlivost, coz bych priradil spis karbecum.
Vstrikovani obcas reaguji na spatnou funkci nejakeho cidla vypnutim.
Nevim, jak ma rj naprogramovanou VFR.
Existuje nekde schema el zapojeni, kde by byly videt vsechny komponenty, cidla a kurvitka toho vstrikovani?
Vi nekdo, co se stane, kdyz prestane fungovat vaha? teplotni cidlo? snimac otacek? nevim co jeste to obsahuje?

1 reakcí na tento příspěvek Motory VFR 750

21.2.2015 v 18:27 | Nahoru | #71
To nevím ještě se mi nikdy nic takového nestalo. Ale je fakt že tam je vic věcí co se můžou poslat, palivovým čerpadlem počínaje. V tom máš asi pravdu. Tady v katalogu motorek si najdi VFR ročník 98 az2001 stáhni servisní manuál tam to bude.

(reakce na) Motory VFR 750

21.2.2015 v 22:57 | Nahoru | #72
satandha> podávací čerpadlo je to nejmenší, dá se zdublovat.
Modrá smrt, to je hlavní nebezpečí

Motory VFR 750

21.5.2015 v 10:06 | Nahoru | #73
Jak pokračuje stavba Ul? Já už začal výcvik na blaníku. Je to supr, ale pravda není to až taková prdel jak jsem myslel . Až na vývrtky je to nádhera.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 6 25.7.2023 v 16:18 Gahan37
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 PetrZephyr 3 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 Lech 12 27.4.2023 v 16:33 Gahan37
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 Mates_Rider 10 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 Honda_VFR 14 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM


TOPlist