mám představu o velkém cestovním enduru se kterým bych rád brázdil naši vlast a přilehlé okolí v poměru 80% silnice převážně okresní a 20% polňačky a spojovačky. Jízdy převážně jednodenní a solo. Časem snad přesvědčím manželku na delší cestu, ale chvíli to potrvá .
Rozhoduji se mezi Afrikou a 1100 GSem, cenu bych rád udržel do 80 tis.
Můžete mi někdo poradit, čeho se držet (kromě řidítek), čeho se vyvarovat a které mašině dát přednost ???
Díky všem za rozumné odpovědi
Naposledy editováno 23.01.2015 10:37:01
3 reakcí na tento příspěvek rozhodování mezi Africa Twin 750 x BMW 1100 GS ???
Proto je jich málo na prodej a cena dolu jen tak nepujde ba naopak. Tuctových motorek je mrak, ale pořádných mašin si majitelé váží a neprodávají je i když nemají nejmodernější pytloviny.
Ten kdo tady píše že je nudná tak jezdí pod její možnosti. Mnohem víc v terénu vyjede než gs i když je váhově stejné .
Na dálnici běžně a s prstem v prd..i jezdíš v klídku 140km a aji ve dvou.
Mraky lidí jezdí dálkové trasy a opravdový offroad , které by nové rádoby endura nezvládli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozhodování mezi Africa Twin 750 x BMW 1100 GS ???
furt píše: ..Na dálnici běžně a s prstem v prd..
Tak to bych chtěl vidět
Vše se dá,i na R1 svět objet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozhodování mezi Africa Twin 750 x BMW 1100 GS ???
furt píše: Ok africa nemá na dnešní uspěchanou dobu třeba výkon ,ale pořád je to kus poctivé motorky.
Proto je jich málo na prodej a cena dolu jen tak nepujde ba naopak. Tuctových motorek je mrak, ale pořádných mašin si majitelé váží a neprodávají je i když nemají nejmodernější pytloviny.
Ten kdo tady píše že je nudná tak jezdí pod její možnosti. Mnohem víc v terénu vyjede než gs i když je váhově stejné .
Na dálnici běžně a s prstem v prd..i jezdíš v klídku 140km a aji ve dvou.
Mraky lidí jezdí dálkové trasy a opravdový offroad , které by nové rádoby endura nezvládli.
ještě dodám, že za těch 12 let co afriku mám, jsem na ní najezdil přes 80 tis.km, z toho asi 50 tis.km v tandemu s naloženými kufry a výkon je pro mne na normální cestování naprosto dostačující. Vyšší cena je vykoupena spolehlivostí a nepotřebou náhradních dílů. Já za celou dobu vyměnil pouze palivové čerpadlo a spojkové lanko(preventivně). Ode mne ale určitě nekoupíš, páč u mně Afrika dožije - nebo já u ní .
Naposledy editováno 24.01.2015 19:59:30
furt píše: Ok africa nemá na dnešní uspěchanou dobu třeba výkon ,ale pořád je to kus poctivé motorky.
Proto je jich málo na prodej a cena dolu jen tak nepujde ba naopak. Tuctových motorek je mrak, ale pořádných mašin si majitelé váží a neprodávají je i když nemají nejmodernější pytloviny.
Ten kdo tady píše že je nudná tak jezdí pod její možnosti. Mnohem víc v terénu vyjede než gs i když je váhově stejné .
Na dálnici běžně a s prstem v prd..i jezdíš v klídku 140km a aji ve dvou.
Mraky lidí jezdí dálkové trasy a opravdový offroad , které by nové rádoby endura nezvládli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |