bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

24.2.2015 v 22:39 | Nahoru | #1
XVavron> Benz tehdy bojoval ale s uplne jinymi problemy. Nebylo tehdy ani poradny palivo, ani karburatory, ani se nevedelo nic moc o tom jak to ve spalovacim motoru funguje. Rotacni motor vzniknul v jine dobe a byly tam uz z tehdejsiho pohledu ocividne problemy, ktere tvurci bagatelizovali prave tim, ze se to vyresi ...ale placaty spalovak, naprosto nevyhodne podminky pro mazani a chlazeni tesnicich list, nerovnomerne zahrivany blok(z jedne strany chlazeny, z jedne strany roztapeny), problemy s chlazenim pistu apod. A to jen proto, aby motor byl o neco mensi a mel min vibraci. Nakonec po pravu zvitezil ortodoxni motor, kde je pekny kompaktni spalovak, ventily a kulate krouzky ktere krasne tesni a vydrzi veky. No a kdyz je dost valcu(treba 6 ), tak ani vibrace nejsou problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

24.2.2015 v 22:53 | Nahoru | #2
Jindra650> Asi máš pravdu, hádat se nebudu. Je fakt, že tenkrát to zapalovali přes platinovou trubičku a používali místo benzínu uhelnej prach. Kvůli tý tepelný nerovnoměrnosti jsem právě chtěl dělat tu tepelnou a flow analýzu - část, kde dochází ke spalování, bude muset bejt chlazená proudem kapaliny, opačná část si asi vystačí se žebrama...možná i bez nich... Fakt nevim, dořešil jsem mechaniku rozvodů, směsnej poměr, kompresní poměr a nástin tlakový křivky a dál jsem se nedostal. Musim dělat věci, který mě živěj...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist