bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

24.2.2015 v 22:53 | Nahoru | #1
Jindra650> Asi máš pravdu, hádat se nebudu. Je fakt, že tenkrát to zapalovali přes platinovou trubičku a používali místo benzínu uhelnej prach. Kvůli tý tepelný nerovnoměrnosti jsem právě chtěl dělat tu tepelnou a flow analýzu - část, kde dochází ke spalování, bude muset bejt chlazená proudem kapaliny, opačná část si asi vystačí se žebrama...možná i bez nich... Fakt nevim, dořešil jsem mechaniku rozvodů, směsnej poměr, kompresní poměr a nástin tlakový křivky a dál jsem se nedostal. Musim dělat věci, který mě živěj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

24.2.2015 v 23:30 | Nahoru | #2
XVavron> Problem vsech tehle analyz je ten, ze vystup je jen tak kvalitni, jaky mas vstup a kdyz nemas poradny vstupni udaje a to proste nemas a mit nebudes, tak to ani nema cenu delat. Uz i jen delat 1D analyzu takovyho motoru v softu jako je GT-Power, Wave, nebo Lotus nema smysl, protoze si tam vycucas mrte koeficientu z prstu a vyjdou ti hausnumera, ktery ani trendama nebudou sedet s realitou. To samy s tepelnyma analyzama, jsou strasne haklivy na okrajovy podminky, skutecny koeficienty prestupu tepla. Das je blbe a muze ti vyjit treba to, ze nejaky misto ti vyrabi teplo apod. Zrovna rotacni motory privedly k bankrotu nejednu firmu, treba NSU. Experimentovali s nim vlastne vsichni a Mazda si ho drzela jen jako znamku prestize, nikdy se to nedostalo jinam nez do nekolika modelu rady RX, coz taky o necem svedci. Ale uz dost presvedcovani ...vic me zajima vozidlo, do kteryho budu moct zamontovat svuj bajecny a skvely agregat JÁVA XXX OHC ...takze sup sup kresli a dej to pak sem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist