dovoluji si, sem dát video pro nás neználky, Ze kterého je krásně vidno jak se nastavují ventilové vůle (video 1).
A na videu 2 zase jiný zručný človíček skládá celou ventilovou hlavu a usazuje jí na motor. S tohoto videa je zas vidno, že složitá ventilová hlava je vlastně docela jednoduchá záležitost o pár součástkách.
Je zde i dodržení správné polohy klikové hřídele vůči vačkové hřídeli, respektive ozubenému kolečku přišroubovaném k vačkové hřídeli.
V podstatě se ryska magneta zapalování na klikové hřídeli, které je pod krytem většinou na levé straně nastaví proti rysce na karteru (blok motoru). A v této chvíli kdy je kliková hřídel nastavena na rysku, musí být i ryska ozubeného kolečka vačkové hřídele proti rysce na hlavě motoru.
Když jsou obě hřídele ve správné poloze na ryskách změříme vůli ventilů, případně ji seřídíme.
Video 1 -
Video 2 -
Snad to pomůže i dalším. A doufám že tu nekecám hovadiny.
Všeobecně bude princip seřizování ventilů a nastavení klikové a vačkové hřídele podobný.
Čau Pavel
1 reakcí na tento příspěvek Ventilové vůle - ventilová hlava 2V - Pitbike
Kdyby se tady nekecalo o tom jaký jsme blbci, že zakládáme takovéto témata, ale hovořilo k věci, tak by věcných témat s rychlími informacemi bylo více. A ne vlákno bůh ví s kolika stránkami kde si nadáváme.
Jsme snad na jedné lodi nééé?
Naposledy editováno 07.01.2015 18:45:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventilové vůle - ventilová hlava 2V - Pitbike
Bramborovy_kral> Asi jsi nepochopil, že toto vlákno není pro lidi, kteří jsou vědomostně na takové výši, jako ty.
Kdo informace tohoto typu neopotřebuje, prostě je přehlíží. Není potřeba se tu o nikoho otírat za jeho snahu a dobrý úmysl. Takže pokud neumíš pomoci nebo dobře poradit, zdrž se svých projevů. Jsi zářným příkladem toho, že s věkem nepřichází rozum a už vůbec ne moudrost.