globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lakování veterána
Zdravím všechny veteránisty,
Protože od dokončení renovace kývačky už uběhl nějaký rok a nyní mám péráka ve stavu před lakem chtěl bych se zeptat někoho, kdo renovaci v poslední době dokončil na otázku ohledně laku. Všechny díly jsem velice opatrně obrousil a pak ještě opatrněji opískoval a zabalil do fólie abych je (alespoň částečně) ochránil před působením vzdušné vlhkosti do chvíle, než se do nich pustí lakýrník. Díly jsou už vyvařené, porovnané,... prostě předpřipravené, jen je "fouknout".

K věci: dostal jsem kontakt s výbornou referencí(kvality zpracování) na dva lakýrníky u kterých jsem poptal cenu. Odpovědí bylo 15 a 18.000kč (oboum jsem sdělil, jak jsou díly k laku "předpřipravené"). Tato cena mě trochu zarazila, protože v době, kdy jsem dělal kývačku byly ceny lakování 12-14tkč za kývačku a 9 až 11tkč za péráka v "nepředpřipraveném" stavu a protože kompromisy dělat na pérákovi nebudu, hlavním kritériem při výběru toho, komu lak svěřím, bude kvalita jeho zpracování. Nechci však už věci přeplácet a tak se ptám, zda cena 15-18.000 je úměrná pracnosti a ceně materiálu za lakování (včetně linek) na péráka.

P.S.: vím, že skalní veteránisté řeknou, že ty laky nikdy tak lesklé nebyly, ale já chci aby se pérák líbil mému oku a tak jediným ústupkem oproti originálnosti bude lesk laku.

1 reakcí na tento příspěvek Lakování veterána

7.1.2015 v 15:05 | Nahoru | #1
Za kejvačku bych neplatil. Originál lak tyky nebyl nic extra. Ale když chci normální motorku mít lakovanou pořádně, tak si radši zaplatím. Já se u svý kejvačky rozhodl fouknout si to sám, protože mě to baví a s výsledkem sem spokojen.

Hodně zdaru!

Jediný co bych udělal jinak je koupě kompresoru. Kdybych zase lakoval něco většího, koupil bych dvoupísťák a min. 50L. To prcání se s 25L vzdušníkem mě dost štvalo. Furt sem musel čekat, kolísal tlak.

Naposledy editováno 07.01.2015 15:07:32

(reakce na) Lakování veterána

12.1.2015 v 23:18 | Nahoru | #2
PetrL3> Já mám k dispozici dílnu s hodně velkým kompresorem (vzdušník má 2000L), ale prostě učit se lakovat na pérákovi nechci. Možná se do toho pustím a naučím se to třeba na Jawetě. Problém je, že teď absolutně nemám čas (nevymlouvám se, práce je teď mnoho) a péráka chci mít do léta.
Dolin> vím, že se nechá udělat lecos, ale nechci všechno z garáže stěhovat/přikrejvat nějakejma foliema.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin


TOPlist