globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???
27.12.2014 v 17:03
Zdravím,chtěl bych zakoupit 180.4.5 R.v.96. Zajímalo by mě, kolik bylo těchto posledních typů vyrobeno... Nemohu se nikde dopátrat. Mam na mysli pouze model s primazavanim a bezkontakt zapalováním. Diky Radek Strakonice

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

27.3.2015 v 08:38 | Nahoru | #31
Kotouč a AL kyvku dávali už na 487.3. 487.4.5 je 12V, bezkontakt. zapalování, přímaz Mikuni, gripy a přepínače na řidítkách jsou lepší z Cagivy a spínačka už je na normální klíček.

1 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

31.8.2015 v 23:48 | Nahoru | #32
To všechno tam mám ale v TP 487.4. V bloku motoru bez odfuku převodovky olej s toho lítá jak dˇas. To co jsem psal o dobré motorce beru zpět. Čezeta vychytat nejde-nikdy. Když se jí občas stane že funguje tak ano ale to je spíš náhoda. Možná někde existuje mág který má na každou mouchu nějaký recept ale to už je asi jednodušší postavit novou motorku.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

1.9.2015 v 10:23 | Nahoru | #33
Tož já nevím...
Jednodušší motorka snáď ani byt nemože.
Mladý, opravdu technický antitalent, na ní najezdil tisíce kilometrů bez závažnějšího problému.
Jó, než se na to došlo, co je blbě (v mém případě kvalita ložisek), dosť sem si užil.
Po temto martýriu motorka jede, svítí, brzdí, neteče z ní olej ...
Ale je tam VAPE , bezbaterková úprava a kardan chudých.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

1.9.2015 v 13:07 | Nahoru | #34
Jirka4137>

(reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

1.9.2015 v 13:26 | Nahoru | #35
milan1963> Možná to vidím moc černě ale já tam opravdu mám těsnění vnitřku předlohy 2X za sebou (oba druhy) a ještě navíc kolem gumové těsnění z Jawky o třetinu mínˇ oleje a furt to chčije. Zlatá Jawka 639.

Naposledy editováno 01.09.2015 13:26:57

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

1.9.2015 v 17:09 | Nahoru | #36
Těsnění spojkové tyčky, to, co se prodává, má všechny znaky sabotáže.
To zkrátka fungovat nemože.
Já tyhle sériové motorky neznám, ale když sem to u kamoša kupoval, myslel sem si, že si dělá srandu.
Tak sem si zkonstruoval vlastní a pokoj svatý.
Těsnění u řetězového kolečka - všechny pokusy, i tovární s jakýmsi profilovým superantikontramulti těsněním sů k hovnu.
Zadarmo tady prozradím jediný trvale funkční a demontáží nezkurvitelný fígl - pod pojistnů podložku dat 1mm silnů talířovů pružinu a je vymalováno.
Jasně, nelze to považovat za hermetický spoj, ale ten prd oleje, co tím unikne ven, je galaktický rozdíl proti původní olejničce.
O-kroužek na řadičce je jasný.
Tohle dotěsnění motorky sem si udělal proto, že su na zaolejované stroje háklivý a taky mám enom jedny nervy.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

1.9.2015 v 17:49 | Nahoru | #37
Koukám, že někdo objevuje Ameriku.

jen trochu hledat.. http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/povalecnavyroba/prehledvyroby.html

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

2.9.2015 v 00:00 | Nahoru | #38
Njn zajímavé ale tady byla řeč o 487.4.5 a tabulka to semlela na jednu hromadu všechno. Navíc nepořádek v značení jednot. modelů mě nikdo nezapře. Vyrábělo se všechno možné pohromadě a značilo různě.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

3.9.2015 v 23:29 | Nahoru | #39
Však se tomu mezi zbrojovákama říkalo: "motorky ze zmetků" bakelitky stály za hovno, protože se to šilo už na koleně, motor měl kvůli hluku těžce přiškrceno a jede neobyčejně blbě, původní 477 je proti tomu raketa.... navzdory typovému označení je na tom namontováno i původně od fabriky kde co... Jsou šestivoltky s kotoučem, 12V bez kotouče, blinkry jednou ty, podruhý ony.... Jediný výhody jsou že se to ohledně jízdních vlastností slušně chová a brzdí, pod sedadlo se vejdou nezbytnosti a spoustě lidí se to líbí...

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

3.9.2015 v 23:46 | Nahoru | #40
No mě se právě na tom nelíbí to že motorka s najetýma 20tisícema km je zralá na G.O. Jinak ta koncepce má určitě široký okruh zákazníků i mě se hodí motka na pole do lesa na ryby. Řekl bych že třeba pro jawu dělali motory pečlivěji nebo se ve větším objemu nějaká ta chyba ztratí.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

6.9.2015 v 21:48 | Nahoru | #41
je to podle zacházení, někdo zkurví motor hned, jinej na něm najezdí mraky...

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

7.9.2015 v 08:42 | Nahoru | #42
Holka 487.4.5 v plnej palbě s 1000 km bude na prodej

Naposledy editováno 07.09.2015 08:42:55

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

7.9.2015 v 21:05 | Nahoru | #43
Tak nevím ale kolegovi 477 tak jako moje 487 nejede. Problém jsou hlučnější ložiska na klice ale dokud to pojede moc to neřeším. Jak jsem psal jinde odfuk převodovky pořeším při G.O. motoru do té doby to bude origoš strakonická olejnička.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

10.9.2015 v 17:48 | Nahoru | #44
Jirka: seřízení, zacházení, neschopnost využít motor zcela - to je rozšířeno u většiny uživatelů.

Motor 487.3 je líná ekosvině, na první provedení 477 se nechytá, rozdíl je až nepochopitelně dramatickej, protože 487.3 jede stejně blbě jako 125/476

Ohledně GO - olejnička to bude na věky věků, teče to jinudy než mezi karterama, což je společný pro všechyn český motory... i ten strakonickej čtyřtakt je trochu olejnička, ale zase to hezky jede....

Naposledy editováno 10.09.2015 17:51:37

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

10.9.2015 v 19:15 | Nahoru | #45
Teče to přes spojkovou tyčinku. Když jsem ale dal do předlohy dvě těsnění za sebe -každé jiné -navíc gumové kolem předlohy tak to nemá proč téct. Při GO motoru vyvrtám origoš odfuk převodovky pak se to snad nebude tolik tlakovat. Zatím to odzvdušnˇuju přes napouštˇák. Jinak Zdenal psal že 487.4 má jet 120.
Podle mě utopie ale 110 by dát mohla.( S větrem v zádech )

Naposledy editováno 10.09.2015 19:18:09

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

12.9.2015 v 21:04 | Nahoru | #46
120 leda hovno... 110 je absolutní reálné maximum pro 477.1, motor 487.3 použité ve 487.4 jede reálně horko těžko kilo.. Budík ukazuje často bohužel totální bludy, kdy jsou i tací, kteří tvrdí něco o 140... Způsobeno je to tím, že se to prostě pajtluje, takže při různejch otáčkách to podle vibrací ukazuje někdy 20 (vytočená trojka), jindy 120 (4ka) a přitom jedeš 90....

Trochu pomoct se tomu dá tak, že se použije 15z sekundár, pak sice tachometr ukazuje ještě víc než by měl, ale aspoň je tam pak ta 4ka něco platná a dá se s tím s trochou skromnosti žít.

Je to trochu škoda, protože ten podvozek je celkem solidní, ale motor byl už tenkrát znásilněn limity - především hluku ale i emisí a prostě to jede blbě, blbě a blbě... Holt starý železo a nový normy... Vzducho to saje přes metr dlouhou štěrbinu v sedačce, tomu odpovídá otryskování karburátoru a vejfuk je taky přiškrcenej...
Vliv mazání ložisek kliky ze směsi už nejspíš takovej zásadní vliv mít nebude, válce a písty by měly bejt stejný.....

Vize by byla taková, že by se tomu možná dalo pomoct tlumivkou ze starýho provedení 477, otryskováním a úpravou filtrboxu á-la stará verze co byla v plechovej 487....
Bude to dělat ten kravál jako 477, ale možná by to pak normálně jelo...

Když jsem tu lenochoda měl, postupně dva kousky, tak zmenšením odporu sání a otryskováním podle 477 se to poněkud zlepšilo, ale nezkoušel jsem vyměnit i vejfuk, protože jsem žádnej navíc neměl.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

13.9.2015 v 18:36 | Nahoru | #47
No když myslíte...taky sem čuměl jak puk...
Ono to jede sice víc, ale je tam podívané se do válca, páč sem to nevydržel...
No a protože si myslím, že až takový rozdíl to byt nemože, usoudil sem, že sériovka 120 dá.
A když ne, tím líp .
Jo a tachometrem to néni. Páč mám stopky .

Naposledy editováno 13.09.2015 18:38:05

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

13.9.2015 v 21:38 | Nahoru | #48
To jsem taky dělal, že jsem to načnul jestli to není vyhoněný nebo prostě něco blbě a nebylo, motor bez opotřebení a prostě jede nahovno, protože je uškrcenej...

120 nedá žádná verze 175, i ty nejlepší s lehoučkým jezdcem nepřekonají ani za živýho boha 110 115.... ani ty první, ono to má sice dobrou akceleraci, ale převody jsou takový že s 15z sekundárem se motor na 110 dotočí na max a dál nejde... 16z sekundár je nahovno, protože to víc stejně nepojede a zleniví to...

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 12:18 | Nahoru | #49
Já sem se do válca podíval s fortunů v ruce .

1 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 12:22 | Nahoru | #50
Ten motor má určitě potenciál jet víc. Jako kluk jsem byl s kámošem na nově otevřeném okruhu v Brně asi 87,88. Vezl jsem ho na mojí 125ccm 476tce. Kamarád jel vyřizovat závodní licenci na další rok. Bylo to v půlce dubna (kosa jak hrom) na okruhu byl trenér silničářů kteří trénovali pod svazarmem.
Používali právě 476tky které upravené dávali 160km-h. Tenkrát mě ukecával atˇ mu ji prodám že jich mají nedostatek. Neprodal jsem ani jemu ani černˇochům na Kubu .
Spolužák měl motor ze 175 čízy v motokáře a taky to letělo jak čert. Pochází ze závodnické rodiny jeho bratranec několika násobný mistr republiky Jirka Sedlář bohužel už vavříny nevozí.
Sám jsem měl 477 přepletenou na 16tkách kolech teda s upraveným převodem kvůli kolům. Jela 115km-h měřeno kamarádem na kawě za mnou. Kývačky se na ni v zatáčkách nechytali jela 115 ale furt .

(reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 12:58 | Nahoru | #51
Jirka4137> jenže 477 ten problém nemá, motor 477 jezdí na svůj objem a to že vznikl koncem 60 let. velmi dobře... Na motoru se pak pár věcí ošulilo, nicméně ty nebudou mít takovej vliv, jako to, že v bakelitce musí sát vzduch ouzkou škvírou až od zadního světla a vejfuk je dost přitlumenej...

115 je absolutní maximum pro 477 s lehkým jezdcem.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 13:45 | Nahoru | #52
Na tem mojém verglu je budník sání z teho hitlerkovu a luft ide sicem z prostoru nad baterků.
To se mě zdá né až tak blbé řešení.
Kdyby to mělo nejaký ponorkový šnorchl, nenechalo by mě to chladným.
Vložka ve veyfucku je taková, jaků sem našel...páč už se nedaly sehnat celé kompletní výfuky a levé, mám futrál pravý a pajšl nejasného původu.
Možná, že je to ten starý, "laděný" .
Ten původní tam nebyl, páč předchozí ladič ho nahradil doutníkem z třindy a eště zlomeným, že aby ho mohl zvednůt a aby se oňho pěkně pekly nohy...




Vepředu je kotouč od děcka a eletriku to mělo 6V.
Tá je v krabici, na motorce je 12V VAPE.
V průběhu používání stroje jsem zjistil, že je sakra poznat zadní guma o čtvrt palce širší (dojížděl sem tu, co tam tuner zanechal), takže vliv na jízdní výkony má aj taková "prkotina".
S motorků jezdí mladý na ryby a užívá si protahlých ksichtů skůtristů, keří ho v dědině opovržlivě předjedů...no a mimo osady jim to vrací i s úroky, páč rozdíl v rychlosti je značný...a k temu všelijak trčící udice, podběráky, kýble...a blbec v gumákách na motorce...a eště takové .

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 20:53 | Nahoru | #53
Pěkná čezetka. Já jsem na 487.0 prosil kamoša s Kentojou 200 atˇ moc neujíždí. Dopadlo to tak že nestíhal už v 90. To měl novou motorku.
Tedˇ už s 80 kilama mezi lehké jezdce nepatřím ale dřív když jsem míval 60 a 750 yamahu nebo 9tku fireblade motorka moc často po obou kolech nejezdila.

Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

14.9.2015 v 22:44 | Nahoru | #54
Zdenal: to je původní trojka... ta má filtrbox ještě normální.. tam je třeba jen dodržet jednu věc, a to aby v kastlíku pod sedačkou nebyly narvaný píčoviny, protože to saje ještě přes sedačku kousek. To bude na půl cesty

Jinak na 477 jsem vejfuk z původní třindy - ten doutník co je i na bizonu - taky provozoval a zhoršení jsem nezpozoroval, nicméně původní vejfuk byl uvnitř tak shnilej že se nedal použít dál a původní parametry proto stejně neměl, navíc když na vejfukách 477 jezdí stejnej motor jako čz472, nepokládal jsem to za problém... Shnilej se vám možná bude zdát divný, nicméně on je s posilube uvnitř suchej.... Nicméně 477 je i tak dost uřvaná, což jde z části i na vrub sání, kdežto 487,4-5 je oproti ní tichoučká.

Ke skůtristům - klasika, 125ccm, většinou 4T čína nevalnýho výkonu a ješzě k tomu ždímačka... to se pak není čemu divit že jim ujede, když přeci jen objem nezanedbatelně vyšší, k tomu výhoda dvoutaktu a výkon je větší než u většiny skůtrů i u týhle trojky, která už má udáváno trochu míň...

2 reakcí na tento příspěvek Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

15.9.2015 v 15:53 | Nahoru | #55
No na ten komplex zapomenůté hadry sem taky došel...cucalo to lékárnu.
Motorka mě zostala jaksi nedopatřením - hajný ju měl coby služební a když viděl, jak okolo ní chodím se sepjatýma rukama a mumlám si ježíšmarja...tož esli bych mu ju nespravil.
No a když se po dvou týdnech optal, co to bude stát a já mu opáčil, že za díly sem už utratil čtyři tisíce...tož že si ju mám radši nechat.
Neco sem mu za ňu dal, ale moc to nebylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

16.9.2015 v 22:21 | Nahoru | #56
Zdenalbenal> Takže hajný chudák tedˇ chodí pěšky. No neva asponˇ se sveze mladý. Mě se svíčka momentálně už nezanáší ale uvidíme až zas přijdou tropy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

17.9.2015 v 15:18 | Nahoru | #57
Zdenalbenal> Podobně jsem dopadl s Jawou 632. Známý mi ji dal k opravě, já nakoupil ložiska, gumy, filtr, dal jsem vycentrovat kolo atd., no a když jsem mu řekl cenu, tak už ji nechtěl. Počítal s opravou do 500.- , jenže jen materiál stál mnohem víc...někteří lidé žijí stále v socialismu, kdy stál rohlík 30 halířů a benzín 4 koruny...Jawu jsem prodal, a to velmi dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

17.9.2015 v 19:23 | Nahoru | #58
Jirka4137> Ale nééé.
Vyfasoval služební Fóbii...a Babettu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

17.9.2015 v 20:18 | Nahoru | #59
Zdenalbenal> Škoda k mladému klukovi patří česká mašina. Přečti si s čezetou na GG. Tomu říkám frajer 400 kiláků na jeden zátah. Na číze mazec mě stačilo jet z Otrokovic do Dalešic. V 17ti na 476 jsem ale sjezdil kde co.

Naposledy editováno 17.09.2015 20:19:48

(reakce na) Čz 180/487.4.5 - počet vyrobených kusů???

17.9.2015 v 20:42 | Nahoru | #60
Jirka4137> Horeuvedené vyfasoval hajný .
Mladý jezdí na Zetoru celkem fest.
O prázdninách 2013 sem vyměnil ložiska na klice za s masivní kleců a od té doby najezdil přes deset tisíc.
Na první pohled nic moc, na druhý - je na vysoké a na motorce jezdí prakticky enom dva měsíce - přes prázdniny...páč poslední dva roky byl měsíc na jakési akci ve Španělsku...
On se nezdá, ale jezdí jak drak...a bez problémů, protože si na tem nic opravit neumí...enom si ju pod odborným dohledem připraví a je to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist