zvětším tuhost předních tlumičů na KTM 450 exc výměnou oleje.Jsem trochu vetší a nechce se mi je dávat štelovat nějakému odborníkovy za těžké peníze.popřípadě jaký olej
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Přední tlumiče
Nerikam ze vse co rikas je spatne - ale bud v tom mas malicko gulas a nebo to jen neumis podat...
Urcite je potreba rozlisovat funkci pruziny a tlumice - ale svym zpusobem se da jednim "nahradit" cast funkce druheho - pri prejezdu nerovnosti se pruzina zmackne a ulozi se do ni energie - kdyz se pruzina roztahuje - tlumic to brzdi a udela z pohybu pohyb plynulej... Kdyz je pruzina moc mekka, spotrebuje svuj chod uz treba na pulce nerovnosti a zbytek je rana do dorazu - tohle se da castecne eliminovat tvrdsim tlumenim primstlaceni - energie "nerovnosti" se castecne ulozi do zmacknuti pruziny a castecne se zbrzdi tlumicem - vidlice nechodi po dorazech - ale samo to zhorsi komfort a jizdni vlastnosti - takovehle nahrazeni spravne pruziny tlumicem je znouzectnost a rozhodne bych doporucil to na motorku jako je exc udelat spravne - tzn pruziny podle hmotnosti jezdce - neni to tak drahe a urcite to za to stoji...
assassin píše: Duritio : no serizeni "tuhosti" jaksi na centralu zadne motorky nenajdes - je to serizeni predpeti a kompenzuje se tim zatizeni motorky (zjednodusene) v zadnem pripade se ale nemeni tuhost pruziny - to je konstanta ktera vyplyva z materialu, poctu zavitu, prumeru a prumeru dratu ... To ze pruzinu hned od zacatku zatizis predpetim, nezmeni tyto parametry a tuhost je stale stejna.
Nerikam ze vse co rikas je spatne - ale bud v tom mas malicko gulas a nebo to jen neumis podat...
Urcite je potreba rozlisovat funkci pruziny a tlumice - ale svym zpusobem se da jednim "nahradit" cast funkce druheho - pri prejezdu nerovnosti se pruzina zmackne a ulozi se do ni energie - kdyz se pruzina roztahuje - tlumic to brzdi a udela z pohybu pohyb plynulej... Kdyz je pruzina moc mekka, spotrebuje svuj chod uz treba na pulce nerovnosti a zbytek je rana do dorazu - tohle se da castecne eliminovat tvrdsim tlumenim primstlaceni - energie "nerovnosti" se castecne ulozi do zmacknuti pruziny a castecne se zbrzdi tlumicem - vidlice nechodi po dorazech - ale samo to zhorsi komfort a jizdni vlastnosti - takovehle nahrazeni spravne pruziny tlumicem je znouzectnost a rozhodne bych doporucil to na motorku jako je exc udelat spravne - tzn pruziny podle hmotnosti jezdce - neni to tak drahe a urcite to za to stoji...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |