globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ze 125 na 175
1.12.2014 v 17:40
Zdravim, mám dotaz ohledně přehození motorů 175/477 a 125/488. Mám je obě kompletní pojízdný, ale chtěl bych do té dváci nacpat tu 175mu. Co jsem tu zjistoval, tak by měly být oba motory velikostně stejný až na žebrování, tak jestli tam vleze na výšku. Jde my hlavně o to jestli někdo jezdí s takhle zaměněnýma motorama a jestli měli problém s bengama. Na technickou to není problém přehodit zpět ale jde mi o ten provoz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 19:16 | Nahoru | #1
KubaLC8>

-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)

Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.

To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

3.12.2014 v 09:30 | Nahoru | #2

hycomat píše: KubaLC8>

-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)

Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.

To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete



upravy by odpovidaly, ale ve finale se to stejne muselo kousat at jsi tma lil za olej cokoliv. nebo ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio
Válec ČZ ČZ 125/488 Stapio 7 31.1.2022 v 18:30 Destroyer
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist