paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!
 
17.11.2014 v 02:02
Video ze začátku pohoda. Pak ale nastává něco, co mi hlava až do konce nebere. A to je vytáčení do omezovače po dlouhou dobu. Například popkorn ve výfuku nebo omezovač až se kouří z motoru, popřípadě hoří plamen z výfuku. Videa od nich se mi líbí, ale tohle je fakt děs a zklamalo mě. Ač je to častá "zábava" na srazech, tak tohle fakt odsuzuju. Člověk, co tohle dělá, si té motorky neváží a chová se jako prase a co hůř, často tyto motorky jim podobní prodávají jako motorky v TOP stavu!!! Co si o tom myslíte Vy? Popřípadě děláte to a schvalujete to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

17.11.2014 v 21:44 | Nahoru | #1

mari píše: za mlada to asi dělal, nebo alespoň zkusil každej z nás.Teď jde o to,jak dlouho každýmu trvá, než z toho vyroste....


Jo, jo, za mlada jsme to s kámošema taky na fichtlech posílali do omezovače, kterej tam nebyl (motor už to vejš zkrátka nedal a ještě jsme si na to vyndali tlumiče z vejfuku )
Dneska mi stačí si jen "zaDUCAT" za jízdy třeba v tunelu přidáním nebo ubráním plynu
Na co chodit do omezovače (teda za jízdy), když max krouťák i výkon je hluboko pod ním.
To video taky odsuzuju, ale ať si každej dělá co chce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

17.11.2014 v 22:13 | Nahoru | #2

mar36 píše: Jo, jo, za mlada jsme to s kámošema taky na fichtlech posílali do omezovače, kterej tam nebyl (motor už to vejš zkrátka nedal a ještě jsme si na to vyndali tlumiče z vejfuku )
Dneska mi stačí si jen "zaDUCAT" za jízdy třeba v tunelu přidáním nebo ubráním plynu
Na co chodit do omezovače (teda za jízdy), když max krouťák i výkon je hluboko pod ním.
To video taky odsuzuju, ale ať si každej dělá co chce.



U dvoutaktu (např. fichtla) se těžko může potkat píst s ventilem. Maximálně může prdnout ojnice, jelikož to namáhání nedá. 4t motory jsou na tohle choulostivější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist